Elena Drecheva (Konica Minolta Ελλάς): Καινοτομία, μετασχηματισμός, συνεργασίες το τρίπτυχο της επιχειρηματικής μας στρατηγικής

Elena Drecheva (Konica Minolta Ελλάς): Καινοτομία, μετασχηματισμός, συνεργασίες το τρίπτυχο της επιχειρηματικής μας στρατηγικής

Στο τρίπτυχο καινοτομία, μετασχηματισμός, συνεργασίες βασίζεται η επιχειρηματική στρατηγική της Konica Minolta Ελλάς, όπως επισημαίνει η κα Elena Drecheva, Managing Director της Konica Minolta Business Solutions Bulgaria & Greece, προσθέτοντας ότι σήμερα "έχουμε εξελιχθεί από μια παραδοσιακή εταιρεία εκτυπώσεων σε έναν σύγχρονο και αξιόπιστο συνεργάτη, προσφέροντας ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις για τον χώρο εργασίας, καθώς και έξυπνα συστήματα βιντεοεπιτήρησης". 

Η ίδια υπογραμμίζει ότι "η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας" σημειώνοντας ότι ένα μέρος των εσόδων της εταιρείας κατευθύνεται σε πράσινες πρωτοβουλίες στην Ελλάδα. 

Εστιάζοντας στις προκλήσεις του κλάδου, η επικεφαλής της εταιρείας αναφέρει ότι κύρια πρόκληση είναι ο βαθμός ετοιμότητας της αγοράς να υιοθετήσει γρήγορα τις αναδυόμενες τεχνολογίες. "Παρόλο που προσφέρουμε λύσεις τελευταίας τεχνολογίας, όπως αυτοματοποίηση διαδικασιών με Τεχνητή Νοημοσύνη και έξυπνη ανάλυση βίντεο, η αγορά συχνά δείχνει ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να κατανοήσει την αξία τους", εξηγεί. 

Μεταφέρει τέλος τη δέσμευση της εταιρείας "να πραγματοποιήσουμε περαιτέρω επενδύσεις σε δύο τομείς: στην ενίσχυση των ικανοτήτων της ομάδας μας και στη δημιουργία πολύτιμων τεχνολογικών λύσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πελατών μας. Παράλληλα, εξερευνούμε ενεργά ευκαιρίες σε συναφείς κλάδους, μέσω της καινοτομίας και των συνεργασιών με τους συνεργάτες του οικοσυστήματός μας". 

1. Πώς διαμορφώνεται η στρατηγική της Konica Minolta στην Ελλάδα και ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια; Υπάρχουν σκέψεις για νέες επενδύσεις, στρατηγικές συνεργασίες ή επέκταση σε νέες υπηρεσίες;

Στην Konica Minolta Ελλάς, η στρατηγική μας βασίζεται σε τρεις θεμελιώδεις πυλώνες: καινοτομία, μετασχηματισμός και συνεργασίες. Έχουμε εξελιχθεί από μια παραδοσιακή εταιρεία εκτυπώσεων σε έναν σύγχρονο και αξιόπιστο συνεργάτη, προσφέροντας ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις για τον χώρο εργασίας, καθώς και έξυπνα συστήματα βιντεοεπιτήρησης. 

Το χαρτοφυλάκιό μας διευρύνεται διαρκώς, ενσωματώνοντας τεχνολογίες αιχμής σε καίριους τομείς, όπως η ψηφιοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών και η αυτοματοποίηση ροών εργασίας. Παράλληλα, προσφέρουμε έξυπνες λύσεις βίντεο για πρόληψη, αυτοματοποίηση, ασφάλεια, καθώς και για τη βελτίωση της εμπειρίας τόσο των εργαζομένων όσο και των πελατών των επιχειρήσεων. Φυσικά, συνεχίζουμε δυναμικά και την παραδοσιακή μας δραστηριότητα στον τομέα της εκτύπωσης.

Στόχος μας είναι να χτίσουμε σχέσεις με τους πελάτες μας μέσα από την παροχή εξατομικευμένων λύσεων που επιταχύνουν την ψηφιακή τους μετάβαση και ενισχύουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.

Κοιτώντας μπροστά, δεσμευόμαστε να πραγματοποιήσουμε περαιτέρω επενδύσεις σε δύο τομείς: στην ενίσχυση των ικανοτήτων της ομάδας μας και στη δημιουργία πολύτιμων τεχνολογικών λύσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πελατών μας. 

Παράλληλα, εξερευνούμε ενεργά ευκαιρίες σε συναφείς κλάδους, μέσω της καινοτομίας και των συνεργασιών με τους συνεργάτες του οικοσυστήματός μας.

2. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις στον κλάδο και πώς ανταποκρίνεστε σε αυτές;

Η κύρια πρόκληση είναι ο βαθμός ετοιμότητας της αγοράς να υιοθετήσει γρήγορα τις αναδυόμενες τεχνολογίες. Παρόλο που προσφέρουμε λύσεις τελευταίας τεχνολογίας, όπως αυτοματοποίηση διαδικασιών με Τεχνητή Νοημοσύνη και έξυπνη ανάλυση βίντεο, η αγορά συχνά δείχνει ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να κατανοήσει την αξία τους. 

Επομένως, ο ρόλος μας γίνεται ακόμη πιο σημαντικός, καθώς διαθέτουμε τις γνώσεις αλλά και την εμπειρία για να παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες. 

Ανταποκρινόμαστε εστιάζοντας στη συνεργασία με τους πελάτες, παρουσιάζοντας απτά αποτελέσματα και παραμένοντας κοντά στις καθημερινές τους λειτουργίες. Η συμβουλευτική μας προσέγγιση στις πωλήσεις τους βοηθά να οραματιστούν το μέλλον και να μειώσουν τους ορατούς κινδύνους που συνδέονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

3. Η Konica Minolta επενδύει σημαντικά στην καινοτομία και τις "έξυπνες" τεχνολογίες. Ποιες είναι οι πιο πρόσφατες λύσεις που έχετε λανσάρει στην ελληνική αγορά;

Πρόσφατα, εισαγάγαμε αρκετές πρωτοποριακές λύσεις, όπως:

•Συστήματα βιντεοεπιτήρησης με Τεχνητή Νοημοσύνη και ενσωματωμένα analytics, για προληπτική ασφάλεια και επιχειρησιακή ανάλυση δεδομένων.

•Πλατφόρμα έξυπνης επεξεργασίας εγγράφων, που συνδυάζει την αυτοματοποίηση των ροών εργασίας με έξυπνες λειτουργίες για εύκολη ανάλυση δεδομένων.

•Λύσεις για έξυπνα εργοστάσια που περιλαμβάνουν ρομποτικούς βραχίονες και συστήματα οπτικής επιθεώρησης με στόχο την αυτοματοποίηση της παραγωγής.

•Νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιό μας με δυνατότητα εκτύπωσης 5 χρωμάτων για την  ψηφιακή παραγωγή ετικετών και συσκευασιών.  

Μπορείτε να δείτε αυτές και πολλές ακόμη καινοτομίες στον εκθεσιακό μας χώρο. Κλείστε το αποκλειστικό σας demo πατώντας εδώ.

4. Ποια είναι η προσέγγισή σας όσον αφορά τη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα; Πώς ενσωματώνεται αυτό το όραμα στη λειτουργία της εταιρείας;

Η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας. Είμαστε απόλυτα ευθυγραμμισμένοι με την παγκόσμια πρωτοβουλία της Konica Minolta "Eco Vision 2050", η οποία δεσμεύεται να μειώσει τις εκπομπές CO₂ κατά 80% σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων. 

Στην Ελλάδα, δίνουμε προτεραιότητα σε συσκευές με υψηλή ενεργειακή απόδοση, προσφέρουμε υπηρεσίες εκτύπωσης με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα και προωθούμε πρακτικές κυκλικής οικονομίας, όπως η ανακατασκευή και η επαναχρησιμοποίηση  συσκευών.

Επιπλέον, οι λύσεις μας βοηθούν τους πελάτες μας να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα ψηφιοποιώντας διαδικασίες, που προηγουμένως απαιτούσαν μεγάλες ποσότητες χαρτιού, βελτιώνοντας τη χρήση των πόρων.

Έχουμε αναλάβει τη δέσμευση να επενδύουμε μέρος των εσόδων μας σε πράσινες πρωτοβουλίες στην Ελλάδα. 

5. Πόσο σημαντική θεωρείτε τη φήμη του/της CEO σε ό,τι αφορά στην αξία και στο μέλλον της εταιρείας του/της;

Η φήμη του/της CEO είναι καθοριστική. 

Ο/Η CEO καθορίζει την κουλτούρα, την αξιοπιστία και την τοποθέτηση της εταιρείας στην αγορά. Εσωτερικά, ο/η CEO πρέπει να αποτελεί πρότυπο, προωθώντας μια κουλτούρα διαφάνειας, εμπιστοσύνης και ψυχολογικής ασφάλειας. Εξωτερικά, ο/η CEO πρέπει να είναι η φωνή της λογικής και του οράματος, συμβάλλοντας στον δημόσιο διάλογο και υποστηρίζοντας ζητήματα κοινωνικής και περιβαλλοντικής σημασίας.

Ένας/μία ευυπόληπτος/η CEO εμπνέει εμπιστοσύνη στα ενδιαφερόμενα μέρη και ευθυγραμμίζει τον οργανισμό με τη μακροπρόθεσμη αποστολή του/της.

6. Πώς εκπαιδεύεται, ενημερώνεται και ανταλλάσσει απόψεις και καλές πρακτικές ένας/μία CEO σήμερα;

Ο/Η σημερινός/ή CEO πρέπει να έχει θέληση για διαρκή μάθηση. 

Συμμετέχω ενεργά σε δίκτυα peer-to-peer, φόρουμ του κλάδου και διεθνή προγράμματα ηγεσίας εντός της Konica Minolta. 

Eπίσης, πιστεύω πολύ και στην ανταλλαγή γνώσεων εντός της εταιρείας. Εκτιμώ επίσης την εσωτερική ανταλλαγή γνώσεων — οι βέλτιστες πρακτικές μας συχνά προέρχονται από τους ανθρώπους μας στο πεδίο. 

Το να παραμένεις ενημερωμένος δεν σημαίνει μόνο να παρακολουθείς τις τάσεις, αλλά και να κατανοείς σε βάθος τις ανάγκες των πελατών, τις κοινωνικές αλλαγές και τις τεχνολογικές εξελίξεις. Γι' αυτό εκτιμώ ιδιαίτερα τις συναντήσεις με συνεργάτες και πελάτες και τις ανοιχτές συζητήσεις, καθώς είναι άκρως διαφωτιστικές. 

Ο/Η CEO δεν μπορεί να είναι ειδικός σε όλα τα θέματα. Ειδικά στον τεχνολογικό τομέα, όπου ο ρυθμός αλλαγής είναι τόσο γρήγορος. Γι' αυτό έχουμε ειδικούς στις ομάδες μας, στους όποιους βασίζομαι πλήρως.

Καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να παραμένω ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον. Λαμβάνω πρωτοβουλίες με στόχο την άμεση και στοχευμένη δράση. Αυτό μου επιτρέπει να ηγούμαι της οργάνωσης με ταχύτητα και ακρίβεια, προσαρμοζόμενη αποτελεσματικά στις δυναμικές της αγοράς.

7. Πέραν της ευρείας διείσδυσης της ψηφιακής τεχνολογίας, πόσο έχει αλλάξει η πανδημία την κουλτούρα, αλλά και τον ρόλο της ηγεσίας ενός οργανισμού;

Η πανδημία ήταν ένας ισχυρός καταλύτης αλλαγών. Ανάγκασε τους ηγέτες να μεταβούν από μοντέλα ηγεσίας βασισμένα στον έλεγχο, σε μοντέλα που βασίζονται στην εμπιστοσύνη. Ο ρόλος του/της CEO  διευρύνθηκε ώστε να περιλαμβάνει υποστήριξη σε ανθρώπινο επίπεδο, ανάπτυξη ανθεκτικότητας και διατήρηση του αισθήματος σκοπού σε περιόδους αβεβαιότητας.

Αναπτύξαμε μια κουλτούρα που εκτιμά την ευελιξία, την ενσυναίσθηση και την καινοτομία περισσότερο από ποτέ.

8. Ποιο μοντέλο εργασίας θεωρείτε ότι θα είναι στο εξής περισσότερο αποτελεσματικό για τη λειτουργία ενός οργανισμού με δεδομένη τη δυνατότητα "επιστροφής στο γραφείο" μετά από μία μακρά περίοδο τηλεργασίας;

Υποστηρίζουμε ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας που βασίζεται στην επίτευξη στόχων και στην ευελιξία. Ενώ το γραφείο παραμένει ένα κομβικό σημείο για συνεργασία και δημιουργικότητα, η εξ αποστάσεως εργασία έχει αποδείξει την αξία της στην παραγωγικότητα και στην ικανοποίηση των εργαζομένων. Το κλειδί είναι να σχεδιάζουμε την εργασία με σκοπό που να ισορροπεί η αυτονομία με την ενεργή συμμετοχή.

9. Τι έχει διαφοροποιηθεί λόγω πανδημίας στις σχέσεις ηγεσίας εργαζομένων και πόσο έχει επηρεάσει η αλλαγή αυτή την επίτευξη των στόχων του οργανισμού;

Η εμπιστοσύνη και η διαφάνεια έχουν καταστεί απαραίτητα στοιχεία στον εργασιακό χώρο. Οι ηγέτες καλούνται σήμερα να αφουγκράζονται πιο ενεργά και να διαμορφώνουν ασφαλή και υποστηρικτικά πλαίσια, όπου οι άνθρωποι αισθάνονται ασφαλείς να εκφράζουν την άποψή τους και να συνεισφέρουν.

Αυτή η αλλαγή έχει θετικό αντίκτυπο στην επίτευξη των στόχων — έχουμε δει αυξημένη δέσμευση και καινοτομία όταν οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι εκτιμώνται και ενδυναμώνονται. 

Το σύνθημά μου είναι: Performance vs Presence.

10. Ποιος είναι ο ρόλος του/της CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών του/της και ποιος στην προσέλκυση νέων στελεχών από την αγορά;

Ο/Η CEO πρέπει να λειτουργεί ως μαγνήτης ταλέντων και να επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχείρησης. Αυτό σημαίνει να δημιουργεί σαφείς διαδρομές εξέλιξης, να αναγνωρίζει το δυναμικό και να καλλιεργεί μια κουλτούρα που υποστηρίζει τη διαρκή μάθηση.

Η διατήρηση των ανθρώπων μας πηγάζει από τον σκοπό και τις προκλήσεις. Η προσέλκυση νέων ταλέντων προέρχεται από το όραμα και την αυθεντικότητα.

11. Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο διευθυντή που φιλοδοξεί να γίνει CEO;

Να μη σταματήσει να έχει έντονο ενδιαφέρον για μάθηση, να είναι θαρραλέος αλλά και ανθρώπινος. Να αναζητά ευρύ φάσμα εμπειριών, να μαθαίνει από τις αποτυχίες και να ηγείται πάντα με ακεραιότητα. Να γνωρίζει εις βάθος τη δυναμική του οργανισμού, αλλά να μην χάνει ποτέ από τα μάτια του τους ανθρώπους — η ηγεσία τελικά έχει να κάνει με το να δίνεις τη δυνατότητα στους ανθρώπους να ευημερήσουν.

12. Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Στο μέλλον, οι διευθυντές πρέπει να κατέχουν τεχνολογικές γνώσεις, συναισθηματική νοημοσύνη, ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις αλλαγές. Η στρατηγική σκέψη, η ενσυναίσθηση, η ευχέρεια στη χρήση δεδομένων και η διατμηματική συνεργασία θα είναι απαραίτητα προσόντα. Πρωτίστως, η ικανότητα να ηγούνται μέσα από την αβεβαιότητα και να εμπνέουν, θα διακρίνει τους σπουδαίους ηγέτες.

13. Ποιες οι βασικές αρχές που θεωρείτε ότι πρέπει να διέπουν τις σχέσεις ενός/μιας CEO με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές του οργανισμού του/της και τι έχει αλλάξει μετά την πανδημία στον τομέα αυτό;

Οι σχέσεις πρέπει να βασίζονται στον αμοιβαίο σεβασμό, τη διαφάνεια και τη δημιουργία κοινών αξιών. Η πανδημία έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για πιο ανθρώπινες και εποικοδομητικές μορφές συνεργασίας. Ο/Η CEO πρέπει να καλλιεργεί οικοσυστήματα συνεργασίας, όχι πυραμίδες εξουσίας. Οι οργανισμοί πρέπει να είναι λειτουργούν με πιο επίπεδες δομές, ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικοί όσον αφορά την ταχύτητα, την αφοσίωση των εργαζομένων και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού που διαθέτουν. 

14. Ποιος ο ρόλος του crisis management στην τρέχουσα περίοδο σε έναν οργανισμό, ειδικά του κλάδου σας; Πόση έμφαση έχετε αποδώσει στο crisis preparedness και με ποιους τρόπους;

Η διαχείριση κρίσεων δεν είναι πλέον περιστασιακή, αλλά μια συνεχής διαδικασία. Στον τομέα μας, οι προκλήσεις μπορεί να προέρχονται από προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, απειλές στον κυβερνοχώρο ή οικονομικές μεταβολές. Διατηρούμε ένα ισχυρό σχέδιο έκτακτης ανάγκης με ευέλικτη διακυβέρνηση και ενδυνάμωση των ομάδων για να ανταποκρινόμαστε ταχύτατα.

Το κλειδί είναι να λειτουργούμε προληπτικά και να χτίζουμε ανθεκτικότητα σε ολόκληρο τον οργανισμό.

15. Η συμμόρφωση με τις αρχές του ESG αποτελούν βασική προϋπόθεση ώστε ένας οργανισμός να εξασφαλίσει ακόμα και χρηματοδότηση στο άμεσο μέλλον. Πόσο έχετε προετοιμαστεί στο πλαίσιο αυτό και πόσο έχει επηρεαστεί το μοντέλο διοίκησης του δικού σας οργανισμού;

Το ESG αποτελεί πλέον βασικό κριτήριο για επενδυτές, πελάτες και υπαλλήλους. Ενσωματώνουμε τα κριτήρια ESG σε παγκόσμιο επίπεδο στις στρατηγικές αποφάσεις, από την ανάπτυξη προϊόντων έως τις πολιτικές για τους υπαλλήλους και την επιλογή προμηθευτών. Αυτή η κατεύθυνση δεν ενισχύει μόνο την αξιοπιστία μας, αλλά μας ευθυγραμμίζει και με τη μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη.

16. Η προσωπική ενασχόληση ενός CEO με τα θέματα που απασχολούν την κοινωνία είναι μέρος του ρόλου του/της;

Ναι, χωρίς αμφιβολία. Ένας/μια σύγχρονος/νη Διευθύνων/ουσα Σύμβουλος πρέπει να εμπλέκεται στα κοινωνικά ζητήματα, όχι μόνο ως ηγέτης μιας επιχείρησης, αλλά και ως πολίτης. Είτε πρόκειται για την υποστήριξη της εκπαίδευσης, των πρωτοβουλιών για το κλίμα ή των προσπαθειών ένταξης, ο ρόλος μας εκτείνεται πέρα από το κέρδος.

Η αληθινή ηγεσία σημαίνει να χρησιμοποιείς την πλατφόρμα σου για να διαμορφώσεις ένα καλύτερο μέλλον. Πιστεύω ότι ο απώτερος στόχος των εταιρειών θα πρέπει να είναι η συμβολή τους στην καλυτέρευση της κοινωνίας και του περιβάλλοντος, όπως συμβαίνει στην Konica Minolta.

Η κα Elena Drecheva είναι μέλος του CEO CLUBS GREECE

Περισσότερα από Forbes

Κώστας Παπαγιάννης (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Novartis Ελλάδος-Κύπρου-Μάλτας): Η καινοτομία είναι το κλειδί για ένα καλύτερο αύριο - μια επένδυση στη ζωή

Το όραμα μιας υγειονομικής στρατηγικής που τοποθετεί την καινοτομία στο επίκεντρο της φροντίδας, εκεί όπου οι ιατρικές ανάγκες παραμένουν ανεκπλήρωτες.

Νίκος Δριβάκος, Γενικός Διευθυντής S.C.Johnson: Δεσμευόμαστε στην προσφορά προϊόντων που είναι ασφαλή για τον άνθρωπο και το περιβάλλον

Το success story μιας εταιρείας που μετρά πάνω από έναν αιώνα ζωής - διοικείται σήμερα από την 5η γενιά της οικογένειας - και είναι πλέον στην κορυφή της αγοράς προϊόντων οικιακής χρήσης, με παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες, ξεδιπλώνει ο κ. Νίκος Δριβάκος, Γενικός Διευθυντής S.C. Johnson.

Φώτης Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος A&G Paper ΑΕΒΕ: Η περιβαλλoντική υπευθυνότητα είναι στην καρδιά της εταιρικής μας στρατηγικής

"Οι άνθρωποί μας είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας μας", υπογραμμίζει ο κ. Φώτης Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος / managing director της εταιρείας A&G Paper ΑΕΒΕ η οποία δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 1952.

CEO Clubs Greece Forum: Επιχειρώντας μία ολιστική προσέγγιση στην πρόκληση του σύγχρονου επιχειρηματικού μετασχηματισμού

Οι προκλήσεις της εποχής μας έχουν φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη ριζικών μετασχηματισμών σε ατομικό, εταιρικό και κοινωνικό επίπεδο.

Η ανάδειξη του CEO ως καθοδηγητή και opinion leader στη σύγχρονη εποχή

Στο πλαίσιο του ευρύτερου οράματός και της λειτουργίας του ως πυλώνας εξέλιξης της ηγεσίας στην Ελλάδα, το CEO Clubs Greece έχει εισάγει τα τελευταία χρόνια σειρά εκδηλώσεων υπό τον τίτλο "On the Frontline".

Γιώργος Μπακόπουλος, Managing Director της Italian Motion: Η ηλεκτροκίνηση οφείλει να διέλθει από τη λεωφόρο του πραγματισμού

Για το "ιερό δισκοπότηρο της αυτοκινητοβιομηχανίας" κάνει λόγο ο Managing Director της Italian Motion SMSA, Γιώργος Μπακόπουλος περιγράφοντας την ηλεκτροκίνηση κατά την τελευταία πενταετία.

Γιώργος Λειβαδίτης, Γενικός Διευθυντής SIXT - Όμιλος Μοτοδυναμική: Στη SIXT έχουμε την κουλτούρα της συνεχούς αυτοβελτίωσης

H SIXT, premium mobility leader εξακολουθεί να αναπτύσσεται δυναμικά αντλώντας ώθηση από τη συνεχή ανάπτυξη του τουρισμού μετά την δραματική πτώση την περίοδο του Covid, δηλώνει ο κ. Γιώργος Λειβαδίτης, Γενικός Διευθυντής της SIXT, μέλος του Ομίλου Μοτοδυναμική, προσθέτοντας ότι η εταιρεία του έχει στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου αυτοκινήτων της για το 2025, στο βαθμό που οι συνθήκες το ευνοούν.

Δημήτρης Παπαμιχαήλ, CEO της Goldair Handling: Καλή χρονιά και το 2025 για τα ελληνικά αεροδρόμια

Όλες οι ενδείξεις δείχνουν πως και φέτος ο ελληνικός τουρισμός θα διατηρήσει τα υψηλά μερίδια που έχει κατακτήσει τα τελευταία 3 έτη, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Goldair Handling, Δημήτρης Παπαμιχαήλ.

Εξετάζοντας και αναλύοντας τους βασικούς πυλώνες επιχειρηματικού μετασχηματισμού στο εαρινό Forum του CEO Clubs Greece

Οι ραγδαίες αλλαγές που χαρακτηρίζουν την εποχή μας ωθούν άτομα και οργανισμούς σε τροχιές ανάπτυξης που ξεφεύγουν από τις παραδοσιακές πορείες εξέλιξης οι οποίες, παρά τα οποιαδήποτε απρόοπτα, μπορούσαν έως ένα σημείο να προβλεφθούν.

Αναπτύσσοντας πολλαπλασιαστές μέσα σε μία επιχειρηματική κουλτούρα συν-δημιουργίας

Σε μία εποχή ραγδαίων και απρόβλεπτων εξελίξεων σαν τη σημερινή, η έννοια της συν-δημιουργίας έχει καταλάβει κομβικό ρόλο στην αλλαγή κουλτούρας και νοοτροπίας που απαιτούνται προκειμένου άτομα και οργανισμοί να μπορέσουν επιτυχώς να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες προκλήσεις και να αποτελέσουν μέρος μίας ευρύτερης πορείας εξέλιξης.

Παναγιώτης Δρακόπουλος, Managing Partner της Drakopoulos Law: Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει δημιουργήσει μεγάλες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις

"Μείζονος σημασίας γεγονός είναι ότι οι νέες τεχνολογίες συχνά επισκιάζουν ή παρακάμπτουν τα υφιστάμενα κανονιστικά και νομοθετικά πλαίσια", σημειώνει ο κ. Παναγιώτης Δρακόπουλος, Managing Partner της Drakopoulos Law.

CEO Clubs Greece Forum: Εμβαθύνοντας στη διαδικασία του μετασχηματισμού στο Ελληνικό επιχειρείν

Το καθιερωμένο εαρινό Φόρουμ του CEO Clubs Greece θα λάβει χώρα φέτος στις 20 Μαΐου στον υπέροχο χώρο του Asteria Domus υπό τον τίτλο "Transformational Journeys: The Good, the Bad, and the Ugly", παρουσία των σημαντικότερων CEOs και επιχειρηματιών στην Ελλάδα καθώς και των διοικητικών τους ομάδων.