Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή

Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή

Η ΔΕΗ ενισχύει την ψηφιακή εμπειρία των πελατών της, απλοποιώντας τις διαδικασίες ενεργοποίησης νέου συμβολαίου και προσφέροντας ακόμη περισσότερη ασφάλεια. Στο πλαίσιο αυτό, το e-contract της ΔΕΗ διασυνδέεται με το gov.gr, καθιστώντας δυνατή την αυτόματη ταυτοποίηση των στοιχείων των πελατών (ΑΦΜ και Αριθμός Ταυτότητας) με ένα μόνο κλικ μέσω σύνδεσης με τους κωδικούς TaxisNet.

Ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας, πάνω από το 50% των πελατών που χρησιμοποιούν το ΔΕΗ e-contract, επιλέγουν τη νέα δυνατότητα, επιβεβαιώνοντας την ευκολία και την αποτελεσματικότητά της.

Η νέα λειτουργικότητα καταργεί την ανάγκη για επισύναψη εγγράφων ταυτοποίησης και επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία, μία πρωτοβουλία της ΔΕΗ που κάνει τις online υπηρεσίες της πιο άμεσες, ασφαλείς και φιλικές προς τους πελάτες της. Επιλέγοντας σύνδεση με τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet και χωρίς να απαιτείται δημιουργία λογαριασμού στο gov.gr: 

Η διαδικασία γίνεται ταχύτερη, επιτρέποντας την υποβολή της αίτησης σε ελάχιστο χρόνο

Ενισχύεται η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη, καθώς τα στοιχεία αντλούνται απευθείας από κρατική πηγή και εμφανίζονται στον πελάτη με πλήρη διαφάνεια
Ελαχιστοποιούνται τα λάθη, περιορίζοντας τις απορρίψεις λόγω λανθασμένων ή μη ταυτοποιήσιμων στοιχείων

Εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη ψηφιακή εμπειρία

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προχωρήσουν σε ενεργοποίηση του e-contract τους με ταυτοποίηση μέσω gov.gr και στη σελίδα www.dei.gr/el/e-contract. 

Μέσα από την συνεχή υλοποίηση τεχνολογικών καινοτομιών που διευκολύνουν την καθημερινότητά των πελατών της και βελτιώνουν τη διαδικασία εξυπηρέτησης τους, η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για να βελτιώνει ουσιαστικά την εμπειρία εξυπηρέτησης και να προσφέρει απλές, γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις στους πελάτες της.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.