BoatSpace: Ποια είναι η νέα ελληνική startup που θέλει να μετασχηματίσει το yachting παγκοσμίως

BoatSpace: Ποια είναι η νέα ελληνική startup που θέλει να μετασχηματίσει το yachting παγκοσμίως

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Το πώς οι άνθρωποι βιώνουν τον κόσμο του yachting θέλει να μετασχηματίσει η BoatSpace, μια εφαρμογή με όραμα να εκσυγχρονίσει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι κρατήσεις θέσεων ελλιμενισμού σκαφών, παγκοσμίως.

Η ιστορία της BoatSpace ξεκινάει μόλις πριν από έξι μήνες, με δύο φοιτητές να ενώνουν τις δυνάμεις τους: τον Γιώργο Κατιφέ, φοιτητή Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, και τον Νικόλα Λινό, φοιτητή Διεθνούς Επιχειρηματικότητας στο Αμερικανικό Κολλέγιο.

"Εμπνευστήκαμε την ιδέα της BoatSpace στο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι, όταν στελέχη της ναυτιλίας μάς μίλησαν για ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο συγκεκριμένος κλάδος, που είναι η δυσκολία εξεύρεσης θέσεων σε μαρίνες”, αναφέρει στο Capital.gr ο Γιώργος Κατιφές. 

Ιδρυτής BoatSpace 19.04.2024

Οι δύο φοιτητές αποφάσισαν να βρουν μια λύση σε αυτό το πρόβλημα κι έτσι ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στην BoatSpace, μια πλατφόρμα που στοχεύει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ιδιοκτήτες σκαφών να κλείνουν θέσεις σε μαρίνες online, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνούν με τη μαρίνα.

Επίσης, μέσω της πλατφόρμας θα δίνεται και η δυνατότητα ενοικίασης  πολυτελών yachts, με τους χρήστες να βρίσκουν το κατάλληλο σκάφος, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, χρησιμοποιώντας φίλτρα αναζήτησης. Στα μελλοντικά σχέδια των ιδρυτών είναι και η παροχή ετήσιων συνδρομών σε μέλη που θέλουν να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, αλλά και πρόσβαση σε ιδιωτικές εκδηλώσεις σε σκάφη. 

Στόχος να βγει στην αγορά το 2024 

Οι δύο ιδρυτές βρίσκονται αυτή την περίοδο σε συζητήσεις με μαρίνες και στόχος τους είναι η πλατφόρμα να βγει στην αγορά μέσα στο 2024. 

Όπως εξηγούν, η πλατφόρμα θα έχει τρεις κύριες πηγές εσόδων: μια προμήθεια της τάξης του 15-20% από τις κρατήσεις στις μαρίνες, μια προμήθεια 15-20% από τις υπηρεσίες ενοικίασης σκαφών, για τις οποίες η εταιρεία συνεργάζεται με ναυλομεσίτες, και τις ετήσιες συνδρομές για την παροχή των έξτρα προνομίων.

Η εταιρεία, που εδρεύει στην Αθήνα, δεν έχει λάβει μέχρι στιγμής κάποια κεφάλαια από επενδυτές, ωστόσο είναι πολύ πιθανόν να πραγματοποιήσει στο άμεσο μέλλον κάποιον γύρο χρηματοδότησης, ώστε να μπορέσει να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία της εφαρμογής. 

Συνδρυτής BoatSpace 19.04.2024

Ενδιαφέρον από Μέση Ανατολή

Η καινοτομία της BoatSpace έγκειται στο ότι η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κρατήσεις, εξαλείφοντας την ανάγκη επικοινωνίας με τις μαρίνες για εύρεση κατάλληλων θέσεων ελλιμενισμού. Με real time availability, ασφαλή επεξεργασία πληρωμών και οδηγίες ασφαλείας που ενσωματώνονται σε αυτήν τη λειτουργία, η BoatSpace στοχεύει να παρέχει μια απαλλαγμένη από προβλήματα εμπειρία, όταν οι χρήστες πλέουν στο ανοιχτό πέλαγος και θέλουν να αγκυροβολήσουν σε ένα πολυσύχναστο λιμάνι. "Αυτό που θέλουμε να παρέχουμε στον χρήστη είναι η δυνατότητα να κάνει εύκολα κρατήσεις στις μαρίνες, όπως μπορεί να κλείσει εισιτήρια σε μια παράσταση, επιλέγοντας στην κάτοψη του θεάτρου ακριβώς τη θέση που θέλει”, αναφέρει ο Νικόλας Λινός.

Αφού εδραιωθεί στην Ελλάδα, οι ιδρυτές της BoatSpace θέλουν να επεκτείνουν την πλατφόρμα τους και στο εξωτερικό, με πιθανές αγορές-στόχους το Μονακό, το Ντουμπάι και τη Γαλλική Ριβιέρα. Εξάλλου, σε ένα πρόσφατο ταξίδι τους στο "Dubai International Boat Show”, τόσο η Yas Marina του Αμπού Ντάμπι όσο και το παλιό λιμάνι της Ντόχα, εξέφρασαν ενδιαφέρον για να ενταχθούν στην εφαρμογή.

Περισσότερα από Forbes

Nike: Kέρδη υψηλότερα των εκτιμήσεων στο τρίμηνο

Στο +3% η μετοχή στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Aegean: Οι θετικοί οιωνοί για τη χρήση του 2025

Προάγγελο ενισχυμένων επιδόσεων για τη νέα χρονιά συνιστούν τα θετικά αποτελέσματα που κατέγραψε το τελευταίο τρίμηνο του 2024 η Aegean.

Γιατί η Tesla δεν είναι η "υπερδύναμη της τεχνητής νοημοσύνης" που ο Μασκ λέει πως είναι

Ο Μασκ ισχυρίζεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι μια μέρα η πιο πολύτιμη εταιρεία Τεχνητής Νοημοσύνης

Γαλαξίας: Σε προχωρημένες συζητήσεις για την εξαγορά αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην περιφέρεια

Επιδίωξη του Γαλαξία είναι η περαιτέρω επέκτασή του στα Ιωάννινα.

Τα σχέδια της φινλανδικής εταιρείας BobW για επέκταση στην τουριστική αγορά της Αθήνας

Μεγαλώνει την παρουσία της με τρίτη μονάδα aparthotel στην οδό Σταδίου.

Σάμι Φάις: Ο επιχειρηματίας που έκανε διάσημη τη Nike ετοιμάζει την είσοδό του στο Χρηματιστήριο

Με κύκλο εργασιών πάνω από 200 εκατ. ευρώ και EBITDA στα επίπεδα των 40 εκατ. ευρώ το 2024, ο όμιλος Φάις, βρίσκεται στο κατώφλι του ΧΑ. Το Forbes Greece συνάντησε τον επιχειρηματία και διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Σάμι Φάις, και είχε την ευκαιρία να κάνει μία σύντομη ανασκόπηση της διαδρομής του, συζητώντας ταυτόχρονα για τις προοπτικές της εισαγωγής στην οργανωμένη αγορά. "Προοπτική του ομίλου είναι να γίνει μία μικρή πολυεθνική".

Με θυγατρική στην Ελλάδα ο τεχνολογικός κολοσσός της Nvidia

Η νεοσυσταθείσα εταιρεία έχει αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 500.000 ευρώ και έδρα κτίριο επί της οδού Ερμού στο κέντρο της Αθήνας.

Dust + Cream: Τι ετοιμάζει η εταιρεία καλλυντικών που γεννήθηκε από τρεις πτωχεύσεις

Η επιχείρηση αυτήν την περίοδο σχεδιάζει την εξαγωγή των προϊόντων της και την επέκταση σε χώρες εκτός συνόρων.

Η μάχη Σκλαβενίτη - Lidl για το "χρυσό" ακίνητο στην Πάτρα

Μάχη για την απόκτηση των εγκαταστάσεων της Πατραϊκής Χαρτοποιίας, Elite στο Ρίο της Πάτρας, έδωσαν ο όμιλος Σκλαβενίτη με τη Lidl Ελλάς, όπως πληροφορείται το Capital.gr.

Adidas: Άλμα 19% στις πωλήσεις δ' τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις

Με νέα εστίαση στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Pod Network: Η Web3 startup με ελληνικό DNA που άντλησε 10 εκατ. δολ. και ανοίγει γραφείο στην Ελλάδα

Στο γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν και Έλληνες angel investors, όπως ο Απ. Αποστολάκης.