Nike: Kέρδη υψηλότερα των εκτιμήσεων στο τρίμηνο

Nike: Kέρδη υψηλότερα των εκτιμήσεων στο τρίμηνο

Μικρότερη του αναμενόμενου πτώση στα έσοδα τριμήνου κατέγραψε η Nike, καθώς επωφελήθηκε από την περίοδο των διακοπών και την αύξηση της ζήτησης για τις νέες σειρές αθλητικών παπουτσιών Pegasus Premium και Vomero 18.

Ειδικότερα τα έσοδα  γ' τριμήνου της εταιρείας μειώθηκαν κατά 9% στα 11,3 δισ. δολάρια, έναντι των εκτιμήσεων για πτώση 11,5% στα 11,01 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.

Το σχέδιο εξοικονόμησης 2 δισ. δολαρίων της Nike, που περιλαμβάνει περικοπές θέσεων εργασίας, περιορισμό της προσφοράς ορισμένων προϊόντων και μείωση των διοικητικών επιπέδων, τη βοήθησε να ανακοινώσει κέρδη τριμήνου 54 σεντς/μετοχή, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο 29 σεντς ανά μετοχή.

Ο κολοσσός των αθλητικών ειδών προσπαθεί να εκκαθαρίσει τα παλιά αποθέματα και να επικεντρωθεί στην καινοτομία. 

Τα πρόσφατα λανσαρισμένα αθλητικά παπούτσια, που προωθήθηκαν από τον νέο CEO Elliott Hill, είχαν επίσης αρκετά καλές επιδόσεις ώστε να δώσουν στην εταιρεία αθλητικών ειδών κάποια ανάσα μετά από αρκετά τρίμηνα αδύναμης ζήτησης.

Η μετοχή της εταιρείας αθλητικών ειδών ενισχύεται κατά 3% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.  

Περισσότερα από Forbes

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.