Γερμανός: Η αλυσίδα του ΟΤΕ που κάνει τζίρο κοντά στα 400 εκατ. ευρώ

Γερμανός: Η αλυσίδα του ΟΤΕ που κάνει τζίρο κοντά στα 400 εκατ. ευρώ

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Σε μονοπάτι ανάπτυξης συνέχισε και το 2023 η αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός. Η εταιρεία που εντάσσεται κάτω από τον όμιλο ΟΤΕ είδε πέρυσι τον τζίρο της να ενισχύεται κατά 2,3% στα 397,285 εκατ. ευρώ από 387,557 εκατ. που είχε διαμορφωθεί το 2022. Η παραπάνω αύξηση προήλθε κατά κύριο λόγο από την πώληση εμπορευμάτων, που εισέφερε στα ταμεία το ποσό των 219,404 εκατ. από 209,523 εκατ. την προηγούμενη χρήση ενώ το κομμάτι των υπηρεσιών εμφάνισε έσοδα 177,187 εκατ., τα οποία κινήθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2022. Ελαφρώς αυξημένα έκλεισαν τα καθαρά κέρδη στα 7 εκατ. ευρώ από 6,656 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 6%. 

Πραγματοποιήθηκαν 19 εκατ. συναλλαγές 

Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις,  αναβαθμίστηκαν 5 νέα καταστήματα Γερμανός και 12 Cosmote με μία αισθητική ταυτισμένη με τις σύγχρονες τάσεις του design, του retail αλλά και των αναγκών του πελάτη. Επιπλέον, έγιναν σημαντικές ενέργειες αναβάθμισης της λειτουργικότητας του καταστήματος και του service area, προστέθηκαν νέες προϊοντικές κατηγορίες και βιωματικές γωνιές. 

Οι παραπάνω κινήσεις συνέβαλαν στο να πραγματοποιηθούν πέρυσι σχεδόν 19 εκατομμύρια συναλλαγές στα καταστήματα των δικτύων Γερμανός και Cosmote, ένας αριθμός αυξημένος κατά 3,5% σε σχέση με το 2022. Οι συνολικές συνδέσεις κινητής (φωνής και data) ξεπέρασαν τις 303.000 ενώ αξιοσημείωτη υπήρξε η πορεία των οικιακών φορητοτήτων φωνής, οι οποίες παρουσίασαν άνοδο κατά 65%. Όσον αφορά την σταθερή τηλεφωνία, οι συνδέσεις Broadband υψηλών ταχυτήτων (xDSL) ξεπέρασαν τις 160.000 συνδέσεις, την ίδια στιγμή που καταχωρήθηκαν σχεδόν 65.000 συνδέσεις οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH). Τέλος, η παραγωγή νέων συνδέσεων Cosmote TV ξεπέρασε τις 55.000 συνδέσεις.

Οι προοπτικές για φέτος 

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές για την τρέχουσα χρονιά, η Γερμανός συνεχίζει να στοχεύει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που ήδη διαθέτει στα καταστήματα και στο e-shop και ταυτόχρονα θα συνεχίσει να επενδύει σε νέες προϊοντικές κατηγορίες ακολουθώντας την Smart Living εποχή. Θυμίζουμε ότι στις αρχές του 2024, η αλυσίδα έκανε άνοιγμα στην κατηγορία των μικρών οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, η οποία "παντρεύτηκε" με τα κινητά τηλέφωνα, το δημοφιλέστερο παγκοσμίως προϊόν τεχνολογίας.

Οι οικιακές μικροσυσκευές, εκτός από το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της Γερμανός, το οποίο εντοπίζεται σε όλη την επικράτεια, είναι διαθέσιμες και στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας, όπου μπορεί κανείς να αναζητήσει όλη την γκάμα των προϊόντων. Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να υποστηριχθεί από το πλάνο ανακαίνισης και αναβάθμισης των υφιστάμενων καταστημάτων Γερμανός ενώ παράλληλα  το δίκτυο έχει ενισχυθεί με νέα μεγαλύτερα καταστήματα, τα οποία μπορούν να "φιλοξενήσουν' περισσότερους κωδικούς και προϊόντα. Πρόκειται για τα G- Prime, τα οποία ακολουθούν μια σύγχρονη αισθητική και εκτείνονται σε μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με τα αρχικά σημεία Γερμανός.
 
 

Περισσότερα από Forbes

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Περί τους 80.000 τόνους ελαιόλαδο διακινούνται στην εγχώρια αγορά σε τενεκέδες, χωρίς παραστατικά – Πώς διαμορφώνονται τώρα οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.

Ο νέος εφιάλτης της Tesla ακούει στο όνομα "Ντόναλντ Τραμπ"

Τα πράγματα ήδη δεν πήγαιναν καλά. Ήρθε και η επεισοδιακή σύγκρουση Μασκ-Τραμπ να χειροτερέψει την κατάσταση.

Ποια funds επενδύουν σε ελληνικές start ups

Οι επενδύσεις σε start ups με Έλληνες ιδρυτές έχουν φτάσει ήδη τα επίπεδα ολόκληρου του 2024.

Wocap: Η ελληνική startup που αλλάζει τους κανόνες στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης

Η Wocap άντλησε πρόσφατα 450.000 ευρώ σε έναν pre-seed γύρο χρηματοδότησης, με επικεφαλής την Genesis Ventures.

Στο Λονδίνο στρέφεται η Metlen – Ευ. Μυτιληναίος: "Πάμε για τον FTSE 100 χωρίς ΑΜΚ και με έδρα την Ελλάδα"

Η Metlen εισέρχεται στην τρίτη φάση του επιχειρηματικού της σχεδιασμού με την ονομασία "Big Three".

Jacek Olczak (PMI): Η θέση των τσιγάρων είναι στο μουσείο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Philip Morris International (PMI) θεωρεί τη θέση ορισμένων κυβερνήσεων κατά των εναλλακτικών προϊόντων καπνού "ακατανόητη" και στα όρια του παραλογισμού.