Μ. Ρεμπάπη: Η Adidas παραμένει ενεργή και αφοσιωμένη στην Ελλάδα

Μ. Ρεμπάπη: Η Adidas παραμένει ενεργή και αφοσιωμένη στην Ελλάδα

Η στρατηγική της Adidas είναι πρωτίστως γύρω από τον καταναλωτή και όπου αυτός βρίσκεται, στα φυσικά καταστήματα, δικά μας ή multibrand, αλλά και στο online περιβάλλον αναφέρει η κα Μαριάννα Ρεμπάπη, Wholesale Zone Leader, South East Europe, Adidas. 

- Οδηγούμαστε πλέον σε ένα μοντέλο καθαρά direct to consumer, ως προς τον τρόπο διάθεσης των αθλητικών ειδών παγκοσμίως;

Δεν πιστεύω πως υπάρχει "καθαρό" wholesale ή "καθαρό" Direct to Consumer (DTC) για καμία εταιρεία. Το κάθε κανάλι εξυπηρετεί συγκεκριμένους σκοπούς και ο καταναλωτής βρίσκεται παντού. Ενδεχομένως ο καταναλωτής να προτιμάει DTC για αποκλειστικότητες και early access, αλλά ταυτόχρονα να είναι και στο multibrand περιβάλλον για να συγκρίνει και να επιλέγει. Άρα η omnichannel παρουσία των μαρκών είναι πολύ σημαντική.

- Μιλήστε μας εάν θέλετε για τη νέα τάση βιώσιμων - ανακυκλώσιμων υλικών κυρίως σε αθλητικά παπούτσια που παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσετε και εσείς ως εταιρεία. Θα δούμε σταδιακά αυτή η τάση να αντικαθιστά όλα τα παραδοσιακά παπούτσια από δέρμα ή από ύφασμα;

Η βιωσιμότητα ξεκίνησε πράγματι ως τάση, αλλά τώρα πια αποτελεί δέσμευση για κάθε κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία. Η Adidas πρωτοπόρησε στον τομέα αυτό, όταν το 2015 ένωσε τις δυνάμεις της με την Parley for the Oceans και παρουσίασαν το πρώτο παπούτσι από ανακυκλωμένο πλαστικό από τους ωκεανούς. Από τότε έως σήμερα έχουν παραχθεί εκατομμύρια παπούτσια και ρούχα από ανακυκλωμένο πλαστικό και πολυεστέρα ενώ η δέσμευσή μας είναι να χρησιμοποιούμε 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα μέχρι το 2024.

- Ποιος είναι ο στόχος σας για την Ελλάδα; Δεδομένου ότι ετοιμάζετε την επιστροφή σας με flagship κατάστημα στην Ερμού, θα στηρίξετε τη στρατηγική σας στην περαιτέρω ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων στη χώρα μας;

Η Adidas παραμένει ενεργή και αφοσιωμένη στην Ελλάδα, η οποία άλλωστε είναι και το κέντρο μας για το South East Europe. Η στρατηγική μας είναι πρωτίστως γύρω από τον καταναλωτή και όπου αυτός βρίσκεται, στα φυσικά καταστήματα, δικά μας ή multibrand, αλλά και στο online περιβάλλον. Η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων Adidas θα γίνεται κατά κύριο λόγο μέσα από συνεργασίες franchise.

- Αναφέρετέ μας ορισμένα πράγματα για τα χαρακτηριστικά και τη δυναμική που επιδεικνύει την τελευταία τριετία το online κανάλι τόσο μέσω της πλατφόρμας Confirmed όπου παρουσιάζονται και διατίθενται ειδικές συλλογές περιορισμένης κυκλοφορίας, όσο και μέσω της πλατφόρμας online πώλησης της Adidas που παρουσιάζεται το σύνολο της συλλογής ευρείας κυκλοφορίας στην ελληνική αγορά καθώς και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

Είναι γεγονός πως το online κανάλι έχει αποκτήσει μια τεράστια δυναμική. Ας μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα ξεκίνησε από χαμηλή βάση το 2019, αλλά η πανδημία το κατέστησε σαν τη μόνη λύση κατά τη διάρκεια των lockdown κι έτσι σήμερα έχει υπερδιπλασιαστεί. Τη δυναμική αυτή ακολούθησε και το online της Adidas (www.adidas.gr), αντιπροσωπεύοντας σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι του μεριδίου μας στην αγορά. Η εφαρμογή Confirmed από την άλλη είναι η πλατφόρμα που απευθύνεται σε sneakerheads και φιλοξενεί ιδιαίτερες συλλογές, collaborations και limited edition drops. Προσφέρει exclusive ή early access στις συλλογές αυτές, οι οποίες αρκετές φορές διατίθενται μέσω κλήρωσης. Είναι εξάλλου η πλατφόρμα μέσα από την οποία η Adidas λάνσαρε τα πρώτα της NFT με τεράστια επιτυχία. Εκεί, αυτή τη στιγμή διατίθεται η πρώτη συλλογή Gucci x adidas, τα yeezy, καθώς και το συλλεκτικό collaboration της Adidas με το sneakerstore BSTN (adidas x BSTN) και τον Παναθηναϊκό.

- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Βασική πρόκληση για το μέλλον είναι να μπορούμε να λειτουργούμε χωρίς απαραίτητα να έχουμε πρότερη εμπειρία. Τα τελευταία χρόνια όλοι μας αντιμετωπίσαμε καταστάσεις που δεν ξέραμε πώς να τις διαχειριστούμε (π.χ. η πανδημία, ο σημερινός πόλεμος στην Ευρώπη). Μας πήρε λίγο χρόνο να παραδεχτούμε ότι "δεν ξέρω τι να κάνω" και μετά να προχωρήσουμε.

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

CEO Clubs Greece Forum: Συν-δημιουργώντας την Ηγεσία του Αύριο μέσα από τη Σοφία των Λέξεων

Οι αλλαγές που χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη εποχή είναι ραγδαίες και πρωτοφανείς.

Από όραμα σε σημείο αναφοράς: Το ClubHouse του CEO Clubs Greece

Έχουν ήδη περάσει τρία χρόνια από την ίδρυσή του και το ClubHouse του CEO Clubs Greece εξακολουθεί να ξεπερνά τις αρχικές αλλά και τις μεταγενέστερες προσδοκίες, καθώς έχει αναδειχθεί πλέον σε μοναδικό σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη της ηγεσίας στην Ελλάδα.

Μάνθος Γαγάνης, Managing Director, DSV - Global Transport and Logistics: Χτίζουμε την επόμενη ημέρα των logistics με τεχνολογία, ευελιξία και επίκεντρο τον άνθρωπο

Με αφετηρία μια εξαιρετική χρονιά για τη DSV Air & Sea στην Ελλάδα, η οποία έκλεισε το 2024 με κύκλο εργασιών 88 εκατ. ευρώ και ηγετική θέση στην αγορά.

CEO Clubs Greece: "MasterMind-ing" την ανάπτυξη της ηγεσίας στην Ελλάδα

Από την έναρξη της λειτουργίας του, το CEO CLUBS GREECE έχει ως σταθερή αποστολή να συμβάλει στην εξέλιξη της ηγεσίας στην Ελλάδα.

Elena Drecheva (Konica Minolta Ελλάς): Καινοτομία, μετασχηματισμός, συνεργασίες το τρίπτυχο της επιχειρηματικής μας στρατηγικής

"Η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας", αναφέρει, επισημαίνοντας ότι ένα μέρος των εσόδων της εταιρείας κατευθύνεται σε πράσινες πρωτοβουλίες στην Ελλάδα.

Κώστας Παπαγιάννης (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Novartis Ελλάδος-Κύπρου-Μάλτας): Η καινοτομία είναι το κλειδί για ένα καλύτερο αύριο - μια επένδυση στη ζωή

Το όραμα μιας υγειονομικής στρατηγικής που τοποθετεί την καινοτομία στο επίκεντρο της φροντίδας, εκεί όπου οι ιατρικές ανάγκες παραμένουν ανεκπλήρωτες.

Νίκος Δριβάκος, Γενικός Διευθυντής S.C.Johnson: Δεσμευόμαστε στην προσφορά προϊόντων που είναι ασφαλή για τον άνθρωπο και το περιβάλλον

Το success story μιας εταιρείας που μετρά πάνω από έναν αιώνα ζωής - διοικείται σήμερα από την 5η γενιά της οικογένειας - και είναι πλέον στην κορυφή της αγοράς προϊόντων οικιακής χρήσης, με παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες, ξεδιπλώνει ο κ. Νίκος Δριβάκος, Γενικός Διευθυντής S.C. Johnson.

Φώτης Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος A&G Paper ΑΕΒΕ: Η περιβαλλoντική υπευθυνότητα είναι στην καρδιά της εταιρικής μας στρατηγικής

"Οι άνθρωποί μας είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας μας", υπογραμμίζει ο κ. Φώτης Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος / managing director της εταιρείας A&G Paper ΑΕΒΕ η οποία δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 1952.

CEO Clubs Greece Forum: Επιχειρώντας μία ολιστική προσέγγιση στην πρόκληση του σύγχρονου επιχειρηματικού μετασχηματισμού

Οι προκλήσεις της εποχής μας έχουν φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη ριζικών μετασχηματισμών σε ατομικό, εταιρικό και κοινωνικό επίπεδο.

Η ανάδειξη του CEO ως καθοδηγητή και opinion leader στη σύγχρονη εποχή

Στο πλαίσιο του ευρύτερου οράματός και της λειτουργίας του ως πυλώνας εξέλιξης της ηγεσίας στην Ελλάδα, το CEO Clubs Greece έχει εισάγει τα τελευταία χρόνια σειρά εκδηλώσεων υπό τον τίτλο "On the Frontline".

Γιώργος Μπακόπουλος, Managing Director της Italian Motion: Η ηλεκτροκίνηση οφείλει να διέλθει από τη λεωφόρο του πραγματισμού

Για το "ιερό δισκοπότηρο της αυτοκινητοβιομηχανίας" κάνει λόγο ο Managing Director της Italian Motion SMSA, Γιώργος Μπακόπουλος περιγράφοντας την ηλεκτροκίνηση κατά την τελευταία πενταετία.

Γιώργος Λειβαδίτης, Γενικός Διευθυντής SIXT - Όμιλος Μοτοδυναμική: Στη SIXT έχουμε την κουλτούρα της συνεχούς αυτοβελτίωσης

H SIXT, premium mobility leader εξακολουθεί να αναπτύσσεται δυναμικά αντλώντας ώθηση από τη συνεχή ανάπτυξη του τουρισμού μετά την δραματική πτώση την περίοδο του Covid, δηλώνει ο κ. Γιώργος Λειβαδίτης, Γενικός Διευθυντής της SIXT, μέλος του Ομίλου Μοτοδυναμική, προσθέτοντας ότι η εταιρεία του έχει στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου αυτοκινήτων της για το 2025, στο βαθμό που οι συνθήκες το ευνοούν.