Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Η αμερικανική αλυσίδα φαστ φουντ McDonald's δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τον όρο "Big Mac" για προϊόντα πουλερικών καθώς δεν είχε κάνει χρήση του σε αυτά για πέντε συνεχόμενα χρόνια, αποφάνθηκε σήμερα Τετάρτη το δεύτερο Ανώτερο Δικαστήριο της Ευρώπης, σε νομική διαμάχη που έχει ο αμερικανικός γίγαντας με την ιρλανδική Supermac's.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου στο Λουξεμβούργο εστίασε στο αίτημα της Supermac's το 2017 να ανακαλέσει τη χρήση της εμπορικής ονομασίας "Big Mac" από τη McDonald, την οποία η αμερικανική εταιρεία είχε καταχωρίσει το 1996 για προϊόντα κρέατος και πουλερικών που παρέχονται στα εστιατόρια της.

Σε πρώτη φάση το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Intellectual Property Office - EUIPO) είχε απορρίψει την αίτηση ανάκλησης της Supermac's αποδίδοντας στη McDonald's τη χρήση του όρου σε σάντουιτς με τόσο με κρέας όσο και με κοτόπουλο, με αποτέλεσμα η ιρλανδική εταιρεία να αμφισβητήσει την απόφαση.

Σημειώνεται ότι η Supermac's, η οποία άνοιξε τα πρώτα της εστιατόρια στο Γκάλγουεϊ το 1978, προσφέρει μπέργκερ με βοδινό και κοτόπουλο, καθώς και τηγανητές κοτομπουκιές και σάντουιτς.

Με τη σημερινή του απόφαση, το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ απέρριψε τη θέση της McDonald's και ακύρωσε εν μέρει την απόφαση του EUIPO.

Οι δικαστές έκριναν ότι η McDonald's "χάνει το εμπορικό σήμα της Big Mac στην ΕΕ αναφορικά με τα προϊόντα πουλερικών", αναφέροντας ότι "η εταιρεία δεν απέδειξε πραγματική χρήση της ονομασίας εντός συνεχούς περιόδου πέντε ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε σχέση με ορισμένα αγαθά και υπηρεσίες".

Η McDonald's δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού της εξέλιξης από το Reuters.

Η απόφαση πάντως μπορεί να προσβληθεί στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Court of Justice of the European Union), το ανώτατο νομικό όργανο της Ευρώπης.

Περισσότερα από Forbes

Η νέα εποχή του πρώην Hilton Αθηνών

Απο το ιστορικο ξενοδοχειο στη δηµιουργια του "The Ilisian".

Όμιλος Σαράντη: Το αμερικάνικο όνειρο ζει το Carroten – Πού επενδύει 40 εκατ. ευρώ ο όμιλος

Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο – Σε εξέλιξη επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή με 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιμη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί οι τράπεζες βλέπουν την αγορά της Κύπρου ως προέκταση και πύλη εισόδου προς ανατολάς

Τρεις μεγάλες ελληνικές τράπεζες επενδύουν ήδη στην Κύπρο συνολικά ποσά που ξεπερνούν τα 1,9 δισ. ευρώ.

Ο Μασκ ξεμένει από ιδέες για να σώσει την Tesla

Τα προβλήματα της Tesla δεν θα λυθούν σύντομα, ακόμη και αν ο Μασκ γίνει ο πιο δραστήριος CEO.

Τερκενλής: Από τη Θεσσαλονίκη στις διεθνείς αγορές με όχημα το ελληνικό τσουρέκι

Η ιστορία επιτυχίας της ελληνικής εταιρείας, η μετάβαση στη δεύτερη γενιά, η επέκταση του δικτύου, η οικονομική πορεία και τα επενδυτικά πλάνα.

Intel: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα έσοδα - Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το β' τρίμηνο

Η μετοχή υποχώρησε άνω του 7% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.

Brainomix: Η startup με ελληνικές ρίζες που αλλάζει τα δεδομένα στη φροντίδα των εγκεφαλικών

Η εταιρεία με Έλληνα συν-ιδρυτή άντλησε πρόσφατα $18 εκατ. σε έναν γύρο χρηματοδότησης Series C.

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.