Intrafashion (Pink Woman): Το deal που φέρνει νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά μόδας

Intrafashion (Pink Woman): Το deal που φέρνει νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά μόδας

Του Γιώργου Λαμπίρη

Να διευρύνει περαιτέρω το εκτόπισμα του ελληνικού ομίλου ειδών ένδυσης Intrafashion έρχεται η συμφωνία αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον ιταλικό όμιλο Teddy για τα brands "Terranova” και "Calliope”. Σημειώνεται ότι στον όμιλο Intrafashion υπάγονται τα καταστήματα Pink Woman και στόχος μέσα από αυτή τη νέα κίνηση που πραγματοποίησε, είναι να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των προσφερόμενων προϊόντων αλλά και την παρουσία του στην εγχώρια αγορά.

Μιλώντας με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Intrafashion, Δημήτρη Ματεμτζή, επισημαίνει στο Capital.gr ότι η συμφωνία είναι πολυετής, κάτι που σημαίνει ότι θα υπερβεί τα 8 χρόνια με δυνατότητα επέκτασης ανάλογα με την εξέλιξη της συνεργασίας. "Πρόκειται για μακροπρόθεσμη συνεργασία, όπου το πλάνο περιλαμβάνει την ανάπτυξη των δύο brands "Terranova” και "Calliope”. Προτεραιότητα αποτελεί η ανάπτυξη των καταστημάτων Terranova και θα ακολουθήσουν τα καταστήματα Calliope”, αναφέρει ο κύριος Ματεμτζής. 

Το πρώτο κατάστημα στην Ερμού

Πρώτο βήμα αυτής της συνεργασίας αποτέλεσαν τα εγκαίνια του καταστήματος "Terranova” στην οδό Ερμού 26 στο κέντρο της Αθήνας. Το εν λόγω σημείο πώλησης διαθέτει τέσσερα επίπεδα, με συνολικούς χώρους πώλησης που υπερβαίνουν τα  500 τετραγωνικά μέτρα. Σημειώνεται ότι η Terranova προ της συνεργασίας με τον όμιλο Intrafashion είχε αναπτύξει μεμονωμένες συνεργασίες σε επίπεδο franchise με καταστήματα σε περιοχές όπως η Θεσσαλονίκη, η Κεντρική Ελλάδα ή το The Mall Athens και διατηρούνται ως έχουν. Eπισημαίνουμε ότι η συμφωνία που υπεγράφη προβλέπει για τον όμιλο Intrafashion τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής (εξαιρείται το The Mall Athens), της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας καθώς και τα μη αποκλειστικά για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας.

To επόμενο δίμηνο ο όμιλος Intrafashion θα δημιουργήσει νέα σημεία πώλησης στο Αιγάλεω και την κεντρική αγορά της Χαλκίδας, σε ακίνητο που μίσθωσε από τη Eurobank.

Στόχος τα 15 καταστήματα Terranova εντός των επόμενων 30 μηνών

Κατά τα όσα επισημαίνει ο επιχειρηματίας, στόχος είναι εντός των επόμενων τριάντα μηνών να λειτουργήσουν τουλάχιστον 15 σημεία Terranova στην Ελλάδα, χωρίς να έχει προς το παρόν οριστικόποιηθεί ο αριθμός των καταστημάτων Calliope που θα λειτουργήσουν στο ίδιο χρονικό διάστημα. 

Ο όμιλος Teddy διατηρεί σύμφωνα με την εταιρική του ιστοσελίδα συνολικά 803 καταστήματα πώλησης ενδυμάτων Terranova, Rinascimento και Calliope και απασχολεί 3.269 εργαζόμενους. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ανέρχεται σε 671 εκατομμύρια ευρώ με 80 εκατομμύρια ευρώ προσαρμοσμένο EBITDA. Το μοντέλο ανάπτυξης στις χώρες όπου διατηρεί σήμερα παρουσία ο ιταλικός όμιλος με καταστήματα σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα, βασίζεται αφενός στo franchise. Αφετέρου δραστηριοποιείται στη χονδρική μέσω διανομέων χονδρικής. Η παρουσία του εντοπίζεται σε 83 χώρες διεθνώς.

Συνεχίζεται η επέκταση και για τα Pink Woman

Την ίδια στιγμή ο ελληνικός όμιλος ειδών γυναικείας ένδυσης, Intrafashion, που βρίσκεται πίσω από την ταμπέλα "Pink Woman", συνεχίζει την επέκτασή του σε περιοχές όπως είναι η Μύκονος με νέο σημείο πώλησης, καθώς και το Χαλάνδρι και η Αμφιάλη. Η εταιρεία παρουσίασε σταδιακή ανάπτυξη από το 2020 και ύστερα όταν ο Δημήτρης Ματεμτζής εξαγόρασε το σύνολο των μετοχών της από τον Παύλο Χατζηπαυλίδη, δημιουργώντας μία ισχυρά κερδοφόρα επιχείρηση. Ο Δημήτρης Ματεμτζής πριν την εξαγορά είχε μακρά θητεία περίπου δυόμισι δεκαετιών σε επιτελικές θέσεις πολυεθνικών ομίλων  σε Ελλάδα και εξωτερικό όπως η L’Oreal, η Champion, η Hanes Brands Inc. Ο ίδιος συμμετείχε ενεργά στην εδραίωση της αμερικανικής μάρκας αθλητικών ειδών Champion σε 15 χώρες, αποτελώντας μέλος της διοικητικής ομάδας που σχεδίασε και έκανε πράξη την εξαγορά του ευρωπαϊκού της βραχίονα από την HBI Inc έναντι τιμήματος που ξεπέρασε τα 260 εκατομμύρια ευρώ. Αυτή τη στιγμή το δίκτυο της Pink Woman αριθμεί περισσότερα από 115 καταστήματα και στόχος είναι να φτάσει προσεχώς τα 130 σημεία.

Pink Woman: Tζίρος πάνω από τα 40 εκατομμύρια ευρώ το 2023 και πρόβλεψη για 45 εκατ. το 2024

Το 2023 η δραστηριότητα της Pink Woman συνέχισε να αναπτύσσεται με τον κύκλο εργασιών της από 35,58 εκατομμύρια ευρώ που ήταν στο τέλος του 2022, να ανέρχεται στα 40,17 εκατομμύρια ευρώ στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, ενώ για φέτος η πρόβλεψη κάνει λόγο για τζίρο κοντά στα 45 εκατ. ευρώ, ποσό από το οποίο εξαιρείται η νέα συνεργασία με τον όμιλο Teddy. Στην τελευταία οικονομική χρήση η καθαρή θέση της επιχείρησης διαμορφώθηκε στα 8,7 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα αυξήθηκαν από 4,4 εκατ. ευρώ σε 6,3 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, κατάφερε να περιορίσει την δανειακή της έκθεση, μειώνοντας τον τραπεζικό της δανεισμό από 5,3 εκατ. ευρώ σε 4,6 εκατ. ευρώ, ενώ οδηγήθηκε για πρώτη φορά στη διαδρομή της σε αρνητικό καθαρό δανεισμό, δεδομένου ότι τα ταμειακά διαθέσιμα το 2023 υπερέβησαν τον τραπεζικό δανεισμό κατά 1,7 εκατ. ευρώ. 
 

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Intracom Telecom: Προμηθεύει τη SkyTelecom με τεχνολογίες FWA για ασύρματο Gigabit Internet

Η υπηρεσία SkyLink του παρόχου φέρνει ταχύτητες gigabit στα ελληνικά νοικοκυριά.

Η METLEN παρέδωσε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας τη νέα βιοκλιματική πρόσοψη του ιστορικού κτιριακού συγκροτήματος στο Στρατόπεδο "Στρατάρχη Παπάγου"

Πραγματοποιήθηκε εχθές, στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η τελετή παράδοσης του έργου της νέας σύγχρονης βιοκλιματικής πρόσοψης του Υπουργείου, μιας εμβληματικής δωρεάς της METLEN.

Η UniCredit ανεβάζει τη συμμετοχή της στην Alpha Bank στο 29,5% με έγκριση της ΕΚΤ

Η UniCredit πιστεύει ακράδαντα στις θετικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του τραπεζικού συστήματος της χώρας.

ΙΧ: Με αργά βήματα η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα συνεχίζει να κινείται ανοδικά, ωστόσο η πορεία της παραμένει συγκρατημένη σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

Engel & Völkers: Δυναμική ανάπτυξη στην ελληνική αγορά

Θετικές διαγράφονται οι προοπτικές μελλοντικών υπεραξιών και ζήτησης

Avramar: Στόχος ένα "αδιάτρητο" σχέδιο εξυγίανσης – Ο κρίσιμος ο Νοέμβριος

Στις 10 Νοεμβρίου κατατίθεται το σχέδιο εξυγίανσης της Avramar στο Πρωτοδικείο Αθηνών.

Προχωρούν οι εργασίες για το ξενοδοχειακό "τρίγωνο" σε Πατησίων, Μάρνης και Γ’ Σεπτεμβρίου

Σε εξέλιξη η ανέγερση των Ibis Styles, Ιbis Budget και Hively Hotel στη θέση του θεάτρου "Αθήναιον" με φορέα το γαλλικό επενδυτικό fund Boissée Finances

Αντίστροφη μέτρηση για το deal ACS-GLS: Λήγει το πρώτο deadline για την εξαγορά του 80%

Η ACS βρίσκεται σε σημείο καμπής, καθώς πλησιάζει η πρώτη από τις δύο προθεσμίες για την άσκηση του call option από τη General Logistics Systems (GLS)- θυγατρική του βρετανικού ομίλου IDS.

Γιάννης Τσιώρης: Η Ελλάδα αλλάζει – και µαζί της οι επιχειρηµατίες που τολµούν

Από µια πρώτη επιχειρηµατική απόπειρα που δεν ευδοκίµησε µέχρι την ίδρυση της InstaShop –µιας πλατφόρµας online delivery που κατέκτησε τη Μέση Ανατολή και οδήγησε σε µία από τις µεγαλύτερες εξαγορές startup µε ελληνικό DNA– ο Γιάννης Τσιώρης χτίζει ιστορίες που εµπνέουν την επόµενη γενιά επιχειρηµατιών. Σήµερα, ως ιδρυτής της Revotech, επιστρέφει µε νέο όραµα.

Οπτικά: Οι πρωταγωνιστές και μια αθόρυβη εξαγορά

H ανάπτυξη της Luxottica, το άλμα της Safilo, η θέση της LVMH και η νέα θυγατρική της Kering. Πώς "μοιράζεται" η ελληνική αγορά οπτικών ειδών.