Η κεφαλαιοποίηση της Apple δεν θα σταματήσει στα $3 τρισ.– Μπορεί να ενισχυθεί ακόμη 800 δισ. δολ.

Η κεφαλαιοποίηση της Apple δεν θα σταματήσει στα $3 τρισ.– Μπορεί να ενισχυθεί ακόμη 800 δισ. δολ.

Του Derek Saul

Η κεφαλαιοποίηση της Apple ξεπέρασε τα 3 τρισ. δολ. την Παρασκευή, ένα ιστορικό ορόσημο για τη μεγαλύτερη εταιρεία του κόσμου η οποία συνεχίζει να αναπτύσσεται λόγω των πωλήσεών της και των ανθεκτικών κερδών της. 

Η μετοχή της εταιρείας που κατασκευάζει τα iPhone ενισχύθηκε κατά πάνω από 1%, στα υψηλά των 192 δολ., με αποτέλεσμα να καταγράφει άνοδο σχεδόν 55% από τις αρχές του έτους. 

Στην παρούσα φάση η αποτίμηση της Apple διαμορφώνεται στα 3,02 τρισ. δολ. και παραμένει η μόνη εταιρεία στον κόσμο με αποτίμηση σε αυτό το ύψος, ενώ στο παρελθόν έφτασε να περάσει το κατώφλι των 3 τρισ., χωρίς όμως να καταφέρει να παραμείνει εκεί, τον Ιανουάριο του 2022. 

Η κεφαλαιοποίηση της Apple υπερβαίνει κατά πάνω από 500 δισ. δολ. την κεφαλαιοποίηση της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρεία του κόσμου, της Microsoft (2,5 τρισ. δολ. κεφαλαιοποίηση, ενώ οι Saudi Aramco (2,1 τρισ. δολ.), Alphabet (1,5 τρισ. δολ.), Amazon (1,3 τρισ. δολ.) και Nvidia (1 τρισ. δολ.) συμπληρώνουν το κλαμπ των εταιρειών των τρισεκατομμυρίων δολαρίων. 

Ακόμη και μετά την εντυπωσιακή αύξηση που έχουν καταγράψει οι μετοχές της Apple, θα μπορούσαν να σημειώσουν περαιτέρω άνοδο άνω του 25% τους επόμενους 12 μήνες, όπως ανέφερε σε σημείωμά του την Παρασκευή ο αναλυτής της Citi, Atif Malik, ο οποίος έθεσε την τιμή στόχο των 240 δολ. για τη μετοχή κι αυτό λόγω των υποτιμημένων περιθωρίων κέρδους. 

Αν οι μετοχές της Apple φτάσουν στην τιμή-στόχο που θέτει η Citi τότε η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας θα φτάσει στα 3,8 τρισ. δολ. 

Η Apple αξίζει σχεδόν όσο οι Tesla, Meta, Berkshire Hathaway, UnitedHealth και Visa—από την έκτη έως και τη δέκατη πολυτιμότερη αμερικανική εταιρεία— όλες μαζί. 

Ξεχάστε τα 3 τρισ. Η Apple θα μπορούσε να αξίζει 4 τρισ. έως το 2025, έγραψε σε σημείωμά του την περασμένη Τετάρτη ο αναλυτής της Wedbush, Dan Ives. Το σετ μικροφώνου-ακουστικού με τιμή 3.499 δολ. που θα λανσάρει του χρόνου η εταιρεία "αποτελεί το πρώτο βήμα μιας ευρύτερης στρατηγικής της Apple που αφορά τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος εφαρμογών βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη για τη χρυσή πελατειακή της βάση" σημείωσε ο Ives. H Wedbush έχει θέσει την τιμή-στόχο των 220 δολ. Για τη μετοχή της Apple, πάνω από τις συγκλίνουσες τιμές-στόχους, χαμηλότερα ωστόσο από την τιμή στόχο των 240 δολ. της Citi’s  η οποία είναι η υψηλότερη, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η Apple κατέγραψε πωλήσεις 394 δισ. δολ και κέρδη 100 δισ. δολ. κατά την τελευταία της χρήση, καθιστώντας τη δεύτερη πιο κερδοφόρα εταιρεία στον κόσμο μετά τη Saudi Aramco.

7,5%. Αυτό είναι το ποσοστό στάθμισης της Apple στον S&P 500, καθιστώντας την με διαφορά την εταιρεία με τη μεγαλύτερη επιρροή στον δείκτη. 
 

Περισσότερα από Forbes

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.