Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Του Γιώργου Λαμπίρη

Σε διαδικασία να μετατρέψει τα καταστήματα Kiosky’s σε efood προχωράει κατά πληροφορίες ο όμιλος Delivery Hero, ο οποίος εκτός από την πλατφόρμα efood διαχειρίζεται και τη Delivery Hero Dmart Greece, κάτω από την οποία βρίσκεται η υπηρεσία διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ και λοιπών αγαθών λιανικής, efood. Πρόκειται για μία κίνηση που θα έρθει σε συνέχεια της εξαγοράς της ΙΝΚΑΤ Α.Ε, εταιρεία υπό την οποία βρίσκονταν τα convenience stores Kiosky’s και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Μούχαλη. Θυμίζουμε ότι μαζί με την Ινκατ είχαν επίσης εξαγοραστεί η πλατφόρμα διανομών delivery.gr καθώς και την Άλφα Διανομές αλλά και την πλατφόρμα e-table. 

Η συγχώνευση των δύο εταιρειών

Ενδεικτικό των προθέσεων της Delivery Hero ήταν ότι τον περασμένο Νοέμβριο προχώρησε στην συγχώνευση της Dmart Greece με την ΙΝΚΑΤ Α.Ε. με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη, προκειμένου να ενοποιήσει τις λειτουργίες των δύο εταιρειών. Με την κίνηση να επανασυστήσει τα Kiosky’s η Delivery Hero θα δημιουργήσει ένα νέο ισχυρό εμπορικό σήμα στον τομέα των convenience stores στην Ελλάδα, έναν κλάδο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ο οποίος κυριαρχείται από την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ΟΚ! Anytime Market και ταυτόχρονα αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς ο όμιλος Metro με τα franchise καταστήματα, My market Local αλλά και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. 

Να θυμίσουμε ότι η υπηρεσία delivery efood όπως λειτουργεί σήμερα, υπόσχεται την παράδοση παραγγελιών σε λιγότερη από μισή ώρα από τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας στην πλατφόρμα της. Με την αλλαγή της ονομασίας των Kiosky’s σε efood θα δημιουργηθεί ένα ισχυρό δίκτυο με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία υπό κοινό brand στην ελληνική αγορά. Το δίκτυο των Kiosky’s στο τέλος του 2022 απαρτιζόταν από 63 καταστήματα.

Στο τέλος του 2022 η ΙΝΚΑΤ είχε κύκλο εργασιών 61,31 εκατομμυρίων ευρώ από 56,27 εκατομμύρια ευρώ το 2021, ενώ κατέγραψε ζημίες μετά από τους φόρους που ανήλθαν στα 6,47 εκατομμύρια ευρώ από 2,66 εκατομμύρια ευρώ. 

Αντίστοιχα στο τέλος του 2022 ο κύκλος εργασιών για τη Delivery Hero Dmart ήταν 18,31 εκατομμύρια ευρώ από 5,14 εκατομμύρια ευρώ το 2021 με ζημίες μετά από τους φόρους 8,13 εκατομμύρια ευρώ από 3,3 εκατομμύρια ευρώ. 

Η επέκταση της efood στο last mile

Tην ίδια στιγμή η efood ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται και στο last mile εντός της χρονιάς που διανύουμε. Η φετινή χρονιά σύμφωνα με την εταιρεία θα αποτελέσει για το efood το έτος ανάπτυξης της νέας υπηρεσίας efood last mile, η οποία θα επιδιώξει να δώσει λύση για τα καταστήματα που θα μπορούν να παραδίδουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές άμεσα, χωρίς να έχουν απαραίτητα συνεργασία με την πλατφόρμα του efood.

Επί της ουσίας efood last mile είναι μια υπηρεσία παράδοσης που μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση για να αποστείλει τα προϊόντα της στους καταναλωτές, χωρίς να συνεργάζονται απαραίτητα με την πλατφόρμα του efood. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τον στόλο διανομέων του efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, μέσα το efood last mile, αποστέλλοντας τα προϊόντα τους, είτε μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία είτε εντός δύο ημερών.

 

Περισσότερα από Forbes

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Νιτσιάκος: Ιστορικά κέρδη και τζίρος άνω των 500 εκατ.

Αυξημένα έσοδα στα 527,4 εκατ. το 2024 με αύξηση κερδών 40%. Τα μερίδια και τι λέει ο ορκωτός. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου και οι εταιρείες holding της οικογένειας.

Τα ψεύδη του Μασκ για τα αυτόνομα οχήματα της Tesla του γυρίζουν μπούμερανγκ

Τα νομικά προβλήματα δεν έχουν ακόμη τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο στην Tesla, αλλά "πληγώνουν" τη φήμη της.

Εμπορευματικά κι επιχειρηματικά κέντρα 500 εκατ. ευρώ προχωρούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Προχωρούν οι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση εκτάσεων άνω των 1.000 στρεμμάτων μέσω της μετατροπής τους σε "κόμβους" διαμετακομιστικού εμπορίου

Vileda: Η ελληνική νοικοκυροσύνη φέρνει μερίσματα στους Γερμανούς

Σταθερή ανάπτυξη και διψήφια αύξηση κερδών για την ελληνική θυγατρική του ομίλου Freudenberg. Μερίσματα 4,1 εκατ. ευρώ στην τετραετία.

Ούζο Πλωμάρι: Το σχέδιο για να ξαναγεμίσει το "ποτήρι" των κερδών

Με ιστορία 130 ετών, που σχεδόν ταυτίζεται με την ίδια την ιστορία του ούζου, η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης ποντάρει στη διαφοροποίηση.

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.