Νestle Ελλάς: Η επιστροφή στο νερό μετά την έξοδο του 2024

Νestle Ελλάς: Η επιστροφή στο νερό μετά την έξοδο του 2024

Του Γιώργου Λαμπίρη

Το 2024 αποτέλεσε σημείο καμπής για το Κορπή, το εμφιαλωμένο νερό που παράγει η Nestle Ελλάς. Το νερό που εμφιαλώνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μοναστηράκι Βόνιτσας, βρέθηκε εκτός αγοράς κατά την περσινή χρονιά, όταν προέκυψαν ζητήματα στην πηγή υδροληψίας, τα οποία κλήθηκε να αντιμετωπίσει ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων και ποτών σε παγκόσμιο επίπεδο. Πλέον, η Nestle έχει αρχίσει να ανακτά το έδαφος στο εμφιαλωμένο νερό, όπως προκύπτει από τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα στοιχεία αγοράς για την κατηγορία αυτή. 

Προωθητικές ενέργειες για να καλύψει το χαμένο έδαφος

Σημειώνεται ωστόσο ότι η Κορπή στη διάρκεια του περασμένου Φεβρουαρίου κινήθηκε με προωθητικές ενέργειες στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας στις εξάδες νερού του 1,5 λίτρου, πραγματοποιώντας έκπτωση και εμφανίζοντας τιμή προσφοράς που κινήθηκε από 1,78 έως και 1,84 ευρώ, με σκοπό να ανακτήσει χαμένα μερίδια στην κατηγορία. 

Ο όγκος πωλήσεών του Κορπή σε λίτρα στο σύνολο των ελληνικών σούπερ μάρκετ συμπεριλαμβανομένης της Lidl, ήταν 34.733.681 το 2023, ενώ μετά το περιστατικό και συγκεκριμένα στη διάρκεια του 2024, είχε χάσει το 36,3% του όγκου πωλήσεων, ο οποίος κατήλθε στα 22.112.595 λίτρα, δεδομένου ότι το Κορπή δεν ήταν διαθέσιμο στα ράφια, έχοντας ωστόσο αρχίσει να ανακάμπτει ήδη στη διάρκεια της περσινής χρονιάς μετά την αποκατάσταση του ζητήματος που είχε ανακύψει. Αυτή τη στιγμή πάντως με βάση τα στοιχεία του Φεβρουαρίου 2025, η αγορά εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ήταν στο σύνολό της ανοδική κατά 6,4% με την ανάπτυξη να προέρχεται και από την Κορπή, μετά από την διακοπή παραγωγής στην οποία υποχρεώθηκε η εταιρεία στη διάρκεια του 2024 με αποτέλεσμα να μείνει εκτός αγοράς για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θυμίζουμε ότι στο εργοστάσιο της εταιρείας είχαν πραγματοποιηθεί έλεγχοι και χημικές αναλύσεις που σχετίζονταν με την ποιότητα του παραγόμενου νερού και το εργοστάσιο διέκοψε την εμφιάλωση του φυσικού μεταλλικού νερού. 

Εάν συγκρίνει κανείς την περίοδο κατά την οποία είχε παρουσιαστεί το πρόβλημα στην εταιρεία και είχε διακοπεί η παραγωγή, δηλαδή τον Φεβρουάριο του 2024 με τον Φεβρουάριο του 2025, φέτος το συνολικό ποσοστό ανόδου του όγκου πωλήσεων είναι αυξημένο κατά 513,7%. Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα, ενώ η εταιρεία είχε φτάσει σε μερίδιο μόλις 0,7% στην ελληνική αγορά εμφιαλωμένου, πέρυσι κατά τον δεύτερο μήνα του έτους, φέτος το μερίδιο αυτό τον Φεβρουάριο έφτασε στα επίπεδα του 4,2%. Βέβαια, το μερίδιο αυτό απέχει από το 6,5% που κατείχε η Nestle στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού με το Κορπή, τον Φεβρουάριο του 2023, όταν όλα κυλούσαν κανονικά και χωρίς προβλήματα στον συγκεκριμένο τομέα δραστηριότητας της επιχείρησης. 

Η παραγωγική μονάδα του νερού Κορπή έχει την δυνατότητα να παράγει ημερησίως έναν σημαντικό αριθμό φιαλών που ανέρχεται μεταξύ 400.000-500.000 φιαλών όλων των μεγεθών σε 24ωρη λειτουργία. Το εργοστάσιο διαθέτει τρεις γραμμές εμφιάλωσης και συσκευασίας μεταξύ αυτών η μονάδα συσκευασίας του 1,5 λίτρου, του 1 λίτρου και του 0,90 λίτρου με τις δύο τελευταίες συσκευασίες να κατευθύνονται στο HoReCa. Στη δεύτερη γραμμή εμφιαλώνονται τα νερά χωρητικότητας μπουκαλιού 0,5 lt, 0,75 lt, οι παιδικές συσκευασίες αλλά και η νέα συσκευασία 0,5 lt από 50% ανακυκλωμένο υλικό. Στην τρίτη γραμμή εμφιαλώνεται το φυσικό μεταλλικό νερό σε γυάλινες φιάλες σε συσκευασία 1lt  και 0,33 lt καθώς και το ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό.

Περισσότερα από Forbes

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Kaedim: Η startup που αλλάζει τα δεδομένα στο 3D βάζει στόχο την Ελλάδα

Η startup δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το 3D περιεχόμενο, ξεκινώντας από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.