Ελλάκτωρ: Τέλος του 2023 η πώληση της Άκτωρ

Ελλάκτωρ: Τέλος του 2023 η πώληση της Άκτωρ

Της Ελένης Μπότα

Μέχρι το τέλος του 2023 αναμένεται η πώληση της Άκτωρ στην Intrakat σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ελλάκτωρ, Ευθύμιος Μπουλούτας, στην τακτική γενική συνέλευση των μετόχων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αναμένεται η έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και στη συνέχεια ο Ελλάκτωρας θα εισπράξει 100 εκατ. ευρώ άμεσα ενώ τα υπόλοιπα 114 εκατ. (που είναι το σύνολο του συμφωνηθέντος τιμήματος της πώλησης της Άκτωρ) θα δοθούν σταδιακά εντός 19 μηνών για την αποπληρωμή του ενδοομιλικού δανεισμού.

Όσον αφορά τις προοπτικές του ομίλου ο Ελλάκτωρας θα επικεντρωθεί στις παραχωρήσεις όπου προβλέπονται ταμειακές ροές ύψους 1,3 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια. Επίσης, τόνισε ότι δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη διεκδίκηση της Αττικής Οδού.

Όσον αφορά τον τομέα ακινήτων, τόνισε ότι ο όμιλος μέσω της θυγατρικής REDS υλοποιεί ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 400 εκατ. ευρώ (κτήμα Καμπά, Μαρίνα Αλίμου, Γούρνες Ηρακλείου) θέτοντας τον δείκτη αποδοτικότητας αυτών των επενδύσεων άνω του 10%.

Τέλος, ο κ. Μπουλούτας τόνισε ότι συνεχίζεται η επιτυχημένη πορεία αναδιοργάνωσης του ομίλου των δύο τελευταίων ετών και πως βελτιώνεται η θέση και η ρευστότητά του, έχοντας καταρτίσει ένα επενδυτικό σχέδιο αξίας πολλών δισ. ευρώ σε ακίνητα, ΣΔΙΠ με στόχο να επιστραφούν κεφάλαια στους μετόχους.

Περισσότερα από Forbes

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.