Amazon: Ξεπέρασαν τις προσδοκίες έσοδα και κέρδη στο γ' τρίμηνο, με "άξονα" τις υπηρεσίες cloud

Amazon: Ξεπέρασαν τις προσδοκίες έσοδα και κέρδη στο γ' τρίμηνο, με "άξονα" τις υπηρεσίες cloud

Η Amazon.com ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της αγοράς για τα τριμηνιαία έσοδα της, ενισχυμένη από την ισχυρή ανάπτυξη της μονάδας υπηρεσιών cloud της χάρη στην αυξανόμενη επιχειρηματική δαπάνη για τεχνητή νοημοσύνη.

Η μετοχή της εταιρείας ενισχυόταν περί το 6% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.

Η Amazon Web Services, ο βραχίονας υπηρεσιών cloud της εταιρείας, ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 19% στα 27,5 δισεκατομμύρια δολάρια, σε συμμετρία με τις προβλέψεις αναλυτών σε έρευνα της LSEG.

Η αύξηση εσόδων στον κορυφαίο πάροχο cloud συγκρίνεται με ένα άλμα 33% της Azure της Microsoft και άνοδο 35% στο Google Cloud για το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου.

Η Amazon, με έδρα το Σιάτλ, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στο τμήμα της στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 9%, στα 95,5 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο.

Ανέφερε κέρδη 1,43 $ ανά μετοχή, έναντι προσδοκιών για κέρδη 1,14 $ ανά μετοχή.

Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 158,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το γ΄τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με μέση εκτίμηση των αναλυτών για 157,20 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.

Περισσότερα από Forbes

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.