BoatSpace: Ποια είναι η νέα ελληνική startup που θέλει να μετασχηματίσει το yachting παγκοσμίως

BoatSpace: Ποια είναι η νέα ελληνική startup που θέλει να μετασχηματίσει το yachting παγκοσμίως

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Το πώς οι άνθρωποι βιώνουν τον κόσμο του yachting θέλει να μετασχηματίσει η BoatSpace, μια εφαρμογή με όραμα να εκσυγχρονίσει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι κρατήσεις θέσεων ελλιμενισμού σκαφών, παγκοσμίως.

Η ιστορία της BoatSpace ξεκινάει μόλις πριν από έξι μήνες, με δύο φοιτητές να ενώνουν τις δυνάμεις τους: τον Γιώργο Κατιφέ, φοιτητή Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, και τον Νικόλα Λινό, φοιτητή Διεθνούς Επιχειρηματικότητας στο Αμερικανικό Κολλέγιο.

"Εμπνευστήκαμε την ιδέα της BoatSpace στο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι, όταν στελέχη της ναυτιλίας μάς μίλησαν για ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο συγκεκριμένος κλάδος, που είναι η δυσκολία εξεύρεσης θέσεων σε μαρίνες”, αναφέρει στο Capital.gr ο Γιώργος Κατιφές. 

Ιδρυτής BoatSpace 19.04.2024

Οι δύο φοιτητές αποφάσισαν να βρουν μια λύση σε αυτό το πρόβλημα κι έτσι ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στην BoatSpace, μια πλατφόρμα που στοχεύει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ιδιοκτήτες σκαφών να κλείνουν θέσεις σε μαρίνες online, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνούν με τη μαρίνα.

Επίσης, μέσω της πλατφόρμας θα δίνεται και η δυνατότητα ενοικίασης  πολυτελών yachts, με τους χρήστες να βρίσκουν το κατάλληλο σκάφος, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, χρησιμοποιώντας φίλτρα αναζήτησης. Στα μελλοντικά σχέδια των ιδρυτών είναι και η παροχή ετήσιων συνδρομών σε μέλη που θέλουν να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, αλλά και πρόσβαση σε ιδιωτικές εκδηλώσεις σε σκάφη. 

Στόχος να βγει στην αγορά το 2024 

Οι δύο ιδρυτές βρίσκονται αυτή την περίοδο σε συζητήσεις με μαρίνες και στόχος τους είναι η πλατφόρμα να βγει στην αγορά μέσα στο 2024. 

Όπως εξηγούν, η πλατφόρμα θα έχει τρεις κύριες πηγές εσόδων: μια προμήθεια της τάξης του 15-20% από τις κρατήσεις στις μαρίνες, μια προμήθεια 15-20% από τις υπηρεσίες ενοικίασης σκαφών, για τις οποίες η εταιρεία συνεργάζεται με ναυλομεσίτες, και τις ετήσιες συνδρομές για την παροχή των έξτρα προνομίων.

Η εταιρεία, που εδρεύει στην Αθήνα, δεν έχει λάβει μέχρι στιγμής κάποια κεφάλαια από επενδυτές, ωστόσο είναι πολύ πιθανόν να πραγματοποιήσει στο άμεσο μέλλον κάποιον γύρο χρηματοδότησης, ώστε να μπορέσει να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία της εφαρμογής. 

Συνδρυτής BoatSpace 19.04.2024

Ενδιαφέρον από Μέση Ανατολή

Η καινοτομία της BoatSpace έγκειται στο ότι η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κρατήσεις, εξαλείφοντας την ανάγκη επικοινωνίας με τις μαρίνες για εύρεση κατάλληλων θέσεων ελλιμενισμού. Με real time availability, ασφαλή επεξεργασία πληρωμών και οδηγίες ασφαλείας που ενσωματώνονται σε αυτήν τη λειτουργία, η BoatSpace στοχεύει να παρέχει μια απαλλαγμένη από προβλήματα εμπειρία, όταν οι χρήστες πλέουν στο ανοιχτό πέλαγος και θέλουν να αγκυροβολήσουν σε ένα πολυσύχναστο λιμάνι. "Αυτό που θέλουμε να παρέχουμε στον χρήστη είναι η δυνατότητα να κάνει εύκολα κρατήσεις στις μαρίνες, όπως μπορεί να κλείσει εισιτήρια σε μια παράσταση, επιλέγοντας στην κάτοψη του θεάτρου ακριβώς τη θέση που θέλει”, αναφέρει ο Νικόλας Λινός.

Αφού εδραιωθεί στην Ελλάδα, οι ιδρυτές της BoatSpace θέλουν να επεκτείνουν την πλατφόρμα τους και στο εξωτερικό, με πιθανές αγορές-στόχους το Μονακό, το Ντουμπάι και τη Γαλλική Ριβιέρα. Εξάλλου, σε ένα πρόσφατο ταξίδι τους στο "Dubai International Boat Show”, τόσο η Yas Marina του Αμπού Ντάμπι όσο και το παλιό λιμάνι της Ντόχα, εξέφρασαν ενδιαφέρον για να ενταχθούν στην εφαρμογή.

Περισσότερα από Forbes

Vileda: Η ελληνική νοικοκυροσύνη φέρνει μερίσματα στους Γερμανούς

Σταθερή ανάπτυξη και διψήφια αύξηση κερδών για την ελληνική θυγατρική του ομίλου Freudenberg. Μερίσματα 4,1 εκατ. ευρώ στην τετραετία.

Ούζο Πλωμάρι: Το σχέδιο για να ξαναγεμίσει το "ποτήρι" των κερδών

Με ιστορία 130 ετών, που σχεδόν ταυτίζεται με την ίδια την ιστορία του ούζου, η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης ποντάρει στη διαφοροποίηση.

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.

Στοά Αρσακείου: Η ιστορία, η ανάπλαση και η επόμενη μέρα

To ιστορικό κτίριο αποκτά νέα πνοή μέσα από ένα έργο ανάπλασης ύψους 20 εκατ. ευρώ της Legendary Food, η οποία έχει συνάψει μακροχρόνια μίσθωση διάρκειας 35 ετών.

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Delian Alliance Industries: Το ελληνικό αμυντικό success story που ανοίγει φτερά για την Ευρώπη

Η ελληνική startup ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση χρηματοδότησης Series A ύψους 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα

Και ως ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.