Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Η αμερικανική αλυσίδα φαστ φουντ McDonald's δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τον όρο "Big Mac" για προϊόντα πουλερικών καθώς δεν είχε κάνει χρήση του σε αυτά για πέντε συνεχόμενα χρόνια, αποφάνθηκε σήμερα Τετάρτη το δεύτερο Ανώτερο Δικαστήριο της Ευρώπης, σε νομική διαμάχη που έχει ο αμερικανικός γίγαντας με την ιρλανδική Supermac's.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου στο Λουξεμβούργο εστίασε στο αίτημα της Supermac's το 2017 να ανακαλέσει τη χρήση της εμπορικής ονομασίας "Big Mac" από τη McDonald, την οποία η αμερικανική εταιρεία είχε καταχωρίσει το 1996 για προϊόντα κρέατος και πουλερικών που παρέχονται στα εστιατόρια της.

Σε πρώτη φάση το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Intellectual Property Office - EUIPO) είχε απορρίψει την αίτηση ανάκλησης της Supermac's αποδίδοντας στη McDonald's τη χρήση του όρου σε σάντουιτς με τόσο με κρέας όσο και με κοτόπουλο, με αποτέλεσμα η ιρλανδική εταιρεία να αμφισβητήσει την απόφαση.

Σημειώνεται ότι η Supermac's, η οποία άνοιξε τα πρώτα της εστιατόρια στο Γκάλγουεϊ το 1978, προσφέρει μπέργκερ με βοδινό και κοτόπουλο, καθώς και τηγανητές κοτομπουκιές και σάντουιτς.

Με τη σημερινή του απόφαση, το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ απέρριψε τη θέση της McDonald's και ακύρωσε εν μέρει την απόφαση του EUIPO.

Οι δικαστές έκριναν ότι η McDonald's "χάνει το εμπορικό σήμα της Big Mac στην ΕΕ αναφορικά με τα προϊόντα πουλερικών", αναφέροντας ότι "η εταιρεία δεν απέδειξε πραγματική χρήση της ονομασίας εντός συνεχούς περιόδου πέντε ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε σχέση με ορισμένα αγαθά και υπηρεσίες".

Η McDonald's δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού της εξέλιξης από το Reuters.

Η απόφαση πάντως μπορεί να προσβληθεί στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Court of Justice of the European Union), το ανώτατο νομικό όργανο της Ευρώπης.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.