Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

Ένα νέο επιχειρηματικό βήμα στον κόσμο του κινηματογράφου κάνει ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου. Ο ιδιαίτερα δραστήριος Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας, ο οποίος ίδρυσε την αεροπορική εταιρεία easyJet το 1995, έχει πλέον χτίσει ένα οικοσύστημα με όχημα το brand easy το οποίο έχει κατοχυρώσει νομικά.

Σήμερα η δραστηριότητα του αναπτύσσεται μέσα από την δική του εταιρεία, την easyGroup ενώ κάτω από την ομπρέλα του easy family of brands εντάσσονται όλες οι εταιρείες, οι οποίες έχουν διαφορετικούς μετόχους, εκπροσωπούν διαφορετικά συμφέροντα και αφορούν διαφορετικές συνεργασίες αλλά όλες χρησιμοποιούν στην επωνυμία τους τη λέξη easy για την χρήση της οποίας ο επιχειρηματίας λαμβάνει  δικαιώματα (royalties).

Από τον κλάδο των μεταφορών (easyJet) και της φιλοξενίας (easyHotel) μέχρι το real estate (easyProperty), τις υπηρεσίες και την τεχνολογία, το brand easy καλύπτει ένα διευρυμένο πεδίο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. 

Τα πρώτα βήματα του easyCinema 

Ανάμεσα σε αυτές τις εταιρείες συγκαταλέγεται και η easyCinema, η οποία δημιουργήθηκε πριν 20 χρόνια από τον sir Στέλιο Χατζηιωάννου. Στο ξεκίνημά της η εταιρεία βασίστηκε σε μια αρκετά προχωρημένη για την εποχή της ιδέα. Συγκεκριμένα, έδινε τη δυνατότητα στο κοινό να αγοράσει εισιτήρια για τον κινηματογράφο με μόλις 20 πένες, με την προϋπόθεση να προχωρούσε στην αγορά τους ένα μήνα νωρίτερα. Μάλιστα, η αγορά των εισιτηρίων γινόταν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας ή μέσω αυτόματων ταμείων στο λόμπι του σινεμά. Ο κινηματογράφος που είχε νοικιάσει η easyCinema βρισκόταν στο Milton Keynes στην Αγγλία και το συγκεκριμένο κόνσεπτ λειτούργησε μέχρι το 2006. Παράλληλα, η easyCinema παρείχε και υπηρεσίες ενοικίασης DVD ηλεκτρονικά, ωστόσο η συγκεκριμένη υπηρεσία σταμάτησε το 2012. 

Η σημερινή συνεργασία με το Cinobo 

Έντεκα χρόνια αργότερα, η easyCinema ξαναζωντανεύει μέσα από την συνεργασία που μόλις ξεκίνησε με την σινεφίλ πλατφόρμα Cinobo, η οποία "αποτελεί την ελληνική απάντηση στο Netflix", όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου κατά την πρόσφατη απονομή των βραβείων νεανικής επιχειρηματικότητας που απονέμει το φιλανθρωπικό ίδρυμα Stelios Foundation.

Μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία, η easyCinema θα βοηθήσει το Cinobo να αυξήσει την συνδρομητική του βάση στην Ελλάδα και την Κύπρο. Μάλιστα, η δημιουργός του Cinobo, Δάφνη Μπεχτσή απέσπασε το πρώτο βραβείο και το έπαθλο των 50.000 ευρώ στα φετινά βραβεία ενώ η θα αναλάβει την διαχείριση και την λειτουργία του κινηματογράφου Σινέ Παρί στην Πλάκα, ο οποίος θα ανοίξει και πάλι τις πόρτες του τον Μάιο του 2024. Να σημειωθεί ότι το ακίνητο στο οποίο βρίσκεται ο κινηματογράφος ανήκει από το 2017 στον Ελληνοκύπριο επιχειρηματία, ο οποίος το έχει παραχωρήσει στο Stelios Foundation. 

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.