Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Τη στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives ανακοίνωσε σήμερα η Forum SA, σε μια κίνηση που σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου για τον όμιλο και την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική και διεθνή αγορά.
Ο Θανάσης Παναγούλιας, CEO της Forum, τόνισε ότι η συμφωνία αποτελεί "καθοριστικό βήμα που θα επηρεάσει τη θέση της Forum στην αγορά”, εξηγώντας:
"Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο με νέα προϊόντα και εισερχόμαστε σε νέες γεωγραφικές περιοχές. Ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητά μας και παράλληλα τη διαπραγματευτική μας δύναμη”.
Το τίμημα
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands”. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τζίρος της Omind το 2024 ήταν περί των 2 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι η Forum είναι μέλος τoυ γερμανικού εκθεσιακού ομίλου Νuernberg Messe Group από το 2019, έναν από τους ισχυρότερους παίκτες παγκοσμίως, με κύκλο εργασιών το 2025 γύρω στα 360 εκατ. ευρώ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Omind, Θεόδωρος Δημητριάδης, χαρακτήρισε τη συμφωνία "ορόσημο για την πορεία της εταιρείας”, υπογραμμίζοντας: "Ξεκινήσαμε πριν από 20 χρόνια και καταφέραμε μέσα σε αυτό το διάστημα να χτίσουμε δυνατά brands, να κερδίσουμε την αμέριστη εμπιστοσύνη της αγοράς και όλα αυτά σε περιόδους κρίσης. Η διαδρομή μας μάς γεμίζει ακόμη μεγαλύτερη περηφάνια. Σήμερα γυρίζουμε σελίδα και ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο. Η ένταξη στη Forum δεν είναι απλώς μια στρατηγική κίνηση, είναι συνέχεια σε ό,τι κάνουμε, αποκτώντας πλέον ακόμη μεγαλύτερη διεθνή προοπτική”.
Ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι τουλάχιστον για 1,5 χρόνο θα παραμείνει ως σύμβουλος στην Omind. "Δεν είναι το τέλος μιας διαδρομής, αλλά η αρχή μιας νέας”, επεσήμανε.
Από την πλευρά του, ο Αντώνης Μοσχονίδης, εταίρος στην Omind, σημείωσε: "Η σημερινή εξέλιξη και η συνεργασία με έναν διεθνή όμιλο δεν αποτελούν το τέλος μιας πορείας, αλλά το νέο βήμα που φέρνει νέα πνοή και νέες συνεργασίες. Η ελληνική αγορά θα έρθει πιο κοντά στα διεθνή πρότυπα. Το όραμα που ξεκινήσαμε πριν από 25 χρόνια παίρνει τώρα διεθνή διάσταση”.
Σημειωτέον ότι η omind creatives πραγματοποιεί τις εκθέσεις SUPPLY CHAIN & LOGISTICS expo, MEAT & GRILL DAYS expo, FROZEN FOOD expo και DAIRY EXPO, ενώ εκδίδει τα περιοδικά SUPPLY CHAIN & LOGISTICS , DAIRY NEWS, THE GRILL και MEAT PLACE.