Nvidia: Καλύτερα των εκτιμήσεων τα αποτελέσματα τριμήνου

Nvidia: Καλύτερα των εκτιμήσεων τα αποτελέσματα τριμήνου

Η Nvidia Corp. κατάφερε για άλλο ένα τρίμηνο να ξεπεράσει τις εκτιμήσεις των αναλυτών, με τα έσοδα της να σκαρφαλώνουν σε νέο ρεκόρ στα 18,12 δισ. δολ. για το γ' τρίμηνο, σημειώνοντας άλμα 206%, όπως μεταδίδουν ξένα πρακτορεία. 

Οι αναλυτές τοποθετούσαν τα έσοδα του τεχνολογικού κολοσσού στα 16,18 δισ. δολ. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε παράλληλα ότι χωρίς έκτακτα στοιχεία, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 4,02 δολ. ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 3,37 δολ. 

Η κατασκευάστρια προηγμένων τσιπ για εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης ανακοίνωσε παράλληλα ότι περιμένει τα έσοδα της για το τρέχον τρίμηνο να φτάσουν τα 20 δισ. δολ. συν ή πλην 2%, έναντι της εκτίμησης των αναλυτών για 17,86 δισ. δολ. 

Η εταιρεία εμφανίστηκε πάντως επιφυλακτική για το επόμενο διάστημα, αναφέροντας ότι ένα μερίδιο από τα έσοδα της προέρχεται από την Κίνα και άλλες περιοχές, όπως η Μέση Ανατολή, που επηρεάζονται από τους ελέγχους που έχει επιβάλει η αμερικανική κυβέρνηση στις εξαγωγές προϊόντων υψηλής τεχνολογίας. 

"Περιμένουμε οι πωλήσεις μας σε αυτούς τους προορισμούς να υποχωρήσουν σημαντικά το δ' τρίμηνο του έτους χρήσης 2024, αν και πιστεύουμε ότι η μείωση θα υπερκαλυφθεί από την ισχυρή ανάπτυξη σε άλλες περιοχές", ανέφερε η Chief Financial Officer της εταιρείας, Colette Kress στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. 

Οι μετοχές της Nvidia υποχωρούν πάνω από 1% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. 


 

Περισσότερα από Forbes

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.