Japan Tobacco Inc: Αύξηση 6,9% στα έσοδα το 2023

Japan Tobacco Inc: Αύξηση 6,9% στα έσοδα το 2023

Σε επίπεδα – "ρεκόρ" σε όλους τους οικονομικούς δείκτες έφθασε σε παγκόσμια βάση – και παρά τις διεθνείς προκλήσεις, η απόδοση του ομίλου JT για το 2023. 

Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά ποσοστό (6,9%) στα 2.841,10 δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν (17,4 εκατ. ευρώ) ενώ τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αποτυπώνουν αύξηση κατά 5,2% στα 765,7  δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν (4,7 εκατ. ευρώ). Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 2,9% στα 672,4 δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν (4,1 εκατ. ευρώ). 

Αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 2,3%

Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου JT, η Japan Tobacco International που διαθέτει τις κορυφαίες μάρκες Winston και Camel, ανακοίνωσε ότι αύξησε  το 2023 την πώληση του συνολικού όγκου συμβατικών τσιγάρων κατά 2,3%.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η JTI παρασκεύασε και διέθεσε στις  διεθνείς αγορές περισσότερα από 531 δισ. τσιγάρα το 2023, για να καταστεί πλέον η μόνη - μεταξύ των τριών κορυφαίων στον κόσμο - εταιρεία καπνού που αύξησε τους όγκους της κατηγορίας αυτής.

Περαιτέρω ώθηση το 2024 στα συμβατικά, ισχυρή επένδυση και στα θερμαινόμενα προϊόντα καπνού

Σημαντικό είναι ότι σύμφωνα με προβλέψεις του Ομίλου το 2024 αναμένεται περαιτέρω ώθηση στα έσοδα κατά 6,2% στα 3.016 δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν ενώ υπολογίζεται ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες θα σταθεροποιηθούν τη φετινή χρονιά στα 728 δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν.

Ο όμιλος JT εντάσσει στο επίκεντρο του επιχειρηματικού του σχεδίου για τη διετία 2024-2026 τις επενδύσεις στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού με το καινοτόμο Ploom, με ενίσχυση της χρηματοδότησης για επέκτασή του τόσο όσον αφορά στο μερίδιο της κατηγορίας όσο και το γεωγραφικό αποτύπωμα. Στην πράξη, κεντρικό στόχο του ομίλου αποτελεί να είναι το Ploom X διαθέσιμο σε περισσότερες από 40 αγορές έως το τέλος του 2026. Ήδη ο όμιλος διεύρυνε τη γεωγραφική εμβέλεια του Ploom, καθιστώντας το διαθέσιμο σε ενήλικες καταναλωτές σε 13 αγορές στο τέλος του 2023,συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας στην οποία λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο 2023.

Ο κ. Masamichi Terabatake, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου JT δήλωσε:

"Στον τομέα του καπνού, εκτιμούμε ότι οι μάρκες μας θα συνεχίσουν να οδηγούν σε κέρδη με την αύξηση του μεριδίου αγοράς και των εσόδων. Ωστόσο παράλληλα εστιάζουμε στην επένδυσή μας στα θερμαινόμενα προϊόντα καπνού με ‘αιχμή του δόρατος’ το Ploom αναπτύσσοντας στρατηγική επέκτασης της γεωγραφικής του εμβέλειας. Όλες οι επιχειρηματικές μας ενέργειες έχουν ενταχθεί στο πλαίσιο 25 νέων στόχων βιωσιμότητας, με βάση την Αξιολόγηση των θεμάτων ESG 2023 (JT Group Materiality Assessment) προκειμένου να εξελίξουμε περαιτέρω τη στρατηγική μας να καταστούμε μια πιο βιώσιμη επιχείρηση για την Κοινωνία στο σύνολό της.
 

Περισσότερα από Forbes

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Kaedim: Η startup που αλλάζει τα δεδομένα στο 3D βάζει στόχο την Ελλάδα

Η startup δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το 3D περιεχόμενο, ξεκινώντας από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.