BoatSpace: Ποια είναι η νέα ελληνική startup που θέλει να μετασχηματίσει το yachting παγκοσμίως

BoatSpace: Ποια είναι η νέα ελληνική startup που θέλει να μετασχηματίσει το yachting παγκοσμίως

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Το πώς οι άνθρωποι βιώνουν τον κόσμο του yachting θέλει να μετασχηματίσει η BoatSpace, μια εφαρμογή με όραμα να εκσυγχρονίσει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι κρατήσεις θέσεων ελλιμενισμού σκαφών, παγκοσμίως.

Η ιστορία της BoatSpace ξεκινάει μόλις πριν από έξι μήνες, με δύο φοιτητές να ενώνουν τις δυνάμεις τους: τον Γιώργο Κατιφέ, φοιτητή Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, και τον Νικόλα Λινό, φοιτητή Διεθνούς Επιχειρηματικότητας στο Αμερικανικό Κολλέγιο.

"Εμπνευστήκαμε την ιδέα της BoatSpace στο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι, όταν στελέχη της ναυτιλίας μάς μίλησαν για ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο συγκεκριμένος κλάδος, που είναι η δυσκολία εξεύρεσης θέσεων σε μαρίνες”, αναφέρει στο Capital.gr ο Γιώργος Κατιφές. 

Ιδρυτής BoatSpace 19.04.2024

Οι δύο φοιτητές αποφάσισαν να βρουν μια λύση σε αυτό το πρόβλημα κι έτσι ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στην BoatSpace, μια πλατφόρμα που στοχεύει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ιδιοκτήτες σκαφών να κλείνουν θέσεις σε μαρίνες online, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνούν με τη μαρίνα.

Επίσης, μέσω της πλατφόρμας θα δίνεται και η δυνατότητα ενοικίασης  πολυτελών yachts, με τους χρήστες να βρίσκουν το κατάλληλο σκάφος, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, χρησιμοποιώντας φίλτρα αναζήτησης. Στα μελλοντικά σχέδια των ιδρυτών είναι και η παροχή ετήσιων συνδρομών σε μέλη που θέλουν να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, αλλά και πρόσβαση σε ιδιωτικές εκδηλώσεις σε σκάφη. 

Στόχος να βγει στην αγορά το 2024 

Οι δύο ιδρυτές βρίσκονται αυτή την περίοδο σε συζητήσεις με μαρίνες και στόχος τους είναι η πλατφόρμα να βγει στην αγορά μέσα στο 2024. 

Όπως εξηγούν, η πλατφόρμα θα έχει τρεις κύριες πηγές εσόδων: μια προμήθεια της τάξης του 15-20% από τις κρατήσεις στις μαρίνες, μια προμήθεια 15-20% από τις υπηρεσίες ενοικίασης σκαφών, για τις οποίες η εταιρεία συνεργάζεται με ναυλομεσίτες, και τις ετήσιες συνδρομές για την παροχή των έξτρα προνομίων.

Η εταιρεία, που εδρεύει στην Αθήνα, δεν έχει λάβει μέχρι στιγμής κάποια κεφάλαια από επενδυτές, ωστόσο είναι πολύ πιθανόν να πραγματοποιήσει στο άμεσο μέλλον κάποιον γύρο χρηματοδότησης, ώστε να μπορέσει να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία της εφαρμογής. 

Συνδρυτής BoatSpace 19.04.2024

Ενδιαφέρον από Μέση Ανατολή

Η καινοτομία της BoatSpace έγκειται στο ότι η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κρατήσεις, εξαλείφοντας την ανάγκη επικοινωνίας με τις μαρίνες για εύρεση κατάλληλων θέσεων ελλιμενισμού. Με real time availability, ασφαλή επεξεργασία πληρωμών και οδηγίες ασφαλείας που ενσωματώνονται σε αυτήν τη λειτουργία, η BoatSpace στοχεύει να παρέχει μια απαλλαγμένη από προβλήματα εμπειρία, όταν οι χρήστες πλέουν στο ανοιχτό πέλαγος και θέλουν να αγκυροβολήσουν σε ένα πολυσύχναστο λιμάνι. "Αυτό που θέλουμε να παρέχουμε στον χρήστη είναι η δυνατότητα να κάνει εύκολα κρατήσεις στις μαρίνες, όπως μπορεί να κλείσει εισιτήρια σε μια παράσταση, επιλέγοντας στην κάτοψη του θεάτρου ακριβώς τη θέση που θέλει”, αναφέρει ο Νικόλας Λινός.

Αφού εδραιωθεί στην Ελλάδα, οι ιδρυτές της BoatSpace θέλουν να επεκτείνουν την πλατφόρμα τους και στο εξωτερικό, με πιθανές αγορές-στόχους το Μονακό, το Ντουμπάι και τη Γαλλική Ριβιέρα. Εξάλλου, σε ένα πρόσφατο ταξίδι τους στο "Dubai International Boat Show”, τόσο η Yas Marina του Αμπού Ντάμπι όσο και το παλιό λιμάνι της Ντόχα, εξέφρασαν ενδιαφέρον για να ενταχθούν στην εφαρμογή.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.