Χάρης Ακζώτης (Πήγασος ΑΕ): Θα κατασκευάσουμε νέο logistics center - επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ

Χάρης Ακζώτης (Πήγασος ΑΕ): Θα κατασκευάσουμε νέο logistics center - επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ

Xώρο για την κατασκευή νέου logistics center και των κεντρικών της γραφείων αναζητά η "Πήγασος", η εταιρεία η οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα διεθνείς μάρκες όπως τα ζελεδάκια Haribo, oι σοκολάτες Corny, οι τσιχλοκαραμέλες ΜΑΟΑΜ. Όπως αναφέρει ο CEO της εταιρείας Χάρης Ακζώτης η προαναφερθείσα επένδυση θα είναι της τάξης των 10 εκατ. ευρώ. 

- Δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος του χαρτοφυλακίου σας εκπροσωπείται από διεθνείς μάρκες όπως τα ζελεδάκια Haribo, oι σοκολάτες Corny, οι τσιχλοκαραμέλες ΜΑΟΑΜ και πολλά ακόμη, πόσο μεγάλη πρόκληση είναι για την εταιρεία σας αυτή της παροχής προϊόντων με λιγότερη ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη τα επόμενα χρόνια; Έχετε κάνει ή θα κάνετε κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση;

Παρότι η αποστολή μας είναι να προσφέρουμε στον καταναλωτή εκλεκτά snacks και καταναλωτικά προϊόντα σε όποιο κατάστημα κι αν αυτός/αυτή βρίσκεται στην Ελλάδα, αναγνωρίζουμε την τάση για πιο υγιεινές λύσεις. 

Μία από τις βασικές προκλήσεις της ανάπτυξης τέτοιων προϊόντων, είναι η εύρεση κατάλληλων υποκατάστατων τα οποία ναι μεν να μειώνουν την περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλλά να διατηρούν τη γεύση αναλλοίωτη, έτσι ώστε τα προϊόντα να παραμένουν εύγευστα και απολαυστικά. 

Οι οίκοι που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα, επενδύουν δυναμικά σε έρευνα κι ανάπτυξη σε νέες τεχνολογίες και υποκατάστατα κι έτσι για παράδειγμα λανσάραμε πρόσφατα τις μπάρες Corny 30% Protein no-sugar και Corny Free. Η γκάμα αυτών των προϊόντων και σε άλλους οίκους αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα. 

Μην ξεχνάμε ωστόσο όμως ότι τα snack με ζάχαρη, όταν καταναλώνονται με σύνεση και στα πλαίσια μία ισορροπημένης διατροφής έχουν λιγότερο αντίκτυπο και αποτελούν μία επιβράβευση για τον εαυτό μας φέρνοντας μία στιγμή ευτυχίας!

- Τα αυτοκόλλητα Panini είναι από τις διασημότερες σειρές στον κόσμο, με τις οποίες όλοι λιγότερο ή περισσότερο μεγαλώσαμε. Ποια είναι σήμερα η πορεία και η εξέλιξη της μάρκας και ποια η συμβολή της στον τζίρο της επιχείρησής σας;

Πράγματι τα συλλεκτικά προϊόντα Panini είναι από τα προϊόντα που γεννούν έντονα συναισθήματα στο καταναλωτικό κοινό. 

Η φετινή χρονιά για την συγκεκριμένη μάρκα ήταν εξαιρετική, με ισχυρή ανάπτυξη και συνεισφορά στο προϊοντικό μας portfolio. 

Το brand, με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, κατάφερε φέτος να διευρύνει την παρουσία του στην οργανωμένη Μεγάλη Λιανική, σε αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ αλλά και σε αλυσίδες Τεχνολογίας και Παιχνιδιών και άλλα σημεία πώλησης όπως βιβλιοπωλεία και χαρτοπωλεία. Πετύχαμε έτσι να διεισδύσουμε σε νέες καταναλωτικές ομάδες και πελάτες. 

Αυτή η επιτυχία αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα του τμήματος πωλήσεών μας που επισκέπτεται συνολικά 19.000 σημεία πωλήσεων Μικρής και Οργανωμένης Λιανικής διατηρώντας σχέσεις με τους αντίστοιχους decision makers, και φυσικά τη δύναμη της μάρκας. 

- Εξετάζετε την εμπορία και άλλων δημοφιλών σημάτων με πιθανή επέκτασή σας και στα μη αλκοολούχα ποτά ή το εμφιαλωμένο νερό;

Αυτή τη στιγμή ήδη δραστηριοποιούμαστε στα μη-αλκοολούχα ποτά, αντιπροσωπεύοντας εδώ και λίγα έτη την CapriSun, τους παιδικούς χυμούς σε pouch, που είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην τουριστική αγορά. 

Φυσικά, αναγνωρίζουμε τη σημασία που έχει να παραμένουμε μπροστά στις εξελίξεις και να ικανοποιούμε τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Η προσθήκη νέων δημοφιλών σημάτων επιτρέπει να ικανοποιούμε ένα μεγαλύτερο φάσμα των αναγκών των πελατών, να ενδυναμώνουμε τις σχέσεις μας μαζί τους και να αυξάνουμε την ανταγωνιστικότητά μας. 

Ταυτόχρονα όμως πρέπει να βγάζει "στρατηγικό νόημα" και να συνεισφέρει στη βιώσιμη ανάπτυξη για την εταιρεία μας. 

- Έχετε προγραμματίσει νέες επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό το προσεχές διάστημα και εάν ναι, ποιες είναι αυτές;

Αυτή την περίοδο αναζητούμε χώρο για την κατασκευή του νέου logistics center και των κεντρικών γραφείων μας, το οποίο θα αποτελεί ένα milestone στην πορεία μας, και είναι ευθυγραμμισμένο με το όραμά μας για βιώσιμη ανάπτυξη και operational excellence. Το ποσό της επένδυσης που έχει προβλεφθεί είναι της τάξης των €10εκατ. 

Οι νέες μας εγκαταστάσεις θα αυξήσουν τη χωρητικότητα και την αποδοτικότητά μας. Θα εξασφαλίσουν ακόμα μεγαλύτερη τεχνολογία και αυτοματισμό, με σκοπό τη μείωση του κόστους και την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς μας. Επίσης, θα βελτιώσουμε το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζόμενούς μας, δεδομένου και των νέων γραφείων μας στον χώρο του logistics center. 

- Ποιος είναι ο ρόλος του/της CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών του/της και ποιος στην προσέλκυση νέων στελεχών από την αγορά;

Ο CEO έχει την ευθύνη να θέτει ένα φιλόδοξο και ελκυστικό όραμα για το μέλλον της εταιρείας, το οποίο να προσελκύει ταλαντούχους ανθρώπους που εμπνέονται να γίνουν κομμάτι σε κάτι που έχει αντίκτυπο στον κλάδο της και την κοινωνία. 

Επίσης, έχει την ευθύνη να καλλιεργεί μία εταιρική κουλτούρα με αξίες που να αντιπροσωπεύουν και να μιλούν στην ψυχή των ανθρώπων της. Σε αυτήν την κουλτούρα τα στελέχη αισθάνονται ότι εκτιμούνται περισσότερο σαν άνθρωποι και με τη σειρά τους πετυχαίνουν και εκείνοι το δικό τους όραμα για τη ζωή. 

- Τι συναισθήματα προκαλεί η ίδια η θέση του/της CEO και πώς τα διαχειρίζεστε;

Ο ρόλος ενός CEO είναι πολύπλοκος και συνοδεύεται από έντονα συναισθήματα που μπορεί να είναι θετικά αλλά και αρνητικά. 

Κάποια από αυτά είναι το αίσθημα της ευθύνης για την επιτυχία και την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας, και την ικανοποίηση των εργαζομένων και των ενδιαφερόμενων μερών της. Ένας CEO μπορεί να διαχειριστεί αυτό το συναίσθημα με τη σωστή προτεραιοποίηση καθηκόντων, την ανάθεση αρμοδιοτήτων και την οικοδόμηση μιας δυνατής ομάδας διοίκησης. 

Το βάρος της λήψης αποφάσεων και η πίεση να έρθουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αισθήματα πίεσης κι άγχους. Αυτά καταπολεμώνται με τη σωστή διαχείριση χρόνου, με ένα υγιές work-life balance και με την υποστήριξη από την ομάδα και συναδέλφους. 

Επίσης, πετυχαίνοντας νέα milestones και βλέποντας την εταιρεία να εξελίσσεται, βιώνεις αισθήματα ατομικής εκπλήρωσης και ικανοποίησης. Αυτά τα θετικά αισθήματα πρέπει να συνοδεύονται από την επιβράβευση της επιτυχίας, της αναγνώρισης των προσπαθειών της ομάδας και με ταπεινότητα. 

Ο Χάρης Ακζώτης είναι μέλος του CEO Clubs Greece

Περισσότερα από Forbes

Γιάννης Δημαράκης (Scotwork): Οι εμπορικές διαπραγματεύσεις είναι "τέχνη"

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το σύγχρονο επιχειρείν είναι αναρίθμητες και στην πλειονότητά τους απαιτούν καλές διαπραγματευτικές δεξιότητες για να αντιμετωπιστούν.

Αντώνης Αυγερόπουλος (Nespresso): Στόχος μας η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Το 2023 ήταν η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης για τις πωλήσεις της Nespresso που προσβλέπει σε μια ακόμη καλή χρονιά το 2024.

Ανδρέας Πετρόπουλος (Convert Group): Ανάπτυξη εντός και εκτός Ευρώπης με στρατηγική, μέθοδο και κατάλληλη εταιρική κουλτούρα

Ο CEO της Convert Group αποκαλύπτει τους στόχους της εταιρείας για το τρέχον έτος, με αιχμή του δόρατος την καινοτόμο ΑΙ πλατφόρμα της που έχει ήδη παρουσία σε 21 χώρες και συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Ποια είναι η BayWa r.e. και ποια η παρουσία της στη διεθνή αγορά της πράσινης ενέργειας;

Στην BayWa r.e. we r.e.think energy, δηλαδή επαναπροσδιορίζουμε πώς παράγεται, πώς αποθηκεύεται και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η ενέργεια.

Η Δυναμική της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής του CEO Clubs Greece

Η κα Γ. Καρτσάνη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος του CEO Clubs Greece, και ο Δρ Π. Λουκόπουλος, Chairman and Managing Director, Signify Hellas SA και Vice President Education & Learning, CEO Clubs Greece, μιλούν για τους στόχους της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής.

CEO Clubs Greece: Εμβαθύνοντας στις γεωπολιτικές προκλήσεις στην Α. Μεσόγειο και στην επίδρασή τους στο ελληνικό επιχειρείν

Πιστός, για τρίτη χρονιά, στο ετήσιο "ραντεβού" του με το Club και τα μέλη του, ο κ. Συρίγος εστίασε στα πλέον φλέγοντα ζητήματα της περιοχής μας,

Xρίστος Καχραμάνογλου (Viopol): Στόχος να αναπτυχθούμε στη διεθνή αγορά μέσα από στρατηγικές συνεργασίες

"Για εμάς το ESG δεν είναι μόνο μια δέσμευση ευθύνης, αλλά και εργαλείο ανάπτυξης του οργανισμού μας", τονίζει ο CEO της VIOPOL, Χρίστος Καχραμάνογλου.

Δημήτρης Ζαχαρόπουλος (PowerZ):  50 χρόνια πορείας,  καινοτόμων ηλεκτρολογικών εφαρμογών και φωτισμού

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της PowerZ χαρακτηρίζει την ιστορική της πορεία και την εμπορική της επέκταση αναφέρει ο Δημήτρης Ζαχαρόπουλος, CEO της εταιρείας

Αναπτύσσοντας γόνιμο διάλογο μεταξύ του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος και των μελών του CEO Clubs Greece

Ως μέρος κύκλου ομιλιών, υπό τον ευρύτερο τίτλο "On the Frontline", που διοργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε στο ClubHouse, παρουσίαση του Διοικητή της ΤτΕ, κυρίου Γιάννη Στουρνάρα, με θέμα τις προοπτικές της Ελληνικής οικονομίας.

Μ. Τόμπρα: H Sephora Greece είναι από τα μεγαλύτερα success stories στην Ευρώπη

Σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές αγορές στην Αττική σχεδιάζει να ανοίξει κατάστημα έως το τέλος του έτους η αλυσίδα Sephora, όπως αναφέρει η Μαρίλια Τόμπρα Country Director της εταιρείας.

Φ. Κωστόπουλος (Arkas Hellas): Μονόδρομος η διατήρηση των βασικών αξιών μας

Στα προβλήματα που έχει δημιουργήσει το κλείσιμο της Ερυθράς Θάλασσας στον ναυτιλιακό κλάδο αναφέρεται μεταξύ άλλων ο κ. Φίλιππος Κωστόπουλος Managing Director της Arkas Hellas.

Κων. Μαντούδης (Rollex): Γνωρίζουμε καλά τις ανάγκες της αγοράς με όχημα την 65ετή πείρα μας

"Στόχος είναι να διευρύνουμε την γκάμα μας με καινούργια προϊόντα" όπως αναφέρει ο CEO της εταιρείας Rollex Κωνσταντίνος Μαντούδης.