Μιχ. Τσαμάζ (ΟΤΕ): Γιατί ο πόλεμος τιμών δεν ευνοεί την εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών

Μιχ. Τσαμάζ (ΟΤΕ): Γιατί ο πόλεμος τιμών δεν ευνοεί την εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Στις δυσμενείς συνθήκες, που μπορεί να δημιουργηθούν στον εγχώριο κλάδο των τηλεπικοινωνιών από την υιοθέτηση επιθετικών εμπορικών πολιτικών από την πλευρά των 3 παρόχων που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας αναφέρθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ στο περιθώριο της χθεσινής ετήσιας γενικής συνέλευσης του ομίλου.

Μια μεγάλη μείωση των τιμολογίων αν και αποτελεί ανέκαθεν ζητούμενο για τους καταναλωτές καθώς κρίνεται σε μια πρώτη ανάγνωση προς το συμφέρον τους, ωστόσο θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά και να επιβραδύνει το ρυθμό των επενδύσεων σε νέες υποδομές όπως στην οπτική ίνα μέχρι το σπίτι (FTTH) και το δίκτυο 5G, οι οποίες αναβαθμίζουν συνολικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες και το τελικό προϊόν.        

"Εξαρτάται εάν  βλέπουμε μια αγορά μεσοπρόθεσμα ή σε βάθος χρόνου. Από την πλευρά τους, οι χρήστες αντιμετωπίζουν θετικά μια μείωση των τιμών", σημείωσε ο κ. Τσαμάζ και πρόσθεσε: "Από την άλλη, θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη ότι η αγορά των τηλεπικοινωνιών είναι εντάσεως κεφαλαίου και απαιτούνται τεράστια κεφάλαια για επενδύσεις. 

Επομένως, ο πόλεμος τιμών στην πραγματικότητα δεν ωφελεί κανέναν. Αντιθέτως, μπορεί να καθυστερήσει την ανάπτυξη του κλάδου. Εμάς βέβαια δεν μας αγγίζει αυτό γιατί όποια επένδυση έχουμε ανακοινώσει, θα την υλοποιήσουμε". Σύμφωνα με τον ίδιο, όποια εταιρεία μπει σε έναν πόλεμο τιμών, τότε αναμένεται να αντιμετωπίσει προβλήματα ρευστότητας. 

"Εάν εξετάσουμε παλαιότερα παραδείγματα και σε άλλες χώρες, αυτό που έχει συμβεί μετά από έναν πόλεμο τιμών είναι οι εταιρείες που συμμετείχαν και ήταν αδύναμες σε ταμειακές ροές, να οδηγηθούν σε χρεοκοπία", επεσήμανε και συνέχισε λέγοντας ότι κάτι παρόμοιο είχε γίνει και πριν 12 χρόνια στην ελληνική αγορά όταν δύο πάροχοι μπήκαν σε μια τέτοια διαδικασία με αποτέλεσμα ο ένας στο τέλος να φθάσει στο χείλος της χρεοκοπίας. 

Ο ΟΤΕ, λοιπόν, αν και αναγνωρίζει τον έντονο ανταγωνισμό, ωστόσο δεν φαίνεται διατεθειμένος να μπει σε έναν πόλεμο τιμών με τους ανταγωνιστές του. Παραμένει προσηλωμένος στην υλοποίηση του επενδυτικού του πλάνου, το οποίο περιλαμβάνει τις υποδομές οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι, την επέκταση του δικτύου 5G, το λανσάρισμα νέων υπηρεσιών και την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της. 
 

Περισσότερα από Forbes

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Kaedim: Η startup που αλλάζει τα δεδομένα στο 3D βάζει στόχο την Ελλάδα

Η startup δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το 3D περιεχόμενο, ξεκινώντας από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.