Έως τις 14 Ιουλίου οι αιτήσεις συμμετοχής για το ΟΠΑΠ Forward

Έως τις 14 Ιουλίου οι αιτήσεις συμμετοχής για το ΟΠΑΠ Forward

Δύο εβδομάδες ακόμα έχουν στη διάθεσή τους οι ενδιαφερόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, αφού η προθεσμία λήγει την Παρασκευή, 14 Ιουλίου 2023, στις 12 το βράδυ. 

Η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του www.opapcsr.gr.

Οι εταιρείες που θα επιλεγούν να παρακολουθήσουν τον έκτο κύκλο του προγράμματος, θα αποκτήσουν μια μοναδική προοπτική για να αναπτυχθούν, να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας και κατ’ επέκταση να ενισχύσουν την ελληνική αγορά.

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα θα τους παρέχει: 

- Ολοκληρωμένη καθοδήγηση μέσω ενός δικτύου επιτυχημένων επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς

- Εκπαιδευτικά σεμινάρια σε τομείς όπως η στρατηγική, η διαχείριση οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού, το marketing και οι πωλήσεις, το branding και η επικοινωνία

- Πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα

- Πρόσβαση σε διεθνείς αγορές

- Δράσεις δικτύωσης τόσο με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, όσο και με άλλους επιχειρηματίες

Κριτήρια επιλογής των νέων εταιρειών 

Το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward  απευθύνεται σε αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών μικρότερο των 50 εκατ. ευρώ, ανεξαρτήτως τομέα δραστηριοποίησης.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε εκείνους τους τομείς, όπου η Ελλάδα έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όπως ο κλάδος τροφίμων και ποτών, η βιομηχανία, το εμπόριο και η εστίαση, ο τουρισμός, η λιανική, η αγροτική παραγωγή, καθώς και σε κλάδους με προοπτική ανάπτυξης, όπως οι νέες τεχνολογίες.

Βελτίωση οικονομικών επιδόσεων και νέες θέσεις εργασίας

Εξήντα εννέα μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν ήδη επωφεληθεί από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό στήριξης της επιχειρηματικότητας Endeavor Greece. 

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχουσες εταιρίες έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν 2.847 νέες άμεσες θέσεις εργασίας ενώ, μέσω των συνεργασιών που αναπτύχθηκαν, υποστηρίζουν 23.083 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης. Παράλληλα, ο συνολικός τζίρος τους αυξήθηκε κατά 470 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία των ίδιων των επιχειρήσεων.

Περισσότερα από Forbes

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Kaedim: Η startup που αλλάζει τα δεδομένα στο 3D βάζει στόχο την Ελλάδα

Η startup δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το 3D περιεχόμενο, ξεκινώντας από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.