Mood: "Σηκώνει" νέο γύρο χρηματοδότησης με στόχο το εξωτερικό

Mood: "Σηκώνει" νέο γύρο χρηματοδότησης με στόχο το εξωτερικό

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Νέα χρηματοδότηση, με στόχο την επέκταση στο εξωτερικό, "σηκώνει” αυτήν την περίοδο η Mood, λίγους μήνες μετά το κλείσιμο του πρώτου της, pre-seed γύρου. 

"Έχοντας αποδείξει τη δυνατότητα του μοντέλου μας να κάνει scale εύκολα στην Ελλάδα, το επόμενο βήμα για εμάς είναι να κάνουμε ‘cold-start’ το δίκτυό μας σε μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης”, αναφέρει στο Capital.gr η Ειρήνη Χουβαρδά, co-founder του Mood.

Σύμφωνα με την ίδια, πόλεις όπως το Βερολίνο, το Άμστερνταμ, το Λονδίνο και η Βαρκελώνη αποτελούν ιδανικές αγορές τόσο ποιοτικά, όσον αφορά την κουλτούρα του κόσμου γύρω από τη νυχτερινή διασκέδαση, όσο και ποσοτικά, όσον αφορά τη ζήτηση για τα δεδομένα που συλλέγει το Mood.

"Προκειμένου να προχωρήσουμε στην επέκταση, ‘σηκώνουμε’ τον επόμενο γύρο χρηματοδότησης μας (Seed), στοχεύοντας να τον ολοκληρώσουμε την άνοιξη του 2024 σε συνεργασία με στρατηγικούς επενδυτές διεθνούς βεληνεκούς”.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο Ιούλιο, δηλαδή μέσα σε μόλις τρεις μήνες από την ίδρυση της εταιρείας, η Mood άντλησε 250 χιλ. ευρώ από θεσμικούς επενδυτές και angel investors. Στον γύρο χρηματοδότησης συμμετείχε η Genesis Ventures ως lead investor, καθώς και μια ομάδα από angel invetors με δραστηριότητα στην Ευρώπη και την Αμερική. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτής της χρηματοδότησης θα αξιοποιηθεί στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας: "Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι είναι το μεγαλύτερο asset που έχει κάθε εταιρεία και είναι ο βασικός παράγοντας πίσω από την επιτυχία του Mood”, τονίζει η κα Χουβαρδά.

Αυτήν τη στιγμή η ομάδα του Mood αποτελείται από 8 άτομα, που ως επί το πλείστον ασχολούνται με την ανάπτυξη του product. "Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του έτους να είμαστε δέκα”, λέει η κα Χουβαρδά.

Data-driven οικοσύστημα

Το Mood ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2023 από τον Δημήτρη Κομνηνό, την Ειρήνη Χουβαρδά και τον Νίκο Μαρκάκη. "Όλοι μας έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι με την ερώτηση του ‘Πού να βγω σήμερα το βράδυ;’. Με την εφαρμογή του Mood θελήσαμε να δώσουμε την απάντηση, παρέχοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να ακούσουν σε πραγματικό χρόνο τη μουσική που παίζει σε νυχτερινά μαγαζιά και events”, αναφέρει η κα Χουβαρδά. Ένα γρήγορο scroll στην εφαρμογή επιτρέπει στον χρήστη να κάνει ένα virtual tour στα μαγαζιά της πόλης και να διαλέξει πού θα βγει με βάση τη διάθεσή του.

Πλέον, το Mood έχει εξελιχθεί σε ένα data-driven οικοσύστημα από DJs, καταναλωτές, events και μαγαζιά. Μέσα στο οικοσύστημα αυτό, οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούν να εξερευνήσουν τη νυχτερινή ζωή της πόλης τους, ενώ οι DJs κερδίζουν προβολή σε ένα εξαιρετικά στοχευμένο κοινό.

Mood 2 18.12.2023

To business model του Mood βασίζεται στα μουσικά δεδομένα που συλλέγονται μέσω του app, τα οποία έχουν τεράστια αξία για stakeholders της μουσικής βιομηχανίας, όπως εκδότες, δισκογραφικές ή ακόμα και μεμονωμένους καλλιτέχνες.

Αυτήν τη στιγμή η εφαρμογή του Mood χρησιμοποιείται από περισσότερους από 250 DJs σε παραπάνω από 300 επιχειρήσεις νυχτερινής διασκέδασης. Παράλληλα, η εφαρμογή έχει προσελκύσει οργανικά δεκάδες χιλιάδες χρήστες που τη χρησιμοποιούν καθημερινά για να βγουν. Η εφαρμογή είναι δωρεάν τόσο για τους χρήστες όσο και για τους DJ και τις επιχειρήσεις. "Προτεραιότητά μας είναι πρωταρχικά το growth και δευτερευόντως τα έσοδα. Θεωρούμε ότι θα ήταν καλύτερο να επιδιώξουμε το monetization αφού πρώτα συσσωρεύσουμε μια κρίσιμη μάζα δεδομένων με μεγάλη στατιστική σημαντικότητα για τη μουσική βιομηχανία”, αναφέρει η κα Χουβαρδά. 

Το "κλειδί” για το scalability

Σύμφωνα με την co-founder του Mood, "το πρόβλημα της έλλειψης δεδομένων από δημόσια εκτέλεση (public performance data gap) κοστίζει δεκάδες εκατομμύρια ετησίως στη μουσική βιομηχανία εδώ και δεκαετίες. Όπως είναι λογικό λοιπόν, πολλές εταιρείες, και μάλιστα μεγάλες (Pioneer, BMAT κ.λπ.), με σημαντική χρηματοδότηση, έχουν προσπαθήσει να το λύσουν. Ωστόσο, καμία τους δεν έχει καταφέρει να κάνει scale σε παραπάνω από μερικές δεκάδες μαγαζιά, καθώς το μοντέλο τους βασίζεται σε ακριβό hardware και στην καλή θέληση των επιχειρήσεων να προσφέρουν δεδομένα χωρίς αντάλλαγμα.

Το Mood, αντιθέτως, σε συνεργασία με την κοινότητα των DJs έχει καταφέρει να εκμηδενίσει την ανάγκη για hardware, και παράλληλα να δώσει κίνητρο στους DJs, παρέχοντάς τους ένα εργαλείο για άμεση προβολή. "Έχοντας βρει, λοιπόν, το κλειδί για το scalability, το Mood έχει καταφέρει να συλλέξει το μεγαλύτερο dataset δημόσιας εκτέλεσης που έχει υπάρξει ποτέ στον κόσμο”, καταλήγει η κα Χουβαρδά. 

Περισσότερα από Forbes

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Νιτσιάκος: Ιστορικά κέρδη και τζίρος άνω των 500 εκατ.

Αυξημένα έσοδα στα 527,4 εκατ. το 2024 με αύξηση κερδών 40%. Τα μερίδια και τι λέει ο ορκωτός. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου και οι εταιρείες holding της οικογένειας.

Τα ψεύδη του Μασκ για τα αυτόνομα οχήματα της Tesla του γυρίζουν μπούμερανγκ

Τα νομικά προβλήματα δεν έχουν ακόμη τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο στην Tesla, αλλά "πληγώνουν" τη φήμη της.

Εμπορευματικά κι επιχειρηματικά κέντρα 500 εκατ. ευρώ προχωρούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Προχωρούν οι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση εκτάσεων άνω των 1.000 στρεμμάτων μέσω της μετατροπής τους σε "κόμβους" διαμετακομιστικού εμπορίου

Vileda: Η ελληνική νοικοκυροσύνη φέρνει μερίσματα στους Γερμανούς

Σταθερή ανάπτυξη και διψήφια αύξηση κερδών για την ελληνική θυγατρική του ομίλου Freudenberg. Μερίσματα 4,1 εκατ. ευρώ στην τετραετία.

Ούζο Πλωμάρι: Το σχέδιο για να ξαναγεμίσει το "ποτήρι" των κερδών

Με ιστορία 130 ετών, που σχεδόν ταυτίζεται με την ίδια την ιστορία του ούζου, η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης ποντάρει στη διαφοροποίηση.

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.

Στοά Αρσακείου: Η ιστορία, η ανάπλαση και η επόμενη μέρα

To ιστορικό κτίριο αποκτά νέα πνοή μέσα από ένα έργο ανάπλασης ύψους 20 εκατ. ευρώ της Legendary Food, η οποία έχει συνάψει μακροχρόνια μίσθωση διάρκειας 35 ετών.

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Delian Alliance Industries: Το ελληνικό αμυντικό success story που ανοίγει φτερά για την Ευρώπη

Η ελληνική startup ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση χρηματοδότησης Series A ύψους 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα

Και ως ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.