Quintessential: Προσβλέπει σε διπλάσιο τζίρο και "ανοίγει φτερά" στον Καναδά με νέα εταιρική ταυτότητα

Quintessential: Προσβλέπει σε διπλάσιο τζίρο και "ανοίγει φτερά" στον Καναδά με νέα εταιρική ταυτότητα

Του Στάθη Βασιλόπουλου

Διπλασιασμό τζίρου και επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό, με κύρια στόχευση επί του παρόντος στην αγορά του Καναδά, περιλαμβάνει για την επόμενη τριετία το πλάνο της Quintessential, εταιρεία η οποία παράγει λύσεις λογισμικού για τρίτους (custom software) βάσει των αναγκών τους. H εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2018 από τους Αλέξανδρο Δασκαλάκη, Κώστα Κοπανίδη και Σωκράτη Χαρίση γυρίζει σελίδα και εισέρχεται σε νέα εποχή, προχωρώντας σε rebranding, με νέο λογότυπο και οσονούπω με καινούργια ιστοσελίδα.

"Ουσιαστικά, η επόμενη μας μέρα είναι ότι έχουμε ανοίξει μια μεγάλη πόρτα στον Καναδά. Εκεί έχουμε ένα μεγάλο πελάτη, μια εισηγμένη εταιρεία, η οποία λέγεται Avante Security. Ειδικεύεται στην παροχή εξατομικευμένων λύσεων ασφαλείας και μεγαλώνουμε τη συνεργασία μας μαζί τους", ανέφερε σε δημοσιογράφους ο Αλέξανδρος Δασκαλάκης, στο περιθώριο εκδήλωσης με αφορμή την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της Quintessential. Τις επόμενες ημέρες η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει ακόμα ένα μεγάλο συμβόλαιο στον Καναδά, ενώ παράλληλα ανοίγει τη βεντάλια των συνεργασιών της σε Άμπου Ντάμπι και Ντουμπάι.

Η Quintessential, τα 7 χρόνια παρουσίας της στην αγορά έχει υλοποιήσει περί τα 140 έργα σε 95 πελάτες, κλείνοντας την περσινή χρονιά με πωλήσεις ύψους 1,5 εκατ. ευρώ. Πιο συγκεκριμένα έχει αναπτύξει έργα, εκτός από την ελληνική αγορά, σε Καναδά, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βέλγιο, Λίβανο, Γερμανία, Νότια Κορέα και Κύπρο. Με σημαντικά έργα σε κάθε ήπειρο και σταθερή διεθνή παρουσία, η εταιρεία διαχειρίζεται πλέον πάνω από το 30% των assets της για αγορές του εξωτερικού. Στόχος είναι το ποσοστό αυτό να ανέλθει ως το 2027 στο 50%.

Η Quintessential απασχολεί αυτή την περίοδο 30 άτομα και στους στόχους της διοίκησης είναι η αύξηση του προσωπικού προκειμένου να προχωρήσει στην υλοποίηση του στρατηγικού της πλάνου.

Ο κ. Δασκαλάκης δήλωσε ότι η ομάδα του έχει επικεντρωθεί αυτή την περίοδο, μεταξύ άλλων, και στο κομμάτι των δεδομένων και της Τεχνητής Νοημοσύνης και πως το επόμενο διάστημα η εταιρεία θα δημιουργήσει ένα νέο προϊόν πάνω σε αυτό το κομμάτι.  Ερωτηθείς αν έχουν δεχτεί κρούσεις για εξαγορά ο ίδιος δήλωσε πως "ναι έχουμε δεχτεί,  όμως είναι κάτι που δεν μας ενδιαφέρει τόσο πολύ, διότι βρισκόμαστε σε φάση ανάπτυξης. Είναι κάτι που μας χαροποιεί, διότι δείχνει ότι έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά".

Τα έργα της Quintessential που ξεχωρίζουν:

- DEI BLUE mobile app: ένα flagship project στην ηλεκτροκίνηση.

-  Έργο για τον Όμιλο Βασιλόπουλου (AB): υψηλού μεγέθους και σημασίας big data project,

- Συνεργασία με το Public: ongoing για το redesign του public.gr δουλειά η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς στην ελληνική αγορά λιανικής

- Avante Security: Μία πληθώρα εφαρμογών για την εισηγμένη κορυφαία καναδική εταιρεία ασφαλείας με έδρα το Τορόντο, που ειδικεύεται στην παροχή εξατομικευμένων λύσεων ασφαλείας για κατοικίες υψηλής αξίας, επιφανείς πελάτες και επιχειρήσεις

Πελάτες στην Ελλάδα (ενδεικτικά): ΔΕΗ, Public, NBG (Εθνική Τράπεζα), ΑΒ Βασιλόπουλος (Delhaize Group), Netcompany Intrasoft, UP Hellas Profile Software Ernst & Young (EY)

Περισσότερα από Forbes

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.