Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Του Γιώργου Λαμπίρη

Αρκετές αποχωρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας. Χαρακτηριστική και ίσως πιο πρόσφατη είναι η αποχώρηση του μέχρι πρότινος διευθυντή marketing της Μασούτης, Γιάννη Καλαϊτζάκη. Η συγκεκριμένη αποχώρηση που αποτελεί όπως πληροφορούμαστε προσωπική επιλογή του γενικού διευθυντή της επιχείρησης, Θεόδωρου Γεροστεργιούδη, αποτελεί μία ακόμα στο παζλ που έχει σχηματιστεί τα τελευταία χρόνια με διαδοχικές απομακρύνσεις ή αποχωρήσεις στελεχών από τη θέση του διευθυντή marketing.

Η αρχή έγινε με τον Σταμάτη Δαυίδ, ο οποίος μετά από τεσσερισήμισι χρόνια βρέθηκε εκτός εταιρείας, έχοντας προηγουμένως θητεύσει στη θέση του διευθυντή διαφήμισης Ελλάδας και Κύπρο για λογαριασμό της Lidl. Ακολούθησε η Μαριάννα Σαμαρά, η οποία παρέμεινε στην εταιρεία για χρονικό διάστημα που δεν υπερέβη τους δέκα μήνες, ενώ είχε προηγηθεί η θητεία της στην Ιωνική Σφολιάτα ως διευθύντρια μάρκετινγκ. Η ίδια αντικαταστάθηκε από τον Σάββα Τορτοπίδη, ένα στέλεχος με μακρά θητεία στον Μασούτη από το 1999. Ο Σ. Τορτοπίδης αναλαμβάνοντας στην πορεία καθήκοντα διευθυντή πληροφορικής αλλά και ψηφιακού μετασχηματισμού, μετά την αποχώρηση της Μαριάννας Σαμαρά επιφορτίστηκε και με τα καθήκοντα της διεύθυνσης μάρκετινγκ, για να αποχωρήσει εν τέλει από τη Μασούτης τον Φεβρουάριο του 2023 μετά από 24 χρόνια επαγγελματικής πορείας στη Μασούτης. Τέταρτος κατά σειρά διευθυντής μάρκετινγκ ήταν ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, που ανέλαβε τον Ιούλιο του 2023 και παρέμεινε έως και τον Μάρτιο του 2024, με την αποχώρησή του να γίνεται επίσημα γνωστή στο εσωτερικό της εταιρείας την Παρασκευή 22 Μαρτίου. O Γ. Καλαϊτζάκης είχε συνεργαστεί προηγουμένως τόσο με την Public ως επικεφαλής του τομέα trade marketing, ακολούθως συνεργάστηκε με τον κυπριακό όμιλο Photos Photiades ως marketing manager και ακολούθως ως επικεφαλής μάρκετινγκ και e-commerce της εταιρείας Dust+Cream. 

Η αποχώρηση Σταυρινού από τη Lidl

Ωστόσο, η Μασούτης δεν αποτελεί τη μοναδική περίπτωση όπου έχουν καταγραφεί αποχωρήσεις καθότι σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ένα ακόμη στέλεχος της αγοράς, ο Σταύρος Σταυρινός, αποχώρησε την περασμένη Παρασκευή από τη Lidl Ελλάς. Διατηρούσε καθήκοντα υπεύθυνου εξωτερικής επικοινωνίας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Lidl Ελλάς. Ο Σταύρος Σταυρινός συνεργαζόταν με τη Lidl Ελλάς από τον Μάρτιο του 2019. Πριν από τη Lidl Ελλάς είχε θητεύσει ως senior client planning and operations manager της διαφημιστικής εταιρείας, Admine. 

Η κινητικότητα στην ΑΒ Βασιλόπουλος

Κινητικότητα ωστόσο σημειώνεται και στην ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς από τις αρχές Μαρτίου ανέλαβε καθήκοντα ο νέος CFO της αλυσίδας, Βασίλης Χατζηχριστόφας, προερχόμενος από τη θέση του οικονομικού διευθυντή Νοτιοανατολικής Ευρώπης της ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas. Ο Βασ. Χατζηχριστόφας θα διαδεχθεί την Ελένη Αγγέλου, η οποία ήταν εκείνη που κλήθηκε προσωρινά να αντικαταστήσει τον πρώην πρόεδρο και οικονομικό διευθυντή της εταιρείας, ο οποίος είχε δηλώσει παραίτηση για προσωπικούς λόγους τον Σεπτέμβριο του 2023. Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι αποχωρούν από την αλυσίδα στελέχη με πολυετή παρουσία σε αυτήν, όπως ο Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director της AB Βασιλόπουλος, λόγω συνταξιοδότησης, αλλά και ο Βαγγέλης Βασιλείου, Οperations Services Director της εταιρείας. 

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.