kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Σε επέκταση της δραστηριότητάς της σε νέες αγορές προχωρά η ελληνική startup kleesto, η οποία εστιάζει σε καινοτόμες λύσεις διαχείρισης επιχειρήσεων στον τουριστικό τομέα. Η kleesto σχεδιάζει εξειδικευμένες και tailor-made λύσεις, έτσι ώστε να καλύπτουν με ακρίβεια τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου προφίλ πελάτη. Στους πελάτες της περιλαμβάνονται επιχειρήσεις που παρέχουν τουριστικές δραστηριότητες, ενοικιάσεις σκαφών, ημερήσιες εκδρομές-κρουαζιέρες, υπηρεσίες μεταφοράς κ.ά.

Η kleesto δραστηριοποιείται ήδη σε σημαντικές αγορές, όπως το Μαϊάμι και η Καραϊβική, με παρουσία σε Αντίγκουα, Μπαρμπέιντος, Τζαμάικα και Μπαρμπούντα. Επιπλέον, επεκτείνεται στην Αφρική και την Ευρώπη, όπου εκτός από την Ελλάδα έχει εξασφαλίσει μια στρατηγική συνεργασία για τη διαχείριση του προορισμού της Τοσκάνης στην Ιταλία, ενώ παράλληλα διαθέτει μια μικρή παρουσία σε Ισπανία και Πορτογαλία.

"Στρατηγικός μας στόχος είναι να εδραιωθούμε σε κάθε χώρα όπου δραστηριοποιούμαστε, αποκτώντας ουσιαστικό μερίδιο αγοράς,” αναφέρει στο Capital.gr ο Γιώργος Πιλπιλίδης, Co-Founder και CEO της kleesto. Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά.

Τι είναι η kleesto

Η kleesto είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης κρατήσεων για παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων, η οποία συμβάλλει στη βελτιστοποίηση των καθημερινών λειτουργιών τους και στην αύξηση του τζίρου τους. Σκοπός της είναι η αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών σε τουριστικούς προορισμούς, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να έχουν εύκολη πρόσβαση σε μοναδικές εμπειρίες και δραστηριότητες.

Διευκολύνει τις τοπικές επιχειρήσεις που προσφέρουν ταξιδιωτικές εμπειρίες να διανέμουν ηλεκτρονικά τις υπηρεσίες τους μέσω των συνεργατών τους –ξενοδοχείων, τουριστικών γραφείων– ή άμεσα μέσω της ιστοσελίδας τους. Μέσω της kleesto οι επιχειρήσεις, πλέον, μπορούν να διαχειριστούν εύκολα και γρήγορα τις κρατήσεις τους, να οργανώσουν τον εξοπλισμό, το προσωπικό και τη διαθεσιμότητά τους. Ταυτόχρονα, διαχειρίζονται τα αιτήματα των πελατών τους και αυτοματοποιούν καθημερινές διαδικασίες, όπως είναι η έκδοση εγγράφων, η εκτέλεση πληρωμών στους προμηθευτές και στα κανάλια διανομής τους και η διαχείριση στόλων, μειώνοντας την ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση στις τυπικές διαδικασίες και διατηρώντας την ανθρώπινη επαφή μόνο για τις πιο ουσιαστικές επικοινωνίες και αρμοδιότητες.

Η kleesto ξεχωρίζει από άλλες λύσεις στην αγορά καθώς δεν εστιάζει μόνο στη διάθεση των υπηρεσιών, αλλά κυρίως στη διαχείριση τους. "Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τη λειτουργικότητα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας,” σημειώνει ο κ. Πιλπιλίδης.

Περίπου 2.500 συνδεδεμένες επιχειρήσεις

Η εταιρεία εξυπηρετεί περίπου 2.500 συνδεδεμένες επιχειρήσεις, με συνολικά 300.000 κρατήσεις ετησίως. Το επιχειρηματικό της μοντέλο βασίζεται σε ετήσιες συνδρομές και προμήθειες ανά κράτηση. Παρόλο που μέχρι στιγμής η kleesto βασίζεται αποκλειστικά σε δικά της κεφάλαια, επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξη του προϊόντος της και στην ενσωμάτωση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι co-founders του kleesto, Μανώλης Aδαµόπουλος και Γιώργος Σωτηρλής, είχαν συμπεριληφθεί στη λίστα Forbes 30 Under 30 Greece για το 2022. 

Περισσότερα από Forbes

deepmirror: Η startup με ελληνικό DNA που άντλησε $2,4 εκατ. και επιταχύνει την ανακάλυψη φαρμάκων

Η deepmirror ιδρύθηκε με στόχο να ενισχύσει τους επιστήμονες, συνδυάζοντας την ανθρώπινη ευφυΐα με την τεχνολογία.

Frank McCourt: Ποιος είναι ο δισεκατομμυριούχος που θέλει να αγοράσει το TikTok

Έχει υποβάλει προσφορά για την αγορά της πλατφόρμας μέσω του Project Liberty.

Advent Technologies: Η εταιρεία που θα κατακτούσε το Nasdaq αντιμέτωπη με αποχωρήσεις, ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων και δικαστικές διαμάχες

Η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε από την Πάτρα, προχώρησε στη δημοσίευση των οικονομικών της καταστάσεων για το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Γιατί το Bluesky δε θα μετατραπεί ποτέ σε X του Μασκ

Δεν προοριζόταν ποτέ να γίνει μια εφαρμογή - ή ακόμη και εταιρεία.

Θανόπουλος: Η προοπτική επέκτασης στα "νότια" και οι δύο βασικοί ανταγωνιστές

Παρά το γεγονός ότι διατηρεί μόλις τρία φυσικά καταστήματα, έχει πολύ υψηλότερες αποδόσεις από το μέσο όρο των υπόλοιπων ελληνικών σούπερ μάρκετ.

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στην Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.