"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Της Ξανθής Γούναρη

Με ζημιές που ξεπέρασαν τα 2 εκατ. ευρώ έκλεισε η χρήση του 2024 για την εταιρεία αθλητικών ειδών Bodytalk, η οποία ωστόσο δείχνει έτοιμη να αντεπιτεθεί. Η διοίκηση, υπό τον Γιώργο Λεουτσάκο (πρόεδρος και CEO), εμφανίζεται αποφασισμένη να αντιστρέψει την αρνητική πορεία, καταστρώνοντας έναν φιλόδοξο και πολυεπίπεδο στρατηγικό σχεδιασμό για το 2025.

Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών 10,17 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 8% σε σύγκριση με το 2023. Το καθαρό αποτέλεσμα της χρήσης διαμορφώθηκε σε ζημίες 2.052.916 ευρώ, σχεδόν διπλάσιες από τις αντίστοιχες του προηγούμενου έτους (-1.037.025 ευρώ).

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε διάστημα μόλις δύο ετών η Bodytalk έχει απολέσει σχεδόν 1,92 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, με τις σημαντικότερες απώλειες να καταγράφονται στη λιανική εσωτερικού.

Το μικτό κέρδος υποχώρησε στα 4,56 εκατ. ευρώ από 5,98 εκατ. ευρώ το 2023 (πτώση 23,8%), με το μικτό περιθώριο να διαμορφώνεται στο 45,7%, όταν δύο χρόνια πριν ξεπερνούσε το 55%. Τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBIT) διαμορφώθηκαν σε ζημίες -1.882.764 ευρώ, επιδεινούμενα σημαντικά από τις -845.966 ευρώ του 2023.

Πίεση σε προσωπικό, ρευστότητα και δίκτυο

Το προσωπικό της Bodytalk, που μετρά 29 χρόνια λειτουργίας μειώθηκε μέσα στο 2024 από 158 σε 142 εργαζόμενους, ενώ η ρευστότητα παρέμεινε ασθενής, με ταμειακά διαθέσιμα μόλις 660 χιλ. ευρώ, την ώρα που οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις ξεπερνούν τα 3 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ωστόσο ότι ο συνολικός δανεισμός μειώθηκε στα 1.250.000 ευρώ στο τέλος του 2024 , από 1.750.000 ευρώ στις 31/12/2023.

Επιπλέον, η εταιρεία περιόρισε σημαντικά το φυσικό της δίκτυο καταστημάτων, μειώνοντάς το από 25 σημεία πώλησης το 2023, σε 19 στο τέλος του 2024.

Η διοίκηση αποδίδει την αναδιάρθρωση αυτή σε ενδελεχή αξιολόγηση των οικονομικών επιδόσεων και της αποδοτικότητας κάθε σημείου πώλησης, με στόχο τη δημιουργία βιώσιμου μοντέλου ανάπτυξης.

Το στοίχημα της εξωστρέφειας

Παρά τις προκλήσεις, η Bodytalk επενδύει αποφασιστικά στο εξωτερικό. Η λειτουργία δύο νέων καταστημάτων στο Κάιρο της Αιγύπτου, σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό κατάστημα που εξυπηρετεί την ευρύτερη περιοχή, αποτελεί τη βασική ελπίδα της διοίκησης για ανάπτυξη.

Σύμφωνα με την έκθεση διαχείρισης, η εταιρεία έχει ενεργοποιήσει επαφές και διαπραγματεύσεις για νέες συνεργασίες σε Ρουμανία και Βαλκάνια, προσβλέποντας σε σταδιακή διεύρυνση του αποτυπώματός της στις αγορές του εξωτερικού.

Οι στρατηγικοί στόχοι για το 2025

Για εφέτος, σύμφωνα με τη διοίκηση, η εταιρεία, λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που έχουν ήδη επηρεάσει την οικονομική χρήση του 2024 και τη συνεχιζόμενη αναστάτωση στο πολιτικοοικονομικό περιβάλλον με νέες δυσοίωνες εξελίξεις, έχει θέσει ως βασικό μέλημα τη διόρθωση των οικονομικών αποτελεσμάτων με απώτερο στόχο την επαναφορά της σε τροχιά συνεχούς κερδοφορίας.

Η διοίκηση της εταιρείας επενδύει στην αναστροφή του κλίματος μέσα από έναν ξεκάθαρο και δομημένο σχεδιασμό. Οι βασικοί άξονες του σχεδίου για το 2025 είναι:

•       Αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά

•       Ενίσχυση πωλήσεων στις υφιστάμενες αγορές του εξωτερικού

•       Διείσδυση σε νέες διεθνείς αγορές

•       Προώθηση νέας κατηγορίας προϊόντων με την υπογραφή της Bodytalk

•       Ανάπτυξη συνεργασιών παραγωγής ενδυμάτων για τρίτους

•       Δημιουργία ειδικών σειρών ενδυμάτων για εξειδικευμένες ανάγκες

•       Αξιοποίηση δημιουργικών σχεδίων και σημάτων για νέα σχεδιαστική ταυτότητα

Κεφαλαιακή ένεση και διανομή μερίσματος εν μέσω ζημιών

Σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της καθαρής θέσης, η Γενική Συνέλευση της 1ης Ιουλίου 2025 αποφάσισε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 274.740 ευρώ, μέσω κεφαλαιοποίησης οφειλών προς μετόχους. Το μετοχικό κεφάλαιο ανέρχεται πλέον στα 5.052.740 ευρώ, με 505.274 ονομαστικές μετοχές.

Παράλληλα, στο τέλος της περσινής  χρονιάς εγκρίθηκε και διανομή μερίσματος 250.000 ευρώ από κέρδη προηγούμενων ετών παρότι η χρήση ήταν ζημιογόνος.

Περισσότερα από Forbes

Metlen: Τι προβλέπει η νέα συμφωνία με την KNDS και οι επόμενες κινήσεις στην άμυνα

Σύμβαση για την προμήθεια 200 τμημάτων για το Leopard 2A8, τα οποία θα κατασκευαστούν στο Αμυντικό Hub της Metlen στον Βόλο έως το 2031.

Η start up που ετοιμάζει "στρατό" 50.000 ρομπότ για αγορά εργασίας και ένοπλες δυνάμεις

Το ανθρωποειδές Phantom έχει ύψος 1,75 μ., βάρος 82 κιλά και θα μπορεί να κινείται οπλισμένο και να πολεμά.

Πώς θα είναι το νέο θεματικό πάρκο της Dreamland Experience στο Village Ρέντη των Premia – Αντετοκούνμπο

Η συνολική αναβάθμιση του συγκροτήματος στο Ρέντη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Γιατί επενδύουν Motor Oil και EOS Capital στην EFA Group - Το πλάνο για επενδύσεις 120 εκατ., χρηματιστήριο & εξαγορές

Το EFA Group θα εισαχθεί σε χρηματιστήριο, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, επιλογή που θα γίνει από κοινού με τους θεσμικούς επενδυτές.

Apple, Tesla και Meta παίζουν "μουσικές καρέκλες" με υπόκρουση τεχνητής νοημοσύνης

Ποια στελέχη των τριών κολοσσών αποχώρησαν το 2025 και ποιοι οι λόγοι.

Prodea Investments: Πώς θα αξιοποιηθούν τα κεφάλαια από την πώληση "μαμούθ" 1,25 δισ. ευρώ;

Επενδύσεις 340 εκατ. ευρώ στον τουρισμό πολυτελείας, αποπληρωμή δανεισμού και νέος "βραχίονας" στα logistics.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.