Μελίνα Τραυλού: Σημαντική επένδυση στα logistics για τη διαχείριση 100.000+ οχημάτων

Μελίνα Τραυλού: Σημαντική επένδυση στα logistics για τη διαχείριση 100.000+ οχημάτων

Της Αναστασίας Βαμβακά

Την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της FERST Logistics, ανακοίνωσε και επίσημα η  Neptune Land Services (NLS), η οποία ιδρύθηκε στις αρχές του έτους, στο πλαίσιο ανάπτυξης της Neptune στις υπηρεσίες logistics.  

Όπως ανέφερε, η πρόεδρος του ομίλου, Μελίνα Τραυλού "η συμφωνία εξαγοράς πλειοψηφικού πακέτου της FERST από  την Neptune Land Services, αποτελεί ένα ισχυρό βήμα ανάπτυξης στο πεδίο του επιχειρηματικού μας μετασχηματισμού, που αφορά στις επενδύσεις μας στην ξηρά. Με οδηγό  την ουσιαστική και αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε οικοδομήσει όλα αυτά τα χρόνια, με τους ανθρώπους μας και τους συνεργάτες μας, επιταχύνουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη του Neptune Group, έχοντας τους πελάτες μας, πάντα, στο επίκεντρο. Ο Όμιλός μας ισχυροποιεί έμπρακτα το όραμά του για συνεχή και συνεπή εξέλιξη,  κάνει πράξη την εταιρική μας φιλοσοφία "Wake Forward - Πρόσω Ολοταχώς” και επενδύει στην πατρίδα μας". 

Ο συνδυασμός της υψηλής τεχνογνωσίας  της  FERST και το ηγετικό διεθνές θαλάσσιο δίκτυο της Νeptune Lines, δημιουργούν ένα ισχυρό ολοκληρωμένο σύστημα παροχής θαλάσσιων και χερσαίων υπηρεσιών logistics αυτοκινήτων. H αγορά της μεταφοράς και η αποθήκευσης των καινούργιων αυτοκινήτων είναι γεγονός πως βρίσκεται σε εκτόξευση, όπως και πλέον τα ναύλα των οχηματαγωγών είναι στα ύψη, αποφέροντας μεγάλα κέρδη στους εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται με αυτά. 

Οι επενδύσεις του ομίλου της Neptune στα logistics σε συνδυασμό με τις νέες ναυπηγήσεις πλοίων της εταιρείας ισχυροποιούν τον όμιλο, που τα τελευταία χρόνια έχει δει ραγδαία ανάπτυξη. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στον σχεδιασμό υπάρχουν και άλλες επενδύσεις που θα αφορούν και τον κλάδο του τουρισμού. Ο σύγχρονος στόλος των 21 πλοίων της Neptune  που συνδέουν 50 λιμάνια σε 27 χώρες σε όλη την Ευρώπη, τη Μεσόγειο, τη Μαύρη Θάλασσα, τη Βόρεια Αμερική και την Άπω Ανατολή, σημειώνει αλλεπάλληλα ιστορικά ρεκόρ κάθε τρίμηνο.  

Αντίστοιχα, και η FERST Logistics, αποτελεί μια πρωτοπόρο εταιρεία, με ιστορία 30 ετών στον τομέα υπηρεσιών logistics της αυτοκινητοβιομηχανίας. Με εγκαταστάσεις 400.000 τ.μ., στόλο 30 φορτηγών και ανθρώπινο δυναμικό 180 ατόμων, η FERST logistics έχει καθιερωθεί ως ο κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών logistics οχημάτων στην Ελλάδα.  

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της FERST Logistics, Δημήτρης Κυμπιζής ανέφερε πως "μπαίνουμε σε ένα νέο και συναρπαστικό κεφάλαιο στη μακρά πορεία της εταιρείας μας. Τόσο η Neptune όσο και η FERST μοιράζονται τις ίδιες κοινωνικές και εταιρικές αξίες. Αυτό δίνει στη διοικητική μας ομάδα το έναυσμα να συνεργαστεί στενά με τους έμπειρους επαγγελματίες της NLS, με στόχο την εδραίωση και την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας"

Η εξαγορά αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο όραμα του ομίλου Neptune. "Η συμφωνία αποτελεί ορόσημο στην εφαρμογή της στρατηγικής της Neptune Land Services που εστιάζεται στην παροχή υπηρεσιών logistics υψηλής προστιθέμενης αξίας για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Βασικοί πυλώνες δραστηριότητας της εταιρείας  στο άμεσο μέλλον αποτελούν η ανάπτυξη σταθμών διαχείρισης αυτοκινήτων (car terminals) προσφέροντας όλο το πλέγμα σύγχρονων τεχνικών υπηρεσιών, καθώς και η παροχή βέλτιστων λύσεων διανομής των οχημάτων στους τελικούς παραλήπτες" όπως ανέφερε στην επίσημη ανακοίνωση της.

Ενθουσιασμένος δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της NLS, Craig Jasienski. "Αποτελεί μια συνεργασία που θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία της Ferst στα χερσαία logistics και να τη συνδυάσουμε με το ισχυρό θαλάσσιο δίκτυο διανομής μας. Μαζί, μπορούμε να παρέχουμε ολοκληρωμένες και ανταγωνιστικά ελκυστικές υπηρεσίες logistics στους πελάτες μας" είπε. 

Δύο νέα πλοία

Η Neptune Lines πρόσφατα ανακοίνωσε την παραγγελία δύο πλοίων μεταφοράς οχημάτων νέας γενιάς, ειδικά σχεδιασμένων για τις θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων. Το ναυπηγείο Fujian Mawei στην Κίνα θα κατασκευάσει τα δυο πλοία που χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικά αποδοτικά πλοία 4.200 CEU, τα οποία θα παραδοθούν και τα δύο το 2026.

Η  ναυπήγηση των δυο πλοίων εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου ‘’Genesis’’, και είναι τα δύο πρώτα μιας νέας σειράς που αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της Neptune να ενισχύσει το στόλο της κατά την επόμενη δεκαετία, να αυξήσει τη σχετική χωρητικότητα φορτίου κατά 36% σε σύγκριση με τα σημερινά πλοία του στόλου και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων ώστε να παραμείνει πολύ μπροστά από τους παγκόσμιους στόχους, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. 

Και τα δύο πλοία διαθέτουν υβριδικά ενεργειακά συστήματα – σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για να χρησιμοποιούν εγκατάσταση μπαταριών για την παροχή ενέργειας αιχμής – και μπορούν να τροφοδοτούνται με διπλό καύσιμο (υγροποιημένο φυσικό αέριο η ντίζελ χαμηλού θείου) με στόχο τις μειωμένες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG). Θα διαθέτουν σύγχρονα συστήματα πρόωσης ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να συνδέονται με το ηλεκτρικό σύστημα της ξηράς όταν βρίσκονται σε λιμάνι. Ο σχεδιασμός έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Deltamarin και τα πλοία θα ταξινομηθούν από την DNV.

Η δικηγορική εταιρεία Σαραντίτης, με επικεφαλής τον Δωρόθεο Σαμολαδά, ενήργησε ως νομικός σύμβουλος της συναλλαγής.

Περισσότερα από Forbes

Αύξηση 32% στις παραγγελίες τάνκερ από τις αρχές του 2024 - Πρώτοι σε αριθμό παραγγελιών οι Έλληνες εφοπλιστές

Σημαντικός παράγοντας η συμμόρφωση με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.

Είσοδος Λ. Πατίτσα στα δεξαμενόπλοια αμμωνίας (VLAC)

Μπαράζ νέων επενδύσεων από τον εφοπλιστή.

Η αξία του στόλου της Ελλάδας αγγίζει τα 169 δισ. δολάρια

Η Ελλάδα διατηρεί την τρίτη θέση ως παγκόσμιος ηγέτης στη ναυτιλία με στόλο αξίας 169 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με την VesselsValue.

Ήρθε η ώρα να ενδιαφερθούμε για τις ναυτιλιακές μετοχές;

Οι οικονομικές επιπτώσεις των ανακατευθύνσεων λόγω των επιθέσεων στην Ερυθρά και οι επενδυτικές ευκαιρίες.

Δεξαμενόπλοια VLCC: Ενισχυμένα τα ναύλα τους παρά τις προκλήσεις

Οι τιμές του πετρελαίου παραμένουν υποτονικές καθώς οι προοπτικές ζήτησης γίνονται ασαφείς. Τα ναύλα στα δεξαμενόπλοια VLCC παραμένουν σταθερά και σε ορισμένες θαλάσσιες διαδρομές αυξημένα.

Ανεβασμένα τα ναύλα - Τι φέρνει το 2024 και το 2025 για τα φορτηγά πλοία

Το 2024 το εμπόριο ξηρού χύδην πρόκειται να γίνει μάρτυρας μιας σημαντικής προσθήκης 495 σκαφών, που συνολικά ανέρχονται σε 34,8 εκατομμύρια dwt.

Αύξηση 53% στις παραγγελίες νέων πλοίων από Έλληνες Εφοπλιστές

Οι Κινέζοι εφοπλιστές έχουν κάνει τις περισσότερες παραγγελίες, μετρώντας 554 πλοία και ακολουθούν οι Ιάπωνες. Τρίτοι οι Έλληνες εφοπλιστές.

Με ελληνική σημαία κυματίζουν τέσσερα νέα δεξαμενόπλοια του ομίλου Τσάκου

Με κάθε λαμπρότητα έπεσαν στη θάλασσα τα νέα tankers του ομίλου, που έχει σπάσει το φράγμα των 100 πλοίων εν πλω.

Ράλι στις τιμές των LNG Carriers - Σε άνοδο τα bulkers

Αναλυτές υποστηρίζουν στασιμότητα στα ναύλα των φορτηγών και των containerships από το 2024.

Οι αιτίες της αναταραχής στα ναύλα - Τα κρίσιµα γεγονότα

Αναταραχή στα ναύλα, κυρίως στην αγορά των φορτηγών πλοίων, έχει φέρει ο Αύγουστος.

Αναγκαίες τομές 10 δισ. στην ακτοπλοΐα

Νέα πράσινα πλοία της ακτοπλοΐας έως και 100 μέτρων σίγουρα μπορούν να ναυπηγηθούν στην Ελλάδα

Γ. Πιέρρος: Το μέλλον κρύβει προκλήσεις, αλλά και τεράστιες ευκαιρίες για την ελληνική ναυτιλία

Ποιες είναι οι νέες τάσεις που καταγράφηκαν στις επιχειρηματικές κινήσεις.