Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Του Γιώργου Λαμπίρη

Αρκετές αποχωρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας. Χαρακτηριστική και ίσως πιο πρόσφατη είναι η αποχώρηση του μέχρι πρότινος διευθυντή marketing της Μασούτης, Γιάννη Καλαϊτζάκη. Η συγκεκριμένη αποχώρηση που αποτελεί όπως πληροφορούμαστε προσωπική επιλογή του γενικού διευθυντή της επιχείρησης, Θεόδωρου Γεροστεργιούδη, αποτελεί μία ακόμα στο παζλ που έχει σχηματιστεί τα τελευταία χρόνια με διαδοχικές απομακρύνσεις ή αποχωρήσεις στελεχών από τη θέση του διευθυντή marketing.

Η αρχή έγινε με τον Σταμάτη Δαυίδ, ο οποίος μετά από τεσσερισήμισι χρόνια βρέθηκε εκτός εταιρείας, έχοντας προηγουμένως θητεύσει στη θέση του διευθυντή διαφήμισης Ελλάδας και Κύπρο για λογαριασμό της Lidl. Ακολούθησε η Μαριάννα Σαμαρά, η οποία παρέμεινε στην εταιρεία για χρονικό διάστημα που δεν υπερέβη τους δέκα μήνες, ενώ είχε προηγηθεί η θητεία της στην Ιωνική Σφολιάτα ως διευθύντρια μάρκετινγκ. Η ίδια αντικαταστάθηκε από τον Σάββα Τορτοπίδη, ένα στέλεχος με μακρά θητεία στον Μασούτη από το 1999. Ο Σ. Τορτοπίδης αναλαμβάνοντας στην πορεία καθήκοντα διευθυντή πληροφορικής αλλά και ψηφιακού μετασχηματισμού, μετά την αποχώρηση της Μαριάννας Σαμαρά επιφορτίστηκε και με τα καθήκοντα της διεύθυνσης μάρκετινγκ, για να αποχωρήσει εν τέλει από τη Μασούτης τον Φεβρουάριο του 2023 μετά από 24 χρόνια επαγγελματικής πορείας στη Μασούτης. Τέταρτος κατά σειρά διευθυντής μάρκετινγκ ήταν ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, που ανέλαβε τον Ιούλιο του 2023 και παρέμεινε έως και τον Μάρτιο του 2024, με την αποχώρησή του να γίνεται επίσημα γνωστή στο εσωτερικό της εταιρείας την Παρασκευή 22 Μαρτίου. O Γ. Καλαϊτζάκης είχε συνεργαστεί προηγουμένως τόσο με την Public ως επικεφαλής του τομέα trade marketing, ακολούθως συνεργάστηκε με τον κυπριακό όμιλο Photos Photiades ως marketing manager και ακολούθως ως επικεφαλής μάρκετινγκ και e-commerce της εταιρείας Dust+Cream. 

Η αποχώρηση Σταυρινού από τη Lidl

Ωστόσο, η Μασούτης δεν αποτελεί τη μοναδική περίπτωση όπου έχουν καταγραφεί αποχωρήσεις καθότι σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ένα ακόμη στέλεχος της αγοράς, ο Σταύρος Σταυρινός, αποχώρησε την περασμένη Παρασκευή από τη Lidl Ελλάς. Διατηρούσε καθήκοντα υπεύθυνου εξωτερικής επικοινωνίας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Lidl Ελλάς. Ο Σταύρος Σταυρινός συνεργαζόταν με τη Lidl Ελλάς από τον Μάρτιο του 2019. Πριν από τη Lidl Ελλάς είχε θητεύσει ως senior client planning and operations manager της διαφημιστικής εταιρείας, Admine. 

Η κινητικότητα στην ΑΒ Βασιλόπουλος

Κινητικότητα ωστόσο σημειώνεται και στην ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς από τις αρχές Μαρτίου ανέλαβε καθήκοντα ο νέος CFO της αλυσίδας, Βασίλης Χατζηχριστόφας, προερχόμενος από τη θέση του οικονομικού διευθυντή Νοτιοανατολικής Ευρώπης της ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas. Ο Βασ. Χατζηχριστόφας θα διαδεχθεί την Ελένη Αγγέλου, η οποία ήταν εκείνη που κλήθηκε προσωρινά να αντικαταστήσει τον πρώην πρόεδρο και οικονομικό διευθυντή της εταιρείας, ο οποίος είχε δηλώσει παραίτηση για προσωπικούς λόγους τον Σεπτέμβριο του 2023. Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι αποχωρούν από την αλυσίδα στελέχη με πολυετή παρουσία σε αυτήν, όπως ο Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director της AB Βασιλόπουλος, λόγω συνταξιοδότησης, αλλά και ο Βαγγέλης Βασιλείου, Οperations Services Director της εταιρείας. 

Περισσότερα από Forbes

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Kaedim: Η startup που αλλάζει τα δεδομένα στο 3D βάζει στόχο την Ελλάδα

Η startup δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το 3D περιεχόμενο, ξεκινώντας από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.