Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Στη συνολική εμπειρία του πελάτη και όχι σε παράλογες προωθητικές κινήσεις, εστιάζει ο Όμιλος ΟΤΕ, όπως δήλωσε ο επικεφαλής του, Μιχάλης Τσαμάζ, κατά την ενημέρωση των θεσμικών αναλυτών για τα αποτελέσματα του α' τριμήνου του 2024.
Στην τελευταία ενημέρωση που διενεργήθηκε υπό τον κ. Τσαμάζ, ο επικεφαλής του ΟΤΕ ερωτήθηκε σχετικά με την επιθετική στρατηγική που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια οι ανταγωνιστές. Ο κ. Τσαμάζ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι όλα αυτά τα χρόνια η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται. Όπως πρόσθεσε, οι ανταγωνιστές προχωρούν σε πολύ επιθετικές κινήσεις και μετά συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αλλάξουν στρατηγική.
"Οι ανταγωνιστές καταθέτουν τον ανταγωνισμό τους σε όρους τιμολόγησης χωρίς να βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία του πελάτη που προσφέρουν. Ωστόσο, συνειδητοποιούν ότι αν δεν βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, τα οφέλη που αποκομίζουν, δεν τους βοηθούν πραγματικά. Αφού λοιπόν κάνουν αυτού του είδους τις κινήσεις, γίνονται πιο έξυπνοι και πιο λογικοί. Το έχουμε δει αυτό να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον τα τελευταία 14 χρόνια. Αυτό που γνωρίζουμε πολύ καλά είναι ότι ακόμα κι αν έχουμε τις χαμηλότερες τιμές, είναι πιο σημαντική η συνολική εμπειρία του πελάτη. Έτσι, στην περίπτωσή μας, εστιάζουμε περισσότερο στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αντί να προχωρήσουμε σε παράλογες προωθητικές κινήσεις. Οπότε θα έλεγα ότι, αν ήθελα να κάνω μια εικασία για το μέλλον, ότι και πάλι το μάθημα έχει παρθεί και έχουν γίνει πιο έξυπνοι”.
Σχετικά με τη διαδικασία, που έχει ξεκινήσει για την πώληση της δραστηριότητας στη Ρουμανία και πιο συγκεκριμένα της θυγατρικής, Telekom Romania Mobile, ο κ. Τσαμάζ έκανε λόγο για μια δύσκολη αγορά. Ο ίδιος ανέφερε πως προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια νεότερη εξέλιξη και ότι μόλις υπάρξει, θα υπάρξει ανακοίνωση.
Αύξηση εσόδων κατά 9,2% το α' τρίμηνο
Όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα, το Α’ τρίμηνο του 2024, τα ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου OTE αυξήθηκαν κατά 9,2% και διαμορφώθηκαν σε €877,6 εκατ., λόγω ισχυρών επιδόσεων στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,3% στα €812,3 εκατ., χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στην κινητή, τις υπηρεσίες τηλεόρασης, τις υπηρεσίες ευρυζωνικότητας και ιδίως τα έργα ICT.
Στη Ρουμανία, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,1% και διαμορφώθηκαν στα €66,2 εκατ., αντανακλώντας την επίδραση από τη μείωση στα τέλη τερματισμού κινητής τηλεφωνίας καθώς και προωθητικές ενέργειες προηγούμενων περιόδων με στόχο τη συγκράτηση της πελατειακής βάσης.