Workearly: Σχεδιάζει είσοδο στην τεχνολογική εκπαίδευση για παιδιά η πλατφόρμα reskilling

Workearly: Σχεδιάζει είσοδο στην τεχνολογική εκπαίδευση για παιδιά η πλατφόρμα reskilling

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Μεγάλες συνεργασίες με διακεκριμένους ομίλους και μεγαλύτερη επέκταση ορισμένων projects σε διεθνείς αγορές, αναμένεται να ανακοινώσει το Workearly στις αρχές του 2024, όπως δήλωσαν στο Capital.gr οι Ευθύμης Βαφειάδης και Δημήτρης Κυριακάτης -co-founders της Reatcode Group, της εταιρείας που διαχειρίζεται το brand Workearly- ενώ, παράλληλα, η ομάδα προετοιμάζει την είσοδό της στην αγορά της τεχνολογικής εκπαίδευσης για τα παιδιά.

Η έδρα της Reatcode Group βρίσκεται στο Λονδίνο, με μεγάλο μέρος των operations να πραγματοποιείται, όμως, στην Αθήνα. Αυτή την στιγμή η ομάδα της αποτελείται από περισσότερους από 30 εργαζόμενους και ένα μεγάλο δίκτυο εξωτερικών συνεργατών. "Φιλοδοξούμε να διπλασιάσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μέσα στον επόμενο χρόνο”, αναφέρουν οι ιδρυτές της.

Την ίδια ώρα, ενώ οι ίδιοι αποκαλύπτουν ότι έχουν υπάρξει προσεγγίσεις για συνεργασίες με επενδυτικά funds, τονίζουν ότι για να λάβουν την απόφαση να προχωρήσουν σε μια τέτοια συμφωνία, θα πρέπει να συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις: "Θα θέλαμε να υπάρξει το σωστό fit, όπως το να μοιραζόμαστε ένα κοινό επιχειρηματικό mentality και φιλοδοξίες, ώστε να μπορεί να υποστηριχθεί το growth που στοχεύουμε στα αντίστοιχα χρονικά πλαίσια”, επισημαίνουν.

Οι co-founders σημειώνουν ότι το Workearly δημιουργήθηκε με ένα δικό τους αρχικό κεφάλαιο, ύψους μόλις 5 χιλ. ευρώ, και πλέον έχει καταφέρει, χωρίς καμία εξωτερική χρηματοδότηση από επενδυτές, να φτάσει μόνο του σε ετήσιους τζίρους εκατομμυρίων. Όπως προσθέτουν, το Workearly διπλασιάζει κάθε χρόνο τα έσοδά του, τριπλασιάζοντας το market share και παραμένοντας κερδοφόρο από την αρχή του μέχρι τώρα.  

Πού απευθύνεται 

Οι Ευθύμης Βαφειάδης και Δημήτρης Κυριακάτης ίδρυσαν το Workearly λίγο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, με στόχο να προσφέρουν σε όλους τη δυνατότητα να διεκδικούν θέσεις εργασίας με υψηλή ζήτηση ανεξάρτητα με την προηγούμενη γνώση, εμπειρία ή τον τόπο διαμονής τους.

Όπως εξηγούν οι ιδρυτές του, είναι ένα πολυεπίπεδο edTech προϊόν, το οποίο απευθύνεται σε εταιρείες ή φυσικά πρόσωπα που θέλουν να αναπτύξουν δεξιότητες γρήγορα και με διασκεδαστικό τρόπο, αλλά και να πιστοποιηθούν σε επαγγελματικούς ρόλους με υψηλή ζήτηση, απολαβές και υποσχόμενο μέλλον. "Το concept όπου οι εκπαιδευόμενοι μπορούν σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να αποκτήσουν skills χτίζοντας το learning path βάσει του προφίλ τους, κατακτώντας μικρούς στόχους με πρακτικές gamification, δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Επενδύει στην εξωστρέφεια

Tο Workearly έχει εξελίξει επαγγελματικά πάνω από 15 χιλιάδες εκπαιδευομένους και έχει μια μεγάλη κοινότητα αποφοίτων σε πλατφόρμες, όπως το Linkedin, που ανταλλάσσουν ιδέες και βοηθούν στην εξέλιξη της αγοράς εργασίας, ενώ συνεργάζεται και προτείνεται από τα διακεκριμένα πανεπιστήμια. Επιπλέον, έχει εκπαιδεύσει στελέχη γνωστών brands και οργανισμών στην Ελλάδα, όπως Public Group, Kaizen, Eurobank, Cardlink, Cosmote, Deloitte, ΙΑΣΩ, Τράπεζα της Ελλάδος κ.ά.

Η εταιρεία επενδύει πολύ στην εξωστρέφεια και την δραστηριότητα εκτός συνόρων, ενώ έχει στήσει ισχυρές συνεργασίες, όπως με τον HRCI – USA, την Opta by Stats Perform αλλά και την Credly by Pearson. "Από το χαρτοφυλάκιο των πελατών μας μας δεν λείπουν και μεγάλα ονόματα παγκόσμιων οργανισμών σε διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας όπως η IATA Spain, η Yang Ming - shipping (Taiwan), η Mitsubishi UFJ Financial Group (UK), τα McDonald's, και η Brentford F.C.”, προσθέτουν οι κ.κ. Βαφειάδης και Κυριακάτης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Workearly έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ δημοφιλές brand στον τομέα του reskilling και upskilling κι έχει αποσπάσει βραβεία και διακρίσεις σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, o Καναδάς και h Ελλάδα. Διαθέτει ένα μεγάλο content library από courses, bootcamps και playgrounds, με τα πιο δημοφιλή αυτήν την στιγμή να έχουν δημιουργήσει δικά τους αυτόνομα brands στο εκπαιδευτικό κοινό, όπως τα Data Science, Sports Analytics και HR Schools. 

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.

Ο νέος εφιάλτης της Tesla ακούει στο όνομα "Ντόναλντ Τραμπ"

Τα πράγματα ήδη δεν πήγαιναν καλά. Ήρθε και η επεισοδιακή σύγκρουση Μασκ-Τραμπ να χειροτερέψει την κατάσταση.