Volton: Και επίσημα η εταιρεία των Μπάκου -Καϋμενάκη τέταρτος "παίκτης" στις τηλεπικοινωνίες με το brand Οrizon

Volton: Και επίσημα η εταιρεία των Μπάκου -Καϋμενάκη τέταρτος "παίκτης" στις τηλεπικοινωνίες με το brand Οrizon

Του Στάθη Βασιλόπουλου

Η Volton είναι από σήμερα και επίσημα ο τέταρτος "παίκτης" στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, προσφέροντας υπηρεσίες και συνδυαστικά πακέτα κινητής τηλεφωνίας. Όπως ανακοίνωσαν τα στελέχη του ενεργειακού παρόχου κατά τη διάρκεια χτεσινοβραδινής εκδήλωσης, η επέκταση στις τηλεπικοινωνίες αποτελεί το στρατηγικό βήμα για τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος υπηρεσιών, που θα καλύπτει τις ανάγκες των πελατών τόσο για ενέργεια όσο και για επικοινωνία.

Η Volton κάνει "ντεμπούτο" στην αγορά των telcos με πακέτα κινητής τηλεφωνίας καθώς και με συνδυαστικά πακέτα κινητής τηλεφωνίας και ενέργειας. Σε δεύτερο χρόνο θα διαθέσει και προγράμματα καρτοκινητής. Η Volton καθίσταται πλέον η πρώτη επιχείρηση στην Ελλάδα που βγαίνει στην αγορά με συνδυαστικά πακέτα ενέργειας και κινητής τηλεφωνίας με το εμπορικό όνομα (brand name) Οrizon.

Τα μηνιαία προγράμματα συμβολαίου της Οrizon ξεκινούν από τα 18 ευρώ για όλους και από 15 ευρώ για τους συνδρομητές ενέργειας Volton. Όλα δίνουν απεριόριστη ομιλία, απεριόριστα SMS και δυνατότητα πρόσβασης στο ίντερνετ με χρέωση που κλιμακώνεται ανάλογα με τον όγκο των δεδομένων (5GB, 15GB, 35GB). Το ακριβότερο πρόγραμμα κινητής (Οrizon Unlimited) προσφέρει στους χρήστες απεριόριστα δεδομένα και κοστίζει 26 ευρώ για τους συνδρομητές ενέργειας Volton και 30 για όλους.  Τα πακέτα κινητής που συνδυάζονται με την ενέργεια ξεκινούν από τα 46 ευρώ το μήνα.  

Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της χτεσινής εκδήλωσης όπου έγιναν τα αποκαλυπτήρια της OrizΟn, ο Managing Director της Volton, Διονύσης Τσίτος, είπε ότι η επένδυση για την είσοδο στην κινητή τηλεφωνία ανήλθε στα 15 εκατ. ευρώ.

Η Volton, συμφερόντων των επιχειρηματικών οικογενειών Μπάκου – Καϋμενάκη, θα δραστηριοποιηθεί ως εικονικός πάροχος (mobile virtual network operator – MVNO) με "όχημα" την εμπορική συμφωνία την οποία έχει συνάψει με την Vodafone ήδη από το 2023, προκειμένου να παρέχει αυτόνομα τις δικές της υπηρεσίες στην κινητή τηλεφωνία.

Η συμφωνία με τη Vodafone είναι εξαετούς διάρκειας και προβλέπει τη χρησιμοποίηση του φάσματος του τηλεπικοινωνιακού παρόχου από τη Volton. Πάνω εκεί η Volton έχει "χτίσει" δικό της δίκτυο κορμού και έχει αναπτύξει διασυνδέσεις με εθνικούς και διεθνείς παρόχους.

Η παρουσία της εταιρείας ως εικονικού παρόχου, θα μπορούσε δυνητικά να οδηγήσει σε όξυνση του ανταγωνισμού συμπιέζοντας προς τα κάτω τις τιμές, προς όφελος των καταναλωτών. Το αν η κίνηση της Volton θα επηρεάσει – και σε ποιο βαθμό- τα δεδομένα της τηλεπικοινωνιακής αγοράς μένει να φανεί στο μέλλον.

Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία εν Ελλάδι εταιρεία που είχε δραστηριότητα ως MVNO ήταν η Cyta Hellas, μέσω συμφωνίας με την Vodafone. Εν συνεχεία, η Cyta Hellas εξαγοράστηκε από τη Vodafone, σε μια συμφωνία ύψους 118 εκατ. ευρώ. Το μοντέλο του εικονικού παρόχου γνωρίζει ιδιαίτερη απήχηση στο εξωτερικό με τον αριθμό τους σε παγκόσμιο επίπεδο να ξεπερνά τις 2.000. Το μεγαλύτερο μέρος εξ αυτών δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και σε χώρες, όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία και Ολλανδία.

Περισσότερα από Forbes

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ, ωστόσο τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν κατά 20,6%. Οι επισημάνσεις του ορκωτού.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.