Η Ελλάδα θα έχει σύντομα το μεγαλύτερο παραθαλάσσιο πάρκο στην Ευρώπη: Το Ελληνικό

Η Ελλάδα θα έχει σύντομα το μεγαλύτερο παραθαλάσσιο πάρκο στην Ευρώπη: Το Ελληνικό

Όσοι επισκέπτονται την Αθήνα θα πρέπει σύντομα να προσθέσουν έναν ακόμη προορισμό στον κατάλογο όσων πρέπει να δουν: Το Ελληνικό, το οποίο, μεταξύ άλλων, θα φιλοξενήσει το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο της Ευρώπης, διπλασιάζοντας ουσιαστικά την έκταση πρασίνου στην Αθήνα.

Η Ελλάδα είναι ένα έθνος στολισμένο από μνημεία και κλασικές αρχαιότητες, οπότε είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς κάτι νέο σε αυτό το προπύργιο αρχαιοτήτων, αλλά το Ελληνικό θα έχει πολλά νέα να προσφέρει στους επισκέπτες. Εκτός από το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο της Ευρώπης, στην ανάπτυξη του Ελληνικού θα ενταχθούν μεταξύ άλλων ένα παραθαλάσσιο ξενοδοχείο, το Mandarin Oriental, οικιστικός πύργος 50 ορόφων, δύο εμπορικά κέντρα, ένα αθλητικό συγκρότημα, καζίνο και μια μαρίνα που έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί μεγάλα γιοτ.

Μόλις 25 λεπτά από το αεροδρόμιο της Αθήνας και μόλις 20 λεπτά από την Ακρόπολη και το κέντρο της Αθήνας, η αναβίωση της ελληνικής ακτογραμμής από το Ελληνικό υπόσχεται να μεταμορφώσει την Αθηναϊκή Ριβιέρα. Ο οραματιστής πίσω από αυτό το μνημειώδες έργο είναι ο Οδυσσέας Αθανασίου, ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Development. Ο Αθανασίου και η ομάδα του είδαν ευκαιρία σε παραμελημένη γη κατά μήκος της ακτογραμμής της πόλης, που ήταν στο παρελθόν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και επίσης ο χώρος των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Αυτό το μέρος ήταν 70% τσιμέντο και σύντομα θα είναι 70% πράσινο. Πρόκειται να αλλάξει ολόκληρο το μικροκλίμα της περιοχής. Επειδή ξεκινάμε από το μηδέν, μπορούμε να χτίσουμε μια πόλη 15 λεπτών όπου μπορείτε να βρίσκεστε οπουδήποτε θέλετε μέσα σε 15 λεπτά".

Γίνονται εξάλλου προσπάθειες να επαναχρησιμοποιηθούν τα περισσότερα από τα υλικά κατεδάφισης τα οποία παραμένουν στο εργοτάξιο, για να χρησιμοποιηθούν ξανά αντί να μεταφερθούν με φορτηγά εκτός του χώρου και να απορριφθούν αλλού, καθώς και στις πιστοποιήσεις LEED του έργου στη διάρκεια κατασκευής.

Το Ellinikon Experience Center καθώς και το Experience Park δίνουν μια μικρή εικόνα του επερχόμενου έργου με διαδραστικές οθόνες και χαρακτηριστικά, όπως κήπους, υδάτινους λαβύρινθους και βιώσιμη παιδική χαρά. Οι Έλληνες μοιράζονται μια συναρπαστική ιστορία δημιουργίας διαχρονικής αρχιτεκτονικής που συνεχίζει να εκπλήσσει αιώνες αργότερα. Το Ελληνικό υπόσχεται να είναι ένας προορισμός που θα απολαύσουν οι επόμενες γενιές.

Σημειώνεται ότι τόσο το Experience Park όσο και το Experience Centre αποτελούν ήδη τα δυο νέο τοπόσημα τόσο για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της πρωτεύουσας και της χώρα μας, αλλά και για τους ξένους επισκέπτες. Το Experience Park αποτελεί το πρώτο μέρος του Πάρκου του Ελληνικού συνολικής έκτασης 2 εκατ. τετραγωνικών μέτρων που θα καλύπτει το ένα τρίτο της συνολικής ανάπτυξης του Ελληνικού, δόθηκε στο κοινό τα Χριστούγεννα του 2021 και μέχρι σήμερα το έχουν επισκεφτεί περισσότεροι από 2 εκατ. πολίτες.

Το Experience Centre δόθηκε στο κοινό τον Απρίλιο του 2022, βρίσκεται μέσα στο Experience Park και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και τεχνολογικά πιο προηγμένα, κέντρα επισκεπτών στον κόσμο, που περιλαμβάνει μία διαδραστική έκθεση, που παρουσιάζει τις καινοτομίες του έργου του Ελληνικού. Στεγάζεται σε μία έκταση 4.800 m², σε ένα από τρία υπόστεγα της Πολεμικής Αεροπορίας, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί από το υπουργείο Πολιτισμού ως νεότερα μνημεία της ελληνικής ιστορίας.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.