Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κατά 15.400% στα κέρδη της Ιmperial Petroleum

Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κατά 15.400% στα κέρδη της Ιmperial Petroleum

της Αναστασίας Βαμβακά

Με εκπληκτική ταχύτητα αυξάνει την δυναμική της η Imperial Petroleum συμφερόντων Χάρη Βαφειά.

Πριν λίγες μέρες, στις 19 Οκτωβρίου,  η εταιρεία παρέλαβε το δεύτερο dry bulk το "Eco Anfelbay”, με το στόλο της να είναι ναυλωμένος κατά 86,3% το τρίτο τρίμηνο του 2023 με κυρίαρχη παρουσία στην spot αγορά. Συνολικά, ο Όμιλος του Χάρη Βαφειά ελέγχει στόλο από συνολικά 91 πλοία όλων των τύπων.

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας, το γ΄ τρίμηνο του 2022 η εταιρεία κατέγραψε αύξηση τζίρου κατά 277% από τα 31,3 εκατομμύρια δολάρια στα 42,6 εκατομμύρια, ενώ τα  καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2022 σε ποσοστό του 15.400% στα 15,5 εκατομμύρια δολάρια.

"Η άνευ προηγουμένου αύξηση της κερδοφορίας αυτό το τρίμηνο είναι μια ισχυρή απόδειξη ότι η στρατηγική της εταιρείας μας αποδίδει. Με το κεφάλαιο που αντλήσαμε πρόσφατα καταφέραμε να αυξήσουμε τον στόλο μας, να μεγιστοποιήσουμε την κερδοφορία μας, να αυξήσουμε σημαντικά τις ταμειακές μας ροές και να να δημιουργήσουμε αξία για τους επενδυτές μας" ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χάρης Βαφειάς

Το EBITDA έκλεισε στα 18,1 εκατομμύρια δολάρια αυξημένο κατά 523% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2022. Συνολικά, τους πρώτους εννιά μήνες του 2022, τα έσοδα ανήλθαν στα 59,1 εκατ. αυξημένα κατά 45,7 εκατ., ή κατά 341% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 που ήταν 13,4 εκατ. Η αύξηση οφείλεται στο μεγάλωμα του στόλου και στη βελτίωση της ναυλαγοράς.

Τα καθαρά κέρδη το 9μηνο του 2022 ήταν 15,8 εκατομμύρια από ζημιές 2,2 εκατομμυρίων το αντίστοιχο 9μηνο του 2021.

"Ως αποτέλεσμα της απόκτησης έξι πλοίων σε διάστημα δέκα μηνών, δημιουργήσαμε καθαρό εισόδημα 15,5 εκατ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο, το οποίο είναι 15.400% υψηλότερο από τα κέρδη μας το β’ τρίμηνο του 22′ και ισοδυναμεί με το 23% του σημερινής κεφαλαιοποίησης της αγοράς.

Αναλάβαμε μέτρια χρέη κατά τη διάρκεια του τριμήνου, διατηρώντας μια υγιή κεφαλαιακή δομή με 42,4 εκατ. δολάρια χρέους, διατηρώντας παράλληλα ένα ελεύθερο ταμειακό υπόλοιπο διαθέσιμο για περαιτέρω επέκταση του στόλου ύψους περίπου 92 εκατ. δολαρίων.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς και το ελπιδοφόρο περιβάλλον των ναύλων και εκμεταλλευόμενοι την αποδοτική μας διαχείριση του διευρυμένου στόλου μας, πιστεύουμε ότι θα επιτύχουμε ισχυρά αποτελέσματα και θα δημιουργήσουμε σημαντικές ταμειακές ροές κατά τη διάρκεια της επόμενης περιόδου.

Ωστόσο, η αποτίμηση των κοινών μας μετοχών δεν αντικατοπτρίζει τις ισχυρές οικονομικές μας επιδόσεις και τα διαθέσιμα κεφάλαια για τη χρηματοδότηση των προοπτικών ανάπτυξής μας" κατέληξε.

Περισσότερα από Forbes

Ελληνικές ναυτιλιακές στην Wall Street - Οι νικητές και οι χαμένοι του 2025

Μια αγορά δύο ταχυτήτων εμφανίζουν στα τέλη Οκτωβρίου οι εισηγμένες στη Wall ναυτιλιακές ελληνικής διαχείρισης.

Ευάγγ. Μαρινάκης: "Ο "σκιώδης στόλος" θα σβήσει – το LNG και η Τεχνητή Νοημοσύνη θα δώσουν το προβάδισμα"

Κερδισμένοι θα είναι οι εφοπλιστές που διαθέτουν σύγχρονα και αποδοτικά δεξαμενόπλοια.

Ελληνικές ναυτιλιακές στη Wall Street: Ισχυρή κερδοφορία, αλλά με αβεβαιότητες στον ορίζοντα

Καθαρά κέρδη που ξεπερνούν τα 1,8 δισ. δολάρια ανακοίνωσαν οι εισηγμένες ελληνικών συμφερόντων.

ΟΝΕΧ: Νέο πενταετές επενδυτικό σχέδιο για τη Σύρο

Κεντρικός στόχος η ολιστική ανασυγκρότηση της Βιομηχανικής Μονάδας Σύρου.

Η Ελληνική Ionic Shipping επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη και εξοπλίζει όλο τον στόλο της με το σύστημα Orca AI

Την πλήρη εγκατάσταση του συστήματος τεχνητής νοημοσύνης Orca AI στο σύνολο των πλοίων που συνθέτουν τον στόλο της ανακοίνωσε η Ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρία Ionic Shipping,

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες παραμένουν πρωταγωνιστές με στόλους-γίγαντες άνω του 1 εκατ. dwt

Η ναυτιλία των Ελλήνων καταγράφει για άλλη μια χρονιά εντυπωσιακή παρουσία στις διεθνείς αγορές.

Συγκέντρωση στόλων στην ελληνική ναυτιλία – Λιγότερες εταιρείες με περισσότερα πλοία

Στα μέσα της χρονιάς καταγράφηκαν 63 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων με στόλους άνω των 20 πλοίων

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.

Σταθερή πορεία και στοχευμένες κινήσεις από τις ελληνικές ναυτιλιακές

Ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος μπαίνει στο δεύτερο μισό του 2025 με εμφανή σημάδια αντοχής.

Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας χτίζουν το μέλλον

Δεκαπέντε νέοι τεχνίτες από τη ΔΥΠΑ πιάνουν δουλειά – Μήνυμα στήριξης από Κεραμέως και Ξενοκώστα.

Η ασπίδα της ναυτιλιακής βιομηχανίας: Τι έδειξε το Συνέδριο των Πλοιοκτητών Ρυμουλκών και Υπεράκτιων Πλοίων

Στο φως μια σκληρή αλλά απαραίτητη αποτύπωση της πραγματικότητας για 4 κρίσιμους τομείς της ναυτιλίας.

Το 60% των πλοιοκτητών εκπρόθεσμο στην υποβολή στοιχείων ρύπων

Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο στις μικρότερες εταιρείες, που συχνά δεν διαθέτουν την τεχνογνωσία ή τους πόρους.