ΒΙΚΟΣ: "Η εταιρεία δεν παράγει λευκό τυρί" - Τι απαντά η "Ήπειρος"

ΒΙΚΟΣ: "Η εταιρεία δεν παράγει λευκό τυρί" - Τι απαντά η "Ήπειρος"

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 17.47

Ανακοίνωση σχετικά με μια διαφήμιση λευκού τυριού που προβάλλεται τις τελευταίες ημέρες εξέδωσε η ΒΙΚΟΣ Α.Ε.

Αναλυτικά αναφέρει:

Η ΒΙΚΟΣ Α.Ε., η εταιρεία που έχει κατακτήσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών με το Νο1 σε πωλήσεις εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα, επιθυμεί να ενημερώσει το κοινό πως ουδεμία σχέση έχει με διαφημιζόμενο προϊόν λευκού τυριού που φέρει την ονομασία "ΒΙΚΟΣ".

Τις τελευταίες μέρες προβάλλεται τηλεοπτικά μία διαφήμιση λευκού τυριού, η οποία με τη χρήση της φράσης "Αλλά τώρα που ο Βίκος έβγαλε λευκό τυρί", δημιουργεί εσφαλμένα την εντύπωση ότι το εν λόγω προϊόν ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας ΒΙΚΟΣ. Δεδομένου πως η νέα αυτή μάρκα δεν έχει άλλα προϊόντα, παρά μόνο το συγκεκριμένο διαφημιζόμενο τυρί, δεν θα μπορούσε "τώρα να βγάλει" και λευκό τυρί, αφού έως τώρα δεν έβγαζε απολύτως τίποτε. Θέλουμε να καταστήσουμε σαφές ότι η μάρκα αυτή προσβάλλει, κατά την άποψή μας, τα δικαιώματα της ΒΙΚΟΣ Α.Ε. και ότι δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία και τα προϊόντα μας.

Η εταιρεία ΒΙΚΟΣ δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον τομέα εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού, παραγωγής αναψυκτικών, φιαλών και πωμάτων με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων που έχει συνδεθεί με την ποιότητα, την καινοτομία και τον σεβασμό προς τον καταναλωτή.

Η χρήση του ονόματος "ΒΙΚΟΣ" κατά τον συγκεκριμένο τρόπο από άλλη εταιρεία για προϊόντα που ουδεμία σχέση έχουν με τη δική μας δραστηριότητα, αλλά πωλούνται στα ίδια κανάλια λιανικής πώλησης (supermarket), παραπλανά το καταναλωτικό κοινό, εκμεταλλεύεται αθέμιτα τη φήμη της μάρκας και δημιουργεί σύγχυση.

Η ΒΙΚΟΣ Α.Ε. ενημερώνει αφενός το καταναλωτικό κοινό ότι δεν έχει καμία σχέση με το εν λόγω προϊόν και αφετέρου ότι επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της.

Τι απαντά η "Ήπειρος"

Με αφορμή δημοσιεύματα που εμφανίστηκαν σήμερα σχετικά με το τυρί ΒΙΚΟΣ, η εταιρεία ΗΠΕΙΡΟΣ επισημαίνει σε δική της ανακοίνωση κάποια σημεία που θεωρεί σημαντικά. 

"Το σήμα ΒΙΚΟΣ στην κατηγορία των τυροκομικών προϊόντων είναι κατοχυρωμένο από τον Όμιλό μας ήδη από το 2001. Η ΗΠΕΙΡΟΣ, παράγει από το 2006 τυριά με τη μάρκα ΒΙΚΟΣ, απευθυνόμενη στην αγορά του ΗORECA. Η τοποθέτηση του λευκού τυριού ΒΙΚΟΣ στη λιανική αγορά ξεκίνησε το 2024. 

Το λευκό τυρί ΒΙΚΟΣ παράγεται από 100% φρέσκο ελληνικό αγελαδινό γάλα, με συνταγή πιστή στην παραδοσιακή τυροκόμηση του τόπου. Πρόσφατα, ξεκίνησε η επικοινωνία του συγκεκριμένου προϊόντος, τονίζοντας την εντοπιότητα και τη γεύση του. 

Υπογραμμίζεται ότι καμία σχέση και καμία πρόθεση σύγχυσης δεν υπάρχει ανάμεσα στο τυρί ΒΙΚΟΣ και σε προϊόντα άλλων εταιρειών, από διαφορετικές κατηγορίες, με ίδια ή παραπλήσια επωνυμία".  
 

Περισσότερα από Forbes

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.