Βουτιά 5% για τη LVMH μετά τον απογοητευτικό τζίρο στο δεύτερο τρίμηνο

Βουτιά 5% για τη LVMH μετά τον απογοητευτικό τζίρο στο δεύτερο τρίμηνο

Με ισχυρές απώλειες διαπραγματεύεται ο τίτλος της LVMH αφότου ο μεγαλύτερος όμιλος ειδών πολυτελείας παγκοσμίως είδε έντονη επιβράδυνση της ανάπτυξης των εσόδων του, που κινήθηκαν σημαντικά χαμηλότερα από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της LVMH στο δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν στα 20,98 δισ. ευρώ την ώρα που η μέση εκτίμηση της αγοράς ήταν στα 21,6 δισ.

Γενικότερα, τα οργανικά έσοδα του ομίλου στα είδη μόδας και τα δερμάτινα, τον μεγαλύτερο κλάδο του,  εμφάνισαν οριακή αύξηση 1%, περίπου στο ήμισυ των προσδοκιών της αγοράς, έναντι του ισχυρού άλματος 21% που είχαν καταγράψει στο ίδιο διάστημα πέρυσι.

Σε αυτό το κλίμα μετοχή του ομίλου LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton κινείται με πτώση άνω του 5% στο Παρίσι, διαγράφοντας περισσότερα από 17 δισ. ευρώ από την κεφαλαιοποίησή του.

Μεταξύ άλλων οι πωλήσεις της LVMH στην Ασία, την περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα, μειώθηκαν έντονα κατά 14% στο τρίμηνο, σε μία απογοητευτική εξέλιξη για έναν όμιλο που είχε δείξει μεγάλη ανθεκτικότητα ως τώρα στην ευρύτερη επιβράδυνση που δείχνει η ζήτηση στη χώρα.

Ωστόσο, η εν λόγω βουτιά αντισταθμίστηκε σε ένα βαθμό από τις δαπάνες των κινέζων ταξιδιωτών εκτός χώρας, και κυρίως στην Ιαπωνία, που ήταν αυξημένες κατακόρυφα κατά 57%.

Συνολικά στο εξάμηνο, οι πωλήσεις της LVMH εξαιρουμένης της Ιαπωνίας κατέγραψαν πτώση 10%, ενώ αντίθετα στην Ιαπωνία παρουσίασαν αύξηση 44%.

Στους επιμέρους κλάδους του ομίλου, τα έσοδά του στα οινοπνευματώδη ποτά και αναψυκτικά μειώθηκαν κατά 5% το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με πέρυσι, και στο τμήμα ρολογιών και κοσμημάτων κατά 4%.

Η πτώση της μετοχής της LVMH συμπαρασύρει και άλλους τίτλους του κλάδου, όπως την ιδιοκτήτρια της Gucci την Kering,που κινείται με απώλειες 3,3%.

Περισσότερα από Forbes

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

Το σενάριο που τρέμει ο Τραμπ: Τι θα συμβεί εάν το Ανώτατο Δικαστήριο ακυρώσει τους δασμούς του;

Η ετυμηγορία θα μπορούσε να επιτρέψει σε εταιρείες και καταναλωτές να πάρουν πίσω χρήματά τους.

Κίνα και Ρωσία επανακαθορίζουν την παγκόσμια τάξη

Σε ένα νέο χρηματοοικονομικό "πεδίο μάχης" Πεκίνο και Μόσχα μπορούν να αποκλείσουν το δολάριο

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.