Μ. Τσαμάζ: "Η εμπορική πολιτική του ΟΤΕ αποδίδει" - Τι απαντά για ανταγωνισμό

Μ. Τσαμάζ: "Η εμπορική πολιτική του ΟΤΕ αποδίδει" - Τι απαντά για ανταγωνισμό

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

"Η εμπορική πολιτική που ακολουθούμε αποδίδει", ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, απαντώντας σε ερώτηση για τις συνθήκες ανταγωνισμού που επικρατούν στην εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών, στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης για την ενημέρωση των θεσμικών αναλυτών.

Ο κ. Τσαμάζ ανέφερε ότι η εισηγμένη στις αρχές του έτους σχεδίασε τη στρατηγική της, η οποία βασίζεται σε δύο πυλώνες. Πρώτον, στη θωράκιση της εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες της, και δεύτερον στην αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών. "Παρακολουθούμε τον ανταγωνισμό αλλά επικεντρωνόμαστε στη δική μας στρατηγική", είπε ο κ. Τσαμάζ ενώ αρνήθηκε να αναφερθεί ονομαστικά στους ανταγωνιστικές και στην εμπορική τους πολιτική. 

"Τα τελευταία τρία χρόνια έχει ενταθεί ο πόλεμος τιμών ωστόσο ο ΟΤΕ έχει καταφέρει με την εμπορική πολιτική του να αυξήσει τους συνδρομητές τόσο σε κινητή όσο και σταθερή τηλεφωνία." 

Δεν ανέφερε κάτι παραπάνω σχετικά με τη στρατηγική του ομίλου πάνω σε αυτό το θέμα, επαναλαμβάνοντας ότι αυτή αποδίδει καρπούς και αυτό τους ικανοποιεί.

Σε ερώτηση για το αν θα υπάρξει το ενδεχόμενο της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής απάντησε ότι επί του παρόντος έχει αποκλειστεί τέτοιο ενδεχόμενο, ενώ ανέφερε ότι σε γενικές γραμμές η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας μπορεί να πράξει ανάλογα.

Σε σχέση με τις επιδόσεις της θυγατρικής του ΟΤΕ στη Ρουμανία, ο οικονομικός διευθυντής του Ομίλου, Μπάμπης Μαζαράκης, ανέφερε ότι η συνδρομητική βάση στα συμβόλαια κινείται ανοδικά και θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες προκειμένου να διασφαλιστεί και να αναπτυχθεί περαιτέρω.

Διαβάστε ακόμη: 

* ΟΤΕ: Ενισχυμένο κατά 0,7% στα 348 εκατ. ευρώ το προσαρμοσμένο EBITDA στο γ τρίμηνο

 

Περισσότερα από Forbes

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.