Brive: Νέος γύρος χρηματοδότησης για τη startup που ενώνει φοιτητές και πανεπιστήμια

Brive: Νέος γύρος χρηματοδότησης για τη startup που ενώνει φοιτητές και πανεπιστήμια

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Σε τροχιά δυναμικής επέκτασης κινείται η Brive, η ελληνική startup που δημιουργεί "γέφυρες” ανάμεσα σε φοιτητές και ακαδημαϊκά ιδρύματα. Η Brive αποτελεί στην ουσία ένα παγκόσμιο marketplace -μια πλατφόρμα "που από την μία πλευρά δίνει δωρεάν την δυνατότητα σε φοιτητές να εντοπίσουν τα κατάλληλα γι’ αυτούς courses και να κάνουν αίτηση γι’ αυτά, ενώ από την άλλη προσφέρει στα πανεπιστήμια έτοιμους φοιτητές, που πληρούν τα κριτήριά τους”, εξηγεί στο Capital.gr ο Πέτρος Στυλιαράς, ένας εκ των τριών ιδρυτών της startup. Η πλατφόρμα το πετυχαίνει αυτό μέσα από τεστ "ματσαρίσματος” των φοιτητών με τα ιδανικά γι’ αυτούς courses. Αυτή η προσέγγιση έχει ως αποτέλεσμα ένα εντυπωσιακό ποσοστό αποδοχής φοιτητών από τα πανεπιστήμια, που "αγγίζει” το 95%.

Ένα από τα πλεονεκτήματα της Brive είναι η δυνατότητα "one click apply”, καθώς ο φοιτητής, συμπληρώνοντας μόνο μια φορά τα στοιχεία του, μπορεί να κάνει αίτηση σε όσα προγράμματα θέλει με ένα μόνο κλικ, κάτι που εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και απλοποιεί τη διαδικασία για τους φοιτητές.

Συνεργασίες με πάνω από 650 πανεπιστήμια παγκοσμίως

Η Brive ιδρύθηκε το 2020 και η πλατφόρμα της βγήκε online πριν από δύο χρόνια. Πηγή εσόδων της είναι η προμήθεια που λαμβάνει από τα πανεπιστήμια για κάθε επιτυχημένη αίτηση. Δηλαδή, για κάθε φοιτητή που γίνεται δεκτός, πληρώνει τα δίδακτρα και παρακολουθεί τα μαθήματα, η Brive πληρώνεται από το εκάστοτε πανεπιστήμιο μια προμήθεια ανάλογη των διδάκτρων.

Με έδρα της την Αθήνα, η Brive έχει καταφέρει να κλείσει συνεργασίες με πάνω από 650 πανεπιστήμια από όλο τον κόσμο, από περιοχές όπως η Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ασία και η Ρωσία.

Η εταιρεία αυτή την στιγμή απασχολεί 12 άτομα, ωστόσο αναμένεται αύξηση του ανθρωπίνου δυναμικού της, λόγω και των σχεδίων για περαιτέρω επέκταση των υπηρεσιών και των αγορών δραστηριοποίησής της. Όπως εξηγεί ο κ. Στυλιαράς, στην παρούσα φάση, η Brive δουλεύει κυρίως με Έλληνες φοιτητές που αναζητούν προγράμματα σπουδών στο εξωτερικό. Ωστόσο, στα άμεσα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας είναι να "αντιγράψει” το μοντέλο της και σε άλλες χώρες, προσφέροντας τις ίδιες ευκαιρίες και σε φοιτητές από άλλες χώρες. Αυτό το βήμα, σύμφωνα με τον κ. Στυλιαρά, απαιτεί το χτίσιμο μιας ξεχωριστής ομάδας για κάθε χώρα. 

Για την υλοποίηση αυτού του φιλόδοξου στόχου, η Brive πραγματοποιεί αυτή την περίοδο έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 350 χιλ. ευρώ. Ο κ. Στυλιαράς αναφέρει ότι ένα κομμάτι των κεφαλαίων θα κατευθυνθεί στην επέκταση στο εξωτερικό, τονίζοντας, ωστόσο, ότι η εταιρεία δεν θέλει να ανοιχτεί σε πολλές χώρες ταυτόχρονα, εστιάζοντας αντ’ αυτού σε μία χώρα κάθε φορά. Ως χώρες - στόχοι για την επέκταση της Brive εμφανίζονται η Αλβανία και η Τουρκία.

Τα υπόλοιπα χρήματα θα αξιοποιηθούν σε product development και ειδικότερα στην βελτιστοποίηση των τεστ που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Συγκεκριμένα, η Brive έχει αναπτύξει το "Τεστ Συμβατότητας” με Πανεπιστήμια, το οποίο βοηθά τους φοιτητές να ανακαλύψουν τα προγράμματα σπουδών που ανταποκρίνονται περισσότερο στα προσόντα, στον προϋπολογισμό, στα προσωπικά κριτήρια, αλλά και στις φιλοδοξίες τους, και το "Τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού”, το οποίο βοηθά τους φοιτητές να ανακαλύψουν περισσότερα για τα ταλέντα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητές τους. Η εταιρεία σχεδιάζει να ενσωματώσει Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) σε αυτά τα τεστ κατά την επόμενη αναβάθμιση, ώστε να μαθαίνουν από τα αποτελέσματα και να αυτο-βελτιώνονται συνεχώς.

Η Brive θέλει, επίσης, να αναπτύξει περαιτέρω ένα Β2Β προϊόν που έχει λανσάρει, το οποίο "είναι game changer για τη βελτιστοποίηση της εργασίας των student counsellors".

Η Brive ξεκίνησε την δραστηριότητά της στηριζόμενη σε ίδια κεφάλαια ύψους 450 χιλ. ευρώ, ενώ μέχρι στιγμής έχει λάβει από angels επενδυτές περίπου 200 χιλ. ευρώ. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο έχει καταγράψει έσοδα περίπου 130 χιλ. ευρώ.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και τα επόμενα σχέδια 

Όπως τονίζει ο κ. Στυλιαράς, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν εταιρείες που να παρέχουν υπηρεσίες παρόμοιες με εκείνες της Brive. "Στην Ελλάδα υπάρχουν κυρίως micro agents που συνεργάζονται με λίγα πανεπιστήμια, στα οποία και παραπέμπουν τους πελάτες τους”, αναφέρει. Παγκοσμίως υπάρχουν εταιρείες που προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες, αλλά μόνο μεμονωμένα. "Κάποιες εταιρείες διαθέτουν μόνο μια πλατφόρμα που απλά προσφέρει πληροφορίες για πανεπιστήμια, σαν βιβλιοθήκη, κάποιες κάνουν μόνο απευθείας recruit, χωρίς, ωστόσο, να προτείνουν το κατάλληλο πανεπιστήμιο για τον φοιτητή. Εμείς έχουμε μια ‘all in one’ προσέγγιση, συνδυάζουμε όλα τα χαρακτηριστικά από τους ανταγωνιστές μας σε μία μόνο πλατφόρμα”, εξηγεί ο κ. Στυλιαράς. 

Ένα μεγάλο βήμα που η Brive θέλει να κάνει στο μέλλον έχει να κάνει με την Αμερική. Μετά από ένα ταξίδι στην Silicon Valley, που είχαν κερδίσει μέσα από έναν διαγωνισμό της Enterprise Greece, οι ιδρυτές της ελληνικής startups διαπίστωσαν ένα μεγάλο πρόβλημα στα σχολεία της Αμερικής, όπου παρατηρείται τεράστια έλλειψη προσωπικού στο κομμάτι του Career Counseling. Στόχος, λοιπόν, της Brive είναι να παρέχει στα αμερικανικά σχολεία πρόσβαση στο δίκτυο και τα εργαλεία της, ώστε να διευκολύνει την δουλειά των career counselors. "Ουσιαστικά, όλη η προετοιμασία του μαθητή θα γίνεται από πριν, μέσα από τα τεστ της Brive”.

Τέλος, ένας ακόμη μελλοντικός στόχος της εταιρείας είναι να συνδέει φοιτητές από την database της με διαθέσιμες θέσεις εργασίας. Όπως διευκρινίζει ο κ. Στυλιαράς, recruiters ή οι ίδιες οι εταιρείες θα απευθύνονται στην Brive, ζητώντας να τους προτείνει φοιτητές με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και δεξιότητες.

Περισσότερα από Forbes

Το Starlink του Έλον Μασκ κερδίζει έδαφος στην ελληνική αγορά ίντερνετ

Σε έναν υπολογίσιμο παίκτη στην εγχώρια αγορά παροχής διαδικτύου εξελίσσεται σταδιακά το Starlink, το δορυφορικό ίντερνετ, το οποίο προσφέρεται από την SpaceX.

Neuralink: Πώς ο Elon Musk ανοίγει το "Κουτί της Πανδώρας" με τα εμφυτεύματα στον εγκέφαλο

Η έλλειψη διαφάνειάς του παραβιάζει επιστημονικούς - ηθικούς κανόνες και θέτει σοβαρά ερωτήματα.

Τελικά χακαρίστηκαν τρια εκατομμύρια "έξυπνες οδοντόβουρτσες";

Μια viral ιστορία για τη μεγαλύτερη κυβερνοεπίθεση μέσω "ρομπότ του διαδικτύου"

2+4 μετοχές τεχνολογίας με αξιοπρόσεκτες μερισματικές αποδόσεις

Οι "Magnificent 7" βρίσκονται σε κορεσμό - επομένως μπορούμε να στραφούμε σε λιγότερο δημοφιλείς επιλογές.

Οι μετοχές της Meta σημειώνουν ρεκόρ - Πώς αναδύθηκαν από τη βουτιά του 77% και το φιάσκο του Metaverse

Η Meta κατέγραψε την Παρασκευή την υψηλότερη τιμή μετοχής όλων των εποχών.

Το gamification μέλλον της fintech και της τραπεζικής: 5 μαθήματα από το iGaming

Το gamification είναι εδώ και καιρό τομέας ενδιαφέροντος για τράπεζες και εταιρείες fintech.

Huawei Watch Ultimate Design και Huawei Watch GT4

Πολυτελή smartwatches υψηλής αισθητικής.

Η Huawei ορίζει τις τάσεις στα wearables

Σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση στη Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε το άμεσο προϊοντικό της μέλλον.

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει την οικονομική απάτη και την κάνει πιο δύσκολο να εντοπιστεί

H τεχνητή νοημοσύνη εξοπλίζει τους απατεώνες με νέα ισχυρά όπλα.

Wall: Το δύσκολο καλοκαίρι των "Magnificent-7" - Έχασαν κεφαλαιοποίηση $148 δισ.

Στον αντίποδα 4 πετρελαϊκές σημείωσαν ράλι άνω του 28% έκαστη.