Ηπειρωτική Βιοµηχανία Εµφιαλώσεων: Διαρκής ανάπτυξη με επενδύσεις και σχέση ποιότητας-τιμής

Ηπειρωτική Βιοµηχανία Εµφιαλώσεων: Διαρκής ανάπτυξη με επενδύσεις και σχέση ποιότητας-τιμής

Συνεχιζόµενη ανάπτυξη που βασίζεται στην αύξηση των σηµείων διανοµής και πώλησης, εκπληρώνοντας τον στόχο να φτάσουν τα προϊόντα της σε κάθε σηµείο της ελληνικής επικράτειας, πετυχαίνει τα τελευταία χρόνια η Ηπειρωτική Βιοµηχανία Εµφιαλώσεων.

Όπως αναφέρει σχετικά ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σεπετάς, "καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό παίζει, εκτός των άλλων, το γεγονός ότι η Ηπειρωτική Βιοµηχανία Εµφιαλώσεων επενδύει και διαθέτει µεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί µεγάλο όγκο προϊόντων, καλύπτοντας ανάγκες ακόµα και σε δύσκολες συνθήκες υψηλής ζήτησης, όπως έγινε φέτος το καλοκαίρι". Κατά τον ίδιο, ακόµα ένας παράγοντας που συνέβαλε στην ανάπτυξη που σηµειώθηκε το 2023 είναι η συµφέρουσα –value for money– εµπορική πολιτική της εταιρείας, που φέρνει τα προϊόντα της στην πρώτη θέση προτίµησης τόσο των τελικών σηµείων όσο και των καταναλωτών. "Σε αυτό προσθέτουµε τη µεγάλη επένδυση που πραγµατοποιούµε στην επικοινωνία, ώστε να βρισκόµαστε στο top of mind των καταναλωτών, χτίζοντας µια σχέση εµπιστοσύνης και διάρκειας µαζί τους.

Σε γενικές γραµµές, ακολουθούµε µια διαρκώς ανοδική πορεία. Όπως µπορείτε κι εσείς να παρατηρήσετε, το 2022 υπήρχε τροµερή συµπίεση του κέρδους, γιατί απορροφήσαµε την αύξηση του κόστους παραγωγής, σε συνδυασµό πάντα µε τη ραγδαία διεθνή άνοδο της τιµής του πετρελαίου και των παραγώγων του, αλλά και τη µεγάλη άνοδο του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας. Ουσιαστικά το 2023 η κατάσταση εξοµαλύνθηκε και επιστρέψαµε στο επίπεδο του 2021, που αντικατοπτρίζει την πραγµατικότητα της Ηπειρωτικής Βιοµηχανίας Εµφιαλώσεων και της αγοράς εν γένει".

Αύξηση του κύκλου εργασιών

To 2023 o κύκλος εργασιών της Ηπειρωτικής Βιοµηχανίας Εµφιαλώσεων ανήλθε στα 118,02 εκατοµµύρια ευρώ, από 105,05 εκατοµµύρια ευρώ το 2022 και 91,4 εκατ. ευρώ το 2021. Τα κέρδη προ φόρων της πέρσι κινήθηκαν κοντά στα επίπεδα του 2021, ανερχόµενα σε 13,61 εκατ. ευρώ, από 4,05 εκατ. ευρώ το 2022 και 13,68 εκατ. ευρώ το 2021. Καθοριστική είναι η συµβολή των εργαζοµένων στην πορεία της επιχείρησης, καθώς, όπως επισηµαίνει ο κ. Σεπετάς, "οι άνθρωποί µας είναι το πολυτιµότερο κεφάλαιο για εµάς, γι’ αυτό φροντίζουµε για την εκπαίδευσή τους, να αποκτούν γνώσεις και εµπειρίες, να αναπτύσσονται µαζί µε εµάς. Η δική τους πρόοδος, η πρόοδος των ανθρώπων µας, συµβάλλει άµεσα και ουσιαστικά στην ανάπτυξη της Ηπειρωτικής. Με χαρά διαπιστώνουµε ότι ο αριθµός των εργαζοµένων αυξήθηκε κατά 7,81% σε σχέση µε την αµέσως προηγούµενη χρονιά. Έτσι, µε την ολοκλήρωση του 2023, το σταθερό προσωπικό ανερχόταν στα 552 άτοµα". 

Οι επενδύσεις

Την ίδια στιγµή, η Ηπειρωτική Βιοµηχανία Εµφιαλώσεων υλοποιεί ένα ευρύ φάσµα επενδύσεων, το οποίο ακολουθεί µε συνέπεια τον αρχικό σχεδιασµό. "Ακολουθώντας τον αρχικό µας προγραµµατισµό για την υλοποίησή του, αναµένεται η ολοκλήρωση του συνολικού πλάνου έως το τέλος του 2026, όπως αρχικά είχε προβλεφθεί. Έχει ολοκληρωθεί το 70% του συνολικού ποσού της εκταµίευσης, δηλαδή της δανειακής σύµβασης που υπογράψαµε µε το Ταµείο Ανάκαµψης και Ανθεκτικότητας σε συνεργασία µε τη Eurobank. Αυτή τη στιγµή που µιλάµε έχουν υπογραφεί και υλοποιούνται έργα ύψους 42,5 εκατοµµυρίων ευρώ. Η εξέλιξη της επένδυσης, µόλις 7 µήνες µετά την υπογραφή της, µας χαροποιεί και µας δίνει το περιθώριο να σχεδιάζουµε πολύ περισσότερα για το µέλλον της Ηπειρωτικής Βιοµηχανίας Εµφιαλώσεων και για κάθε πτυχή της δραστηριότητάς µας. Η εξέλιξη για την οποία κάνουµε λόγο περιλαµβάνει έργα που σχετίζονται κατά κύριο λόγο µε το περιβάλλον και το µηδενικό αποτύπωµα, τη διεύρυνση των κτιριακών υποδοµών και των logistics, το κοινωνικό έργο για τον τόπο µας, τα Ιωάννινα, αλλά και τη χώρα στο σύνολό της, την επένδυση στο προσωπικό µας µε νέες θέσεις εργασίας και την τεχνολογική µας εξέλιξη, κάτι που αποτελεί µια διαρκή διαδικασία για την εταιρεία µας".

Οικογενειακή επιχείρηση µε πορεία από το 1990

Ο κ. Σεπετάς στέκεται, µεταξύ άλλων, στις αξίες που κάνουν την Ηπειρωτική Βιοµηχανία Εµφιαλώσεων να ξεχωρίζει. "Είµαστε µια αµιγώς ελληνική, οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1990 στα Ιωάννινα και σήµερα είναι η ηγέτιδα και πλέον καταξιωµένη εταιρεία στον χώρο των εµφιαλωµένων νερών και αναψυκτικών. Μια ελληνική, οικογενειακή επιχείρηση που αναγνωρίστηκε και τιµήθηκε από τους Έλληνες καταναλωτές.

Η παραγωγική της δραστηριότητα ξεκίνησε µε την εµφιάλωση του Φυσικού Μεταλλικού Νερού "Βίκος” από την οµώνυµη πηγή, το οποίο διατίθεται στην ελληνική αγορά από το 1992. Με οδηγό το όραµα, τον σεβασµό στον τόπο και την πίστη για το προϊόν µας, ξεκινήσαµε αυτό το ταξίδι και συνεχίζουµε 32 χρόνια µετά µε την ίδια δύναµη, δηµιουργικότητα, υπευθυνότητα και αφοσίωση. Αγκαλιάζουµε το νερό, αγνό και πολύτιµο, που µας αναζωογονεί και µας δίνει ζωή. Όλη τη ζωή που κρύβει µέσα του", αναφέρει χαρακτηριστικά.

Περισσότερα από Forbes

Οι νομπελίστες Οικονομίας 2025 αναγνωρίζουν την καινοτομία σε επίπεδο επιχείρησης ως κλειδί για την οικονομική ανάπτυξη

H επιτροπή του Νόμπελ επισημαίνει και μια αναπάντητη πρόκληση: την επιβράδυνση της παραγωγικότητας σε χώρες του ΟΟΣΑ από τη δεκαετία του 2000.

Trade Estates: Σε τροχιά έντονης ανόδου εσόδων και κερδοφορίας

Βασικές αιτίες οι προσθήκες νέων ακινήτων και το χαμηλότερο χρηματοπιστωτικό κόστος σε σχέση με το 2024.

Ελληνικός σιδηρόδρομος σε τροχιά ζημιών: Η ανάκαμψη παραμένει μακρινός σταθμός

Μετά από δύο καίρια πλήγματα ο ελληνικός σιδηρόδρομος προσπαθεί να σταθεί ξανά στα "πόδια" του.

Leroy Merlin: Θηριώδης αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για την κάλυψη ζημιών 123,6 εκατ.

Τι δείχνουν οι οικονομικές καταστάσεις της αλυσίδας DIY για το 2022, που δημοσιεύτηκαν με δύο χρόνια καθυστέρηση.

Η νέα Intralot στο Χρηματιστήριο: Ένας διεθνής παίκτης με ελληνική σφραγίδα

Η ολοκλήρωση της ΑΜΚ και η εξαγορά της Bally’s International σηματοδοτούν μια νέα εποχή.

PepsiCo vs Βίκος: Η "μάχη της δεύτερης θέσης" που αλλάζει τον χάρτη των αναψυκτικών

Η cola ανεβάζει στροφές, οι πορτοκαλάδες και οι λεμονάδες χάνουν έδαφος.

Στα ύψη ο δείκτης του κραγιόν: Τι κερδίζουν Hondos Center, Sephora, Galerie de Beauté, Kiko Milano και Dust+Cream

Οι πέντε κορυφαίες αλυσίδες καλλυντικών ελέγχουν πάνω από το ένα τρίτο της αγοράς των 1,39 δισ. ευρώ.

Η Lufthansa ποντάρει στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να κόψει 4.000 θέσεις εργασίας

ΑΙ και ψηφιοποίηση στο επίκεντρο της στρατηγικής αναστροφής του Ομίλου.

Κατέρρευσε η First Brands στις ΗΠΑ με χρέη άνω των $10 δισ. - Υπέβαλε αίτηση πτώχευσης

Επιβαρυμένη από το χρέος που προέκυψε από μια σειρά εξαγορών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.