Χάρης Ακζώτης (Πήγασος ΑΕ): Θα κατασκευάσουμε νέο logistics center - επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ

Χάρης Ακζώτης (Πήγασος ΑΕ): Θα κατασκευάσουμε νέο logistics center - επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ

Xώρο για την κατασκευή νέου logistics center και των κεντρικών της γραφείων αναζητά η "Πήγασος", η εταιρεία η οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα διεθνείς μάρκες όπως τα ζελεδάκια Haribo, oι σοκολάτες Corny, οι τσιχλοκαραμέλες ΜΑΟΑΜ. Όπως αναφέρει ο CEO της εταιρείας Χάρης Ακζώτης η προαναφερθείσα επένδυση θα είναι της τάξης των 10 εκατ. ευρώ. 

- Δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος του χαρτοφυλακίου σας εκπροσωπείται από διεθνείς μάρκες όπως τα ζελεδάκια Haribo, oι σοκολάτες Corny, οι τσιχλοκαραμέλες ΜΑΟΑΜ και πολλά ακόμη, πόσο μεγάλη πρόκληση είναι για την εταιρεία σας αυτή της παροχής προϊόντων με λιγότερη ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη τα επόμενα χρόνια; Έχετε κάνει ή θα κάνετε κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση;

Παρότι η αποστολή μας είναι να προσφέρουμε στον καταναλωτή εκλεκτά snacks και καταναλωτικά προϊόντα σε όποιο κατάστημα κι αν αυτός/αυτή βρίσκεται στην Ελλάδα, αναγνωρίζουμε την τάση για πιο υγιεινές λύσεις. 

Μία από τις βασικές προκλήσεις της ανάπτυξης τέτοιων προϊόντων, είναι η εύρεση κατάλληλων υποκατάστατων τα οποία ναι μεν να μειώνουν την περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλλά να διατηρούν τη γεύση αναλλοίωτη, έτσι ώστε τα προϊόντα να παραμένουν εύγευστα και απολαυστικά. 

Οι οίκοι που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα, επενδύουν δυναμικά σε έρευνα κι ανάπτυξη σε νέες τεχνολογίες και υποκατάστατα κι έτσι για παράδειγμα λανσάραμε πρόσφατα τις μπάρες Corny 30% Protein no-sugar και Corny Free. Η γκάμα αυτών των προϊόντων και σε άλλους οίκους αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα. 

Μην ξεχνάμε ωστόσο όμως ότι τα snack με ζάχαρη, όταν καταναλώνονται με σύνεση και στα πλαίσια μία ισορροπημένης διατροφής έχουν λιγότερο αντίκτυπο και αποτελούν μία επιβράβευση για τον εαυτό μας φέρνοντας μία στιγμή ευτυχίας!

- Τα αυτοκόλλητα Panini είναι από τις διασημότερες σειρές στον κόσμο, με τις οποίες όλοι λιγότερο ή περισσότερο μεγαλώσαμε. Ποια είναι σήμερα η πορεία και η εξέλιξη της μάρκας και ποια η συμβολή της στον τζίρο της επιχείρησής σας;

Πράγματι τα συλλεκτικά προϊόντα Panini είναι από τα προϊόντα που γεννούν έντονα συναισθήματα στο καταναλωτικό κοινό. 

Η φετινή χρονιά για την συγκεκριμένη μάρκα ήταν εξαιρετική, με ισχυρή ανάπτυξη και συνεισφορά στο προϊοντικό μας portfolio. 

Το brand, με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, κατάφερε φέτος να διευρύνει την παρουσία του στην οργανωμένη Μεγάλη Λιανική, σε αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ αλλά και σε αλυσίδες Τεχνολογίας και Παιχνιδιών και άλλα σημεία πώλησης όπως βιβλιοπωλεία και χαρτοπωλεία. Πετύχαμε έτσι να διεισδύσουμε σε νέες καταναλωτικές ομάδες και πελάτες. 

Αυτή η επιτυχία αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα του τμήματος πωλήσεών μας που επισκέπτεται συνολικά 19.000 σημεία πωλήσεων Μικρής και Οργανωμένης Λιανικής διατηρώντας σχέσεις με τους αντίστοιχους decision makers, και φυσικά τη δύναμη της μάρκας. 

- Εξετάζετε την εμπορία και άλλων δημοφιλών σημάτων με πιθανή επέκτασή σας και στα μη αλκοολούχα ποτά ή το εμφιαλωμένο νερό;

Αυτή τη στιγμή ήδη δραστηριοποιούμαστε στα μη-αλκοολούχα ποτά, αντιπροσωπεύοντας εδώ και λίγα έτη την CapriSun, τους παιδικούς χυμούς σε pouch, που είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην τουριστική αγορά. 

Φυσικά, αναγνωρίζουμε τη σημασία που έχει να παραμένουμε μπροστά στις εξελίξεις και να ικανοποιούμε τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Η προσθήκη νέων δημοφιλών σημάτων επιτρέπει να ικανοποιούμε ένα μεγαλύτερο φάσμα των αναγκών των πελατών, να ενδυναμώνουμε τις σχέσεις μας μαζί τους και να αυξάνουμε την ανταγωνιστικότητά μας. 

Ταυτόχρονα όμως πρέπει να βγάζει "στρατηγικό νόημα" και να συνεισφέρει στη βιώσιμη ανάπτυξη για την εταιρεία μας. 

- Έχετε προγραμματίσει νέες επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό το προσεχές διάστημα και εάν ναι, ποιες είναι αυτές;

Αυτή την περίοδο αναζητούμε χώρο για την κατασκευή του νέου logistics center και των κεντρικών γραφείων μας, το οποίο θα αποτελεί ένα milestone στην πορεία μας, και είναι ευθυγραμμισμένο με το όραμά μας για βιώσιμη ανάπτυξη και operational excellence. Το ποσό της επένδυσης που έχει προβλεφθεί είναι της τάξης των €10εκατ. 

Οι νέες μας εγκαταστάσεις θα αυξήσουν τη χωρητικότητα και την αποδοτικότητά μας. Θα εξασφαλίσουν ακόμα μεγαλύτερη τεχνολογία και αυτοματισμό, με σκοπό τη μείωση του κόστους και την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς μας. Επίσης, θα βελτιώσουμε το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζόμενούς μας, δεδομένου και των νέων γραφείων μας στον χώρο του logistics center. 

- Ποιος είναι ο ρόλος του/της CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών του/της και ποιος στην προσέλκυση νέων στελεχών από την αγορά;

Ο CEO έχει την ευθύνη να θέτει ένα φιλόδοξο και ελκυστικό όραμα για το μέλλον της εταιρείας, το οποίο να προσελκύει ταλαντούχους ανθρώπους που εμπνέονται να γίνουν κομμάτι σε κάτι που έχει αντίκτυπο στον κλάδο της και την κοινωνία. 

Επίσης, έχει την ευθύνη να καλλιεργεί μία εταιρική κουλτούρα με αξίες που να αντιπροσωπεύουν και να μιλούν στην ψυχή των ανθρώπων της. Σε αυτήν την κουλτούρα τα στελέχη αισθάνονται ότι εκτιμούνται περισσότερο σαν άνθρωποι και με τη σειρά τους πετυχαίνουν και εκείνοι το δικό τους όραμα για τη ζωή. 

- Τι συναισθήματα προκαλεί η ίδια η θέση του/της CEO και πώς τα διαχειρίζεστε;

Ο ρόλος ενός CEO είναι πολύπλοκος και συνοδεύεται από έντονα συναισθήματα που μπορεί να είναι θετικά αλλά και αρνητικά. 

Κάποια από αυτά είναι το αίσθημα της ευθύνης για την επιτυχία και την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας, και την ικανοποίηση των εργαζομένων και των ενδιαφερόμενων μερών της. Ένας CEO μπορεί να διαχειριστεί αυτό το συναίσθημα με τη σωστή προτεραιοποίηση καθηκόντων, την ανάθεση αρμοδιοτήτων και την οικοδόμηση μιας δυνατής ομάδας διοίκησης. 

Το βάρος της λήψης αποφάσεων και η πίεση να έρθουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αισθήματα πίεσης κι άγχους. Αυτά καταπολεμώνται με τη σωστή διαχείριση χρόνου, με ένα υγιές work-life balance και με την υποστήριξη από την ομάδα και συναδέλφους. 

Επίσης, πετυχαίνοντας νέα milestones και βλέποντας την εταιρεία να εξελίσσεται, βιώνεις αισθήματα ατομικής εκπλήρωσης και ικανοποίησης. Αυτά τα θετικά αισθήματα πρέπει να συνοδεύονται από την επιβράβευση της επιτυχίας, της αναγνώρισης των προσπαθειών της ομάδας και με ταπεινότητα. 

Ο Χάρης Ακζώτης είναι μέλος του CEO Clubs Greece

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Φώτης Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος A&G Paper ΑΕΒΕ: Η περιβαλλoντική υπευθυνότητα είναι στην καρδιά της εταιρικής μας στρατηγικής

"Οι άνθρωποί μας είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας μας", υπογραμμίζει ο κ. Φώτης Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος / managing director της εταιρείας A&G Paper ΑΕΒΕ η οποία δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 1952.

CEO Clubs Greece Forum: Επιχειρώντας μία ολιστική προσέγγιση στην πρόκληση του σύγχρονου επιχειρηματικού μετασχηματισμού

Οι προκλήσεις της εποχής μας έχουν φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη ριζικών μετασχηματισμών σε ατομικό, εταιρικό και κοινωνικό επίπεδο.

Η ανάδειξη του CEO ως καθοδηγητή και opinion leader στη σύγχρονη εποχή

Στο πλαίσιο του ευρύτερου οράματός και της λειτουργίας του ως πυλώνας εξέλιξης της ηγεσίας στην Ελλάδα, το CEO Clubs Greece έχει εισάγει τα τελευταία χρόνια σειρά εκδηλώσεων υπό τον τίτλο "On the Frontline".

Γιώργος Μπακόπουλος, Managing Director της Italian Motion: Η ηλεκτροκίνηση οφείλει να διέλθει από τη λεωφόρο του πραγματισμού

Για το "ιερό δισκοπότηρο της αυτοκινητοβιομηχανίας" κάνει λόγο ο Managing Director της Italian Motion SMSA, Γιώργος Μπακόπουλος περιγράφοντας την ηλεκτροκίνηση κατά την τελευταία πενταετία.

Γιώργος Λειβαδίτης, Γενικός Διευθυντής SIXT - Όμιλος Μοτοδυναμική: Στη SIXT έχουμε την κουλτούρα της συνεχούς αυτοβελτίωσης

H SIXT, premium mobility leader εξακολουθεί να αναπτύσσεται δυναμικά αντλώντας ώθηση από τη συνεχή ανάπτυξη του τουρισμού μετά την δραματική πτώση την περίοδο του Covid, δηλώνει ο κ. Γιώργος Λειβαδίτης, Γενικός Διευθυντής της SIXT, μέλος του Ομίλου Μοτοδυναμική, προσθέτοντας ότι η εταιρεία του έχει στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου αυτοκινήτων της για το 2025, στο βαθμό που οι συνθήκες το ευνοούν.

Δημήτρης Παπαμιχαήλ, CEO της Goldair Handling: Καλή χρονιά και το 2025 για τα ελληνικά αεροδρόμια

Όλες οι ενδείξεις δείχνουν πως και φέτος ο ελληνικός τουρισμός θα διατηρήσει τα υψηλά μερίδια που έχει κατακτήσει τα τελευταία 3 έτη, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Goldair Handling, Δημήτρης Παπαμιχαήλ.

Εξετάζοντας και αναλύοντας τους βασικούς πυλώνες επιχειρηματικού μετασχηματισμού στο εαρινό Forum του CEO Clubs Greece

Οι ραγδαίες αλλαγές που χαρακτηρίζουν την εποχή μας ωθούν άτομα και οργανισμούς σε τροχιές ανάπτυξης που ξεφεύγουν από τις παραδοσιακές πορείες εξέλιξης οι οποίες, παρά τα οποιαδήποτε απρόοπτα, μπορούσαν έως ένα σημείο να προβλεφθούν.

Αναπτύσσοντας πολλαπλασιαστές μέσα σε μία επιχειρηματική κουλτούρα συν-δημιουργίας

Σε μία εποχή ραγδαίων και απρόβλεπτων εξελίξεων σαν τη σημερινή, η έννοια της συν-δημιουργίας έχει καταλάβει κομβικό ρόλο στην αλλαγή κουλτούρας και νοοτροπίας που απαιτούνται προκειμένου άτομα και οργανισμοί να μπορέσουν επιτυχώς να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες προκλήσεις και να αποτελέσουν μέρος μίας ευρύτερης πορείας εξέλιξης.

Παναγιώτης Δρακόπουλος, Managing Partner της Drakopoulos Law: Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει δημιουργήσει μεγάλες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις

"Μείζονος σημασίας γεγονός είναι ότι οι νέες τεχνολογίες συχνά επισκιάζουν ή παρακάμπτουν τα υφιστάμενα κανονιστικά και νομοθετικά πλαίσια", σημειώνει ο κ. Παναγιώτης Δρακόπουλος, Managing Partner της Drakopoulos Law.

CEO Clubs Greece Forum: Εμβαθύνοντας στη διαδικασία του μετασχηματισμού στο Ελληνικό επιχειρείν

Το καθιερωμένο εαρινό Φόρουμ του CEO Clubs Greece θα λάβει χώρα φέτος στις 20 Μαΐου στον υπέροχο χώρο του Asteria Domus υπό τον τίτλο "Transformational Journeys: The Good, the Bad, and the Ugly", παρουσία των σημαντικότερων CEOs και επιχειρηματιών στην Ελλάδα καθώς και των διοικητικών τους ομάδων.

CEO Clubs Greece: Αναλύοντας την ουσία και τη διαδικασία του μετασχηματισμού στο Ελληνικό επιχειρείν

Οι ραγδαίες εξελίξεις της εποχής μας, όπως καθρεφτίζονται σε πολιτικο-οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό, και ενεργειακό επίπεδο, αναπόφευκτα ωθούν τις επιχειρήσεις σε μία πορεία μετασχηματισμού (transformation).