H Délifrance καινοτομεί ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς και επενδύει στη βιωσιμότητα

H Délifrance καινοτομεί ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς και επενδύει στη βιωσιμότητα

Aνταποκρινόμενη στις τάσεις της εποχής για τρόφιμα με βιώσιμο χαρακτήρα, η Délifrance παρουσίασε πρόσφατα και στην Ελλάδα τη νέα σειρά προϊόντων της, με κύριο χαρακτηριστικό τα προσεκτικά επιλεγμένα και πιστοποιημένα συστατικά υψηλής ποιότητας. Στόχος της εταιρείας σύμφωνα με τον Δημήτρη Λυμπέρη, General Manager, Délifrance Hellas, είναι η εκπλήρωση του οράματος της εταιρείας να προσφέρει στους καταναλωτές την δυνατότητα να αλλάξουν τις καταναλωτικές συνήθειες.

Kύριε Λυμπέρη, πρόσφατα η Délifrance παρουσίασε μία νέα σειρά προϊόντων και στην ελληνική αγορά με την ονομασία Délifrance Impact; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης σειράς;

Με μεγάλη χαρά παρουσιάζουμε τη νέα μας σειρά προϊόντων, Délifrance Impact by Rodolphe Landemaine, στην ελληνική αγορά.

Η Délifrance, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις και την αυξανόμενη ζήτηση για βιώσιμες επιλογές, δημιούργησε τη σειρά προϊόντων Délifrance Impact. Σε αποκλειστική συνεργασία με τον Rodolphe Landemaine, τον πρωτοπόρο Γάλλο bakery και pastry chef, μοιραζόμαστε το κοινό μας όραμα για να βοηθήσουμε όλους να αλλάξουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες.

Ο στόχος είναι να εντάξουμε στη διατροφή μας προϊόντα από 100% φυτικά συστατικά που σέβονται το περιβάλλον και είναι νόστιμα. Έτσι επανεφεύρουμε τον τρόπο που ψήνουμε για να ανταπεξέλθουμε στις περιβαλλοντικές προκλήσεις και το πρόβλημα των περιορισμένων πόρων του πλανήτη. Προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά και πιστοποιημένο RSPO φοινικέλαιο είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά αυτής της γκάμας προϊόντων, που πέρα από την εντυπωσιακή τους εμφάνιση έχουν και υπέροχα απολαυστική γεύση.

Στα πλαίσια της πρόσφατης έκθεσης HORECA, o Rodolphe Landemaine είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τη φιλοσοφία του για έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, επισημαίνοντας την ανερχόμενη τάση της φυτικής αρτοποιίας και την επίδρασή της στη βιωσιμότητα του πλανήτη. Η αγάπη του για τα ποιοτικά υλικά που δεν βλάπτουν τον πλανήτη μας και παράλληλα η έμφαση που δίνει στην απόλαυση, είχαν καθοριστική σημασία στη δημιουργική διαδικασία και την τελική γεύση των προϊόντων μας.

Στη Délifrance, πιστεύουμε ότι αυτός ο συνεχώς μεταβαλλόμενος κόσμος είναι γεμάτος ευκαιρίες, αλλά και ότι ως εταιρεία έχουμε ευθύνη απέναντι στις μελλοντικές γενιές.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να μοιραστούμε αυτή τη νέα σειρά με τους Έλληνες καταναλωτές και ανυπομονούμε να ακούσουμε τη γνώμη τους.

Πώς έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια η προσέγγιση της εταιρείας, δεδομένης και της υφιστάμενης σειράς προϊόντων ultra premium με την ονομασία Passionné;

Η προσέγγιση της Delifrance έχει εξελιχθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια, ιδίως με τη σειρά ultra premium, Passionné αλλά και τη σειρά Délifrance Extraordinary. Αυτή η αλλαγή επικεντρώνεται στην καινοτομία, την υψηλή ποιότητα, την απόλαυση και την προσαρμογή στις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις.

Με βάση τις νέες καταναλωτικές τάσεις το 40% των καταναλωτών παγκοσμίως είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερο για προϊόντα με υψηλής ποιότητας συστατικά, παρασκευασμένα με υψηλή τεχνογνωσία ((Salsify, 2021). Επιπλέον, το 59% των καταναλωτών παγκοσμίως πιστεύει ότι ένα προϊόν με ελκυστική εμφάνιση αποτελεί εγγύηση για ωραία γεύση (Fona) ενώ το 75% αγαπά τις παραδοσιακές γεύσεις με αυθεντικές συνταγές, χειροποίητες τεχνικές παραγωγής και συναρπαστική ιστορία

Η σειρά Passionné είναι άμεσα συνδεδεμένη με το DNA μας και αντιπροσωπεύει την αγάπη μας και το πάθος μας για τη Γαλλική αρτοποιία.

Με αυτά τα προϊόντα μπορούμε να μοιραστούμε το πάθος μας για απολαυστικά, premium, όμορφα σχηματισμένα κρουασάν. Κάθε προϊόν είναι αποτέλεσμα υψηλής τεχνικής, αναδεικνύοντας την παραδοσιακή γαλλική αρτοποιία.

Άλλες πτυχές της προσέγγισής μας είναι:

Εκπαίδευση: Επενδύουμε στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των συνεργατών, μας, προάγοντας τη φιλοσοφία μας για την ποιότητα και τεχνογνωσία.

Αμεσότητα με Προμηθευτές: Δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές μας για την εξασφάλιση υλικών κορυφαίας ποιότητας.

Παρακολούθηση καταναλωτικών τάσεων: Η συνεχής παρακολούθηση και αξιολόγηση των προτιμήσεων των καταναλωτών, μας επιτρέπει τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών μας.

Αυτές οι στρατηγικές μας επιτρέπουν να παραμένουμε στην αιχμή της γαστρονομίας με προϊόντα που συνδυάζουν καινοτομία, γεύση και παράδοση.

Με ποιο τρόπο επηρεάζει η κλιματική αλλαγή τις επιλογές της εταιρείας στις αγορές που δραστηριοποιείται παγκοσμίως;

Η κλιματική αλλαγή έχει σημαντική επίδραση στις στρατηγικές και τις επιλογές που κάνει η Delifrance στις αγορές όπου δραστηριοποιείται παγκοσμίως. Αντιλαμβανόμαστε ότι η βιωσιμότητα δεν είναι απλώς τάση, αλλά επιτακτική ανάγκη για τον πλανήτη και η εταιρία μας έχει δεσμευτεί να συμβάλλει σ’ αυτή την προσπάθεια.

Οι κύριοι πυλώνες τη φιλοσοφίας της εταιρείας:

Βιωσιμότητα: Η Delifrance προσαρμόζει τις πρακτικές της ώστε να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επενδύουμε σε βιώσιμες μεθόδους παραγωγής και εφοδιαστικής αλυσίδας, ώστε να χρησιμοποιούμε λιγότερους πόρους και να μειώνουμε τα απορρίμματα.

Επιλογή βιώσιμων και Τοπικών Υλικών: Προτεραιότητά μας είναι η χρήση βιώσιμων και τοπικών πρώτων υλών, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 και υποστηρίζοντας παράλληλα τις τοπικές οικονομίες.

Δεσμεύσεις στο CSR: Η Delifrance είναι αφοσιωμένη στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (CSR), με την ονομασία Baking Good Better, μέσω του οποίου αναλαμβάνει δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος. Οι δεσμεύσεις μας περιλαμβάνουν τη μείωση του πλαστικού και του χαρτιού στις συσκευασίες καθώς και τη συμμετοχή σε πρωτοβουλίες αναδασώσεων και αποκατάστασης οικοσυστημάτων.

Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση: Ενστερνιζόμαστε την εκπαίδευση των υπαλλήλων και των συνεργατών μας σχετικά με τις βιώσιμες πρακτικές και την ευαισθητοποίηση για την κλιματική αλλαγή, διασφαλίζοντας ότι όλοι στη Delifrance συνεισφέρουν σε μια πιο βιώσιμη επιχείρηση.

Αναφορά σε Ετήσιες Εκθέσεις: Κάθε χρόνο, δημοσιεύουμε εκθέσεις σχετικά με τις βιώσιμες πρακτικές και τις επιτυχίες μας στα πλαίσια του CSR, συμβάλλοντας έτσι στην διαφάνεια και την υπευθυνότητα απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες μας.

Αυτή η στρατηγική αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για έναν πιο βιώσιμο μέλλον, προσαρμοσμένο στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής.

Ποια είναι η εικόνα στην Ελλάδα και τι είναι αυτό που ζητάει σήμερα ο καταναλωτής εδώ από μία εταιρεία τροφίμων;

Η εικόνα της αγοράς στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των τροφίμων, είναι δυναμική και εξελισσόμενη.

Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν από μια εταιρία τροφίμων την ποιότητα, την καινοτομία, καθώς και τη βιωσιμότητα. Επιπλέον, οι αλλαγές στην αγορά HORECA έχουν επηρεάσει τις απαιτήσεις των καταναλωτών και των επαγγελματιών, μιας και η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού καθιστά αναγκαίο τον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών.

Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρίας Gira για την Ελλάδα, οι καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για προϊόντα που προσφέρουν ευκολία και ταχύτητα στην παρασκευή. Το 52% των επαγγελματιών δηλώνει ότι απευθύνεται σε πελάτες που χρειάζονται γρήγορες και ευέλικτες λύσεις, γεγονός που δημιουργεί μια μεγάλη ευκαιρία για την Delifrance να προσφέρει καινοτόμες προτάσεις.

Η δέσμευσή μας για ποιότητα και καινοτομία, σε συνδυασμό με την ευέλικτη γκάμα προϊόντων που διασφαλίζουμε, μας επιτρέπει να ανταγωνιζόμαστε αποτελεσματικά. Έχουμε αναγνωρίσει την ανάγκη για απλοποίηση των διαδικασιών, γι' αυτό έχουμε σχεδιάσει προϊόντα που απαιτούν μόνο απόψυξη και ανήκουν στην κατηγορία "ready to serve". Αυτά τα προϊόντα επιτρέπουν στους επαγγελματίες να εξοικονομήσουν χρόνο και πόρους, ενώ διατηρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας.

Με τις στρατηγικές αυτές, στοχεύουμε να καλύψουμε τα κενά της αγοράς και να υποστηρίξουμε τους συνεργάτες μας HORECA, προσφέροντάς τους απλές και αποδοτικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προτιμήσεις των καταναλωτών.

Θα δούμε κάποια νέα προϊόντα να λανσάρονται στην ελληνική αγορά;

Στην ελληνική αγορά, η Delifrance έχει παρουσιάσει ήδη στα πλαίσια της έκθεσης HORECA αρκετά νέα προϊόντα που θα ενισχύσουν τη γκάμα μας και θα προσφέρουν καινοτόμες λύσεις στους επαγγελματίες του κλάδου.

Παράλληλα με τα νέα μας λανσαρίσματα, η στρατηγική μας εστιάζει στην παροχή πρακτικών λύσεων που διευκολύνουν την καθημερινότητα των επαγγελματιών.

Μια πρωτοποριακή λύση που παρουσιάσαμε είναι το Croissant Bar, το οποίο προέρχεται απευθείας από τα καταστήματά μας στο εξωτερικό. Με τη λογική του zero waste, το κρουασάν μας προσφέρει ευελιξία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για πολλαπλές δημιουργικές δυνατότητες:

French Croissant on demand: Με τη χρήση του γεμιστικού μηχανήματος κρουασάν, οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν ένα εξαιρετικής ποιότητας κρουασάν με τη γέμιση και το topping της επιλογής τους. Με διάφορες επιλογές στα ποσοστά βουτύρου, από το blend ως τη premium σειρά Passionné με 26% βούτυρο, οι δυνατότητες για νέες συνταγές είναι αμέτρητες!

Δημιουργία Croiffle: Εναλλακτικά, το κρουασάν μπορεί να περάσει μέσω βαφλιέρας για να παραχθεί ένα καινοτόμο Croiffle σε 2 λεπτά, με προσθήκη επιλογών απο toppings.

Smash croissant: Αν δεν υπάρχει βαφλιέρα, το κρουασάν μπορεί να ψηθεί σε τοστιέρα για 2-3 λεπτά, προσφέροντας έτσι ένα ξεχωριστό, διαφοροποιημένο προϊόν χωρίς να χρειάζεται μεγάλη εξειδίκευση από το προσωπικό.

Semi-Finished Προϊόντα: Επίσης, προσφέρουμε semi finished προϊόντα, τα οποία μετά από ένα μικρό φινίρισμα μπορούν να παρουσιαστούν ως χειροποίητα, με τη σφραγίδα ποιότητας της Delifrance. To πιο πρόσφατο λανσάρισμα σε αυτή την κατηγορία είναι το Vanilla Drop, ένα πρακτικό και εξατομικευμένο προϊόν με πρωτότυπο σχήμα σταγόνας και μεγάλη ευελιξία. Ενα προϊόν που συνδυάζει τις ιδιότητες ενός κρουασάν - με την υψηλής ποιότητας σφολιάτα και την ορατή φυλλοποίηση της ζύμης - και του γλυκού, με απολαυστική γέμιση κρέμας με βανίλια Μαδαγασκάρης.

Αυτές οι πρωτοβουλίες δείχνουν τη δέσμευσή μας να κάνουμε τη ζωή των επαγγελματιών πιο εύκολη και δημιουργική, προσφέροντας παράλληλα ανταγωνιστικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τα νέα λανσαρίσματα και τις ευκαιρίες που προσφέρουμε στους συνεργάτες μας.

Αναφέρετέ μας τα κύρια κανάλια παρουσίας της Delifrance Hellas στη χώρα μας. Υπάρχει το ενδεχόμενο να αναπτύξει concept λιανικής με τη δική της επωνυμία όπως κατά το παρελθόν όπου διέθετε τέτοια σημεία στη Μύκονο ή το Κολωνάκι;

Η Delifrance Hellas έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο παρουσίας στην ελληνική αγορά μέσω διαφόρων καναλιών διανομής. Τα κύρια κανάλια περιλαμβάνουν:

Δίκτυο Επαγγελματιών HORECA: Αποτελεί το 87% του συνολικού μας τζίρου. Η συνεργασία μας με εστιατόρια, café και ξενοδοχεία αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μας, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας σε επαγγελματίες του κλάδου.

Supermarkets: Τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, υποστηρίζοντας την ευκολία προσβασιμότητας για τους καταναλωτές.

Όλα τα παραπάνω τροφοδοτούνται από τα παρακάτω κανάλια διανομής:

Door to door διανομή στους περισσότερους πελάτης της Αττικής.

Άμεση συνεργασία με επιλεγμένους συνεργάτες ανά την Ελλάδα, κυρίως στην περιφέρεια

Εξαγωγές: Εξυπηρετούμε τις παρακάτω χώρες από την Ελλάδα: Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Β. Μακεδονία και Τουρκία.

Όσον αφορά την ανάπτυξη concept λιανικής με τη δική μας επωνυμία, εξετάζουμε αυτή τη δυνατότητα σοβαρά. Στην παρελθούσα περίοδο, είχαμε επιτυχίες με σημεία στη Μύκονο και το Κολωνάκι, τα οποία προσέφεραν μια μοναδική εμπειρία γευσιγνωσίας στους πελάτες μας. Η δημιουργία νέων concept καταστημάτων θα μπορούσε να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας Delifrance και να προσφέρει στους καταναλωτές μια διαφοροποιημένη εμπειρία, συνδυάζοντας τη γευστική μας κληρονομιά με τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς.

Είμαστε ανοικτοί στην ιδέα της ανάπτυξης concept λιανικής και αξιολογούμε τις κατάλληλες τοποθεσίες και στρατηγικές για να μπορέσουμε να προσφέρουμε και πάλι στους πελάτες αυτή την εμπειρία, χωρίς όμως να επιθυμούμε τον ανταγωνισμό με τους υπόλοιπους πελάτες που εξυπηρετούμε ως σήμερα.

Τι έφερε το 2024 από πλευράς οικονομικών μεγεθών για την εταιρεία στην Ελλάδα;

Το 2024 έχει διαμορφώσει μια θετική εικόνα για την Delifrance Ελλάδας, καθώς η εταιρεία έχει επιτύχει σημαντική ανάπτυξη στους οικονομικούς της δείκτες. Τα κύρια οικονομικά μεγέθη που χαρακτηρίζουν τη χρονιά αυτή περιλαμβάνουν:

Αύξηση Πωλήσεων: Οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν σημειώσει αύξηση κατά 5% σε αξία και 3% σε όγκο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική μας παρουσία στην ελληνική αγορά.

2023 2024

Πωλήσεις σε αξία (χιλ. ευρώ) 13.019 13.653

Πωλήσεις σε όγκο (τόνοι) 3.078 3.173

Επέκταση Συνεργασιών: Έχουμε επενδύσει στην επέκταση των συνεργασιών μας, ιδίως στον τομέα HORECA, με αποτέλεσμα την αύξηση της πελατειακής μας βάσης.

Λειτουργικά Έξοδα: Μέσω αποδοτικότερων διαδικασιών παραγωγής και logistics, καταφέραμε να συγκρατήσουμε τα λειτουργικά έξοδα στα ίδια επίπεδα με πέρσι παρά την αύξηση των πρώτων υλών και της ενέργειας.

Προϊόντα Ready to Serve: Η επιτυχία της κατηγορίας προϊόντων "ready to serve" έχει συμβάλει στην ενίσχυση των πωλήσεών μας, προσφέροντας στους επαγγελματίες του κλάδου ευκολία και ταχύτητα στην παρασκευή.

Επένδυση σε Καινοτομία: Είχαμε επίσης σημαντικές επενδύσεις στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και τεχνολογιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς και προσφέρουν διαφοροποίηση.

Ενίσχυση brand awareness: Η συμμετοχή μας σε εκθέσεις, όπως η HORECA, η αυξημένη προβολή μας στα social media και άλλα μέσα, όπως η συνεργασία μας με τη Γαλλική Πρεσβεία και το Ελληνογαλικό Εμπορικό Επιμελητήριο, η προώθηση καινοτόμων λύσεων στους πελάτες και συνεργάτες μας αλλά και η στρατηγική μας για κοινωνική ευθύνη, έχουν ενισχύσει τη φήμη μας και την αναγνωρισιμότητα της μάρκας Delifrance στην ελληνική αγορά.

Συνολικά, το 2024 αποτέλεσε μια εποχή προόδου και ισχυρής ανάπτυξης για την Delifrance στην Ελλάδα, με τον προγραμματισμό ανάλογων στρατηγικών να συνεχίζεται για την επόμενη χρονιά.

Περισσότερα από Forbes

Η νέα εποχή του πρώην Hilton Αθηνών

Απο το ιστορικο ξενοδοχειο στη δηµιουργια του "The Ilisian".

Όμιλος Σαράντη: Το αμερικάνικο όνειρο ζει το Carroten – Πού επενδύει 40 εκατ. ευρώ ο όμιλος

Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο – Σε εξέλιξη επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή με 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιμη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί οι τράπεζες βλέπουν την αγορά της Κύπρου ως προέκταση και πύλη εισόδου προς ανατολάς

Τρεις μεγάλες ελληνικές τράπεζες επενδύουν ήδη στην Κύπρο συνολικά ποσά που ξεπερνούν τα 1,9 δισ. ευρώ.

Ο Μασκ ξεμένει από ιδέες για να σώσει την Tesla

Τα προβλήματα της Tesla δεν θα λυθούν σύντομα, ακόμη και αν ο Μασκ γίνει ο πιο δραστήριος CEO.

Τερκενλής: Από τη Θεσσαλονίκη στις διεθνείς αγορές με όχημα το ελληνικό τσουρέκι

Η ιστορία επιτυχίας της ελληνικής εταιρείας, η μετάβαση στη δεύτερη γενιά, η επέκταση του δικτύου, η οικονομική πορεία και τα επενδυτικά πλάνα.

Intel: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα έσοδα - Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το β' τρίμηνο

Η μετοχή υποχώρησε άνω του 7% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.

Brainomix: Η startup με ελληνικές ρίζες που αλλάζει τα δεδομένα στη φροντίδα των εγκεφαλικών

Η εταιρεία με Έλληνα συν-ιδρυτή άντλησε πρόσφατα $18 εκατ. σε έναν γύρο χρηματοδότησης Series C.

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.