ClubHouse του CEO Clubs Greece: Ένα όραμα που απογειώθηκε

ClubHouse του CEO Clubs Greece: Ένα όραμα που απογειώθηκε

Δύο χρόνια από την ίδρυση του, το ClubHouse, ο premium ιδιωτικός χώρος του CEO Clubs Greece, έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις αρχικές προβλέψεις του σχεδιασμού του και έχει μετατραπεί πλέον σε σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη της ηγεσίας στην Ελλάδα. Στην καρδιά της Μαρίνας Φλοίσβου, περιβαλλόμενο από τη μοναδική ζωτικότητα αυτού του mega-yacht προορισμού, και συνδυάζοντας υψηλή αισθητική, τεχνολογία και απαράμιλλη ενέργεια, το ClubHouse δημιούργησε μία νέα δυναμική για το Club και μετετράπη σε θεσμό που απογείωσε το αρχικό όραμα πάνω στο οποίο στηρίχθηκε.

Η ίδρυση του ClubHouse τον Σεπτέμβριο του 2022 ήρθε να συμπληρώσει και να ολοκληρώσει το στρατηγικό αφήγημα του CEO Clubs Greece, το οποίο οραματίστηκε την εξέλιξη του οργανισμού σε ένα "Σπίτι Συλλογικής Σοφίας, Αειφόρου Ανάπτυξης και Προοδευτικής Σκέψης". Πράγματι, ο χώρος αυτός μετέτρεψε την ιδέα του "Σπιτιού" σε πραγματικότητα, προσφέροντας στέγη στην ηγεσία της χώρας και δίνοντας τη δυνατότητα στο Club να πολλαπλασιάσει τις δράσεις του, ξεφεύγοντας από τα στενά όρια των αμιγώς επαγγελματικών αναγκών των μελών του. Οι θεματικές των συζητήσεων διευρύνθηκαν και εμπλουτίστηκαν έτσι ώστε να αγγίζουν τους προβληματισμούς και να αφήνουν εντονότερο αντίκτυπο στην εξέλιξη τόσο των μελών όσο και των οργανισμών που διευθύνουν. Κατά συνέπεια, κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, η φωνή των Ελλήνων CEOs ενδυναμώθηκε, καθώς οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάσσουν με ακόμη μεγαλύτερη συχνότητα γνώσεις και εμπειρίες, να αμφισβητούν τις πρακτικές του σήμερα και να δημιουργούν το πλαίσιο – τη συλλογική εμπειρία – που θα αποτελέσει το θεμέλιο για ουσιώδη ανάπτυξη εν μέσω των διεθνών οικονομικών, κοινωνικών, και τεχνολογικών εξελίξεων.

Από την πρώτη στιγμή, ο χώρος  αγαπήθηκε από τα μέλη που, πλέον, τον αντιμετωπίζουν ως "σπίτι τους", χρησιμοποιώντας τον για τις κοινωνικές τους συναναστροφές, τη δικτύωση καθώς και τις επαγγελματικές τους διασκέψεις, οι οποίες αναβαθμίστηκαν χάρη στη συνολική ποιότητα της υποδομής που διατίθεται. Με τη δημοτικότητα και την αναγνώρισή του να αυξάνεται στον ευρύτερο χώρο της Ελληνικής ηγεσίας, το ClubHouse ανοίγει πλέον τις πόρτες του σε επιλεγμένες εταιρίες και CEOs με τις διοικητικές τους ομάδες, ακόμα και εκτός του στενού κύκλου των μελών του Club. Με αυτό τον τρόπο διευρύνει τον αντίκτυπο που έχει ήδη δημιουργήσει και συμβάλλει περαιτέρω στην ανάπτυξη του περιβάλλοντος και των αξιών εκείνων που μπορούν να στηρίξουν την ανταγωνιστικότητα, την επιτυχή ανάπτυξη και την καινοτομία των Ελληνικών επιχειρήσεων εν μέσω των συνεχώς μεταβαλλόμενων παγκόσμιων αγορών.

ClubHouse2

"Όταν πριν από μόλις λίγα χρόνια, εν μέσω μάλιστα της πανδημίας, οραματιστήκαμε τη δημιουργία του ClubHouse, δεν μπορούσαμε ακόμα να συλλάβουμε την πολλαπλασιαστική δυναμική του εγχειρήματος αυτού", αναφέρει η κυρία Γεωργία Καρτσάνη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος του CEO Clubs Greece. "Μπορούσαμε, φυσικά, να αντιληφθούμε την αξία ενός χώρου που θα τον αποκαλούσαμε το "σπίτι μας": μία έννοια άρρηκτα συνυφασμένη με την ανθρώπινη υπόσταση, προεκτεινόμενη στο χώρο της ηγεσίας και λαμβάνοντας υπόψιν το συνολικό πλαίσιο του επιχειρείν στην Ελλάδα μέσα στο οποίο το project αυτό θα μπορούσε να ανθίσει. Δύο χρόνια μετά, το ClubHouse χαίρει αναγνώρισης και εκτίμησης από τις μεγαλύτερες εταιρίες και CEOs που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα σήμερα, είτε είναι μέλη του Club μας είτε όχι. Δεν είναι τυχαίο ότι το όραμα του Club από το οποίο προήλθε το ClubHouse  και το οποίο τόσο επιτυχώς υπηρετεί ο νέος χώρος, αναγνωρίστηκε το 2023 στα 6α Burj Awards του CEO Clubs Network, ενώ η απαράμιλλη αισθητική και λειτουργικότητα του χώρου διακρίθηκαν και στα περσινά International Property Awards".

"Η παραπάνω αναγνώριση σε εθνικό και διεθνές επίπεδο είναι βέβαια σημαντική και καλοδεχούμενη. Η μεγαλύτερη όμως επιτυχία του ClubHouse είναι το γεγονός ότι μας προσέφερε, και πρακτικά και μεταφορικά, το χώρο εκείνο που μας χρειαζόταν για να αφήσουμε πλέον τη συλλογική μας δημιουργικότητα να καλπάσει εκθετικά. Το γεγονός ότι πολλαπλασιάσαμε τις δράσεις μας τα τελευταία δύο χρόνια μπορεί να φαίνεται κάτι μικρό: μία λύση σε πρακτικά θέματα γύρω από logistics και hospitality. Στην πραγματικότητα, ο πολλαπλασιασμός αυτός είναι η ουσία της ύπαρξης του ClubHouse. Χάρη στην τοποθεσία, την προσβασιμότητα, την υποδομή και τη διαθεσιμότητά του σχεδόν 365 μέρες τον χρόνο, η ύπαρξη του χώρου αυτού αύξησε και εξακολουθεί να αυξάνει τη δυνατότητα συν-δημιουργίας εμπειριών και αναμνήσεων που, εν κατακλείδι, διαμορφώνουν τις ζωές και τους χαρακτήρες μας. Έτσι, το ClubHouse μας, το "σπίτι της ηγεσίας στην Ελλάδα", μας έδωσε την ευκαιρία να γεμίσουμε τις αίθουσές του σε σχεδόν καθημερινή βάση με γόνιμους διαλόγους και καινοτόμες δράσεις, το σύνολο των οποίων συμβάλει στην ανάπτυξη μίας νέας συλλογικής συνείδησης και, κατ’ επέκταση, ενός επιπέδου ηγεσίας που δεν ήταν εφικτό μέχρι πρόσφατα."

"Πιο συγκεκριμένα, οι μηνιαίες συναντήσεις των μελών μας εμπλουτίστηκαν με φιλοσοφικές αναζητήσεις, χρηματο-οικονομικο-πολιτικές αναλύσεις, έρευνες, και εκπαιδευτικά προγράμματα που μέχρι πρότινος ήταν δύσκολο να υλοποιηθούν. Τα προγράμματα του School of Leadership Practice, της εκπαιδευτικής πλατφόρμας του Club, μεταφέρθηκαν επίσης στο ClubHouse δίνοντας, ανάμεσα στα άλλα, ώθηση και στην πρωτοποριακή κοινωνική πρωτοβουλία του Προγράμματος Emerging Leader που φέρνει κοντά τους μεγαλύτερους CEOs της χώρας με επίλεκτους εκπροσώπους GenZ, γεφυρώνοντας την απόσταση μεταξύ των γενεών. Τέλος, κοινές δράσεις του CEO Clubs Greece, με το Your Directors Club (τον μοναδικό οργανισμό στη χώρα μας αποκλειστικά αφιερωμένο στην ανάπτυξη των διευθυντικών στελεχών και των ηγετών του μέλλοντος) συμβάλλουν στην ανάπτυξη διαλόγου και στη δημιουργία πνεύματος συνεργασίας, κατανόησης, και σύγκλισης προς την επίτευξη κοινών στόχων ανάμεσα σε στελέχη διαφορετικών βαθμίδων μέσα σε έναν οργανισμό."

"Με αυτόν τον τρόπο, καθημερινά, το ClubHouse μας θυμίζει ότι όταν ένα όραμα, μελετημένο και, κυρίως αυθεντικό, μετατρέπεται σε πράξη, οι κυματισμοί επιδράσεων – τα ripple effects, αν θέλετε – είναι σίγουρο ότι θα ξεπεράσουν τόσο το ίδιο το όραμα όσο και τα αρχικά πλαίσια λειτουργίας του, ανεξαρτήτως του πόσο περιορισμένα ή διευρυμένα είναι αυτά. Σε ευρύτερο επίπεδο, δε, όταν πολλές πλευρές, προερχόμενες από διαφορετικούς χώρους και με διαφορετικό ιστορικό συναντώνται, συζητούν και συν-δημιουργούν, το αποτέλεσμα είναι πάντα μεγαλύτερο και σημαντικότερο από το μερικό σύνολο των συμμετεχόντων. Αναπόφευκτα, λοιπόν, ένα τέτοιο όραμα απογειώνεται και εξελίσσεται πέρα από τις αρχικές προβλέψεις των δημιουργών του, βοηθώντας και όλους εμάς να επιτύχουμε τη συλλογική και εκθετική ανάπτυξη που επιδιώκουμε".

Περισσότερα από Forbes

Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται

Με "όχημα" τα νέα της μοντέλα – την αναβαθμισμένη Taycan, την ολοκαίνουργια Panamera, την ανανεωμένη 911 και την αμιγώς ηλεκτρική Macan – η Porsche επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Κώστας Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens Ελλάδας: Στρατηγική μας δέσμευση η βιωσιμότητα και η καινοτομία

Για μια "στρατηγική συνένωση" των δυνάμεων της ALD Automotive και της LeasePlan κάτω από την εταιρική ταυτότητα Ayvens – έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη κινητικότητα – που οδήγησε στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην αγορά, ανοίγοντας νέες προοπτικές για ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, κάνει λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens, Κώστας Πετρούτσος.

Χάρης Λαούδης (Max Greece): Πρώτιστη ανάγκη των brands σήμερα είναι η μεγιστοποίηση της ζήτησης και των άμεσων πωλήσεων μέσω της διαφήμισης

"Αποτελούμε πλέον συνεργάτη ανάπτυξης για τους πελάτες μας παραμένοντας σταθεροί στο όραμά μας ως proven growth catalyst", τονίζει ο CEO της Max Media.

Karolina Markiewicz-Kuskowska (Henkel): Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι και παραμένει κατευθυντήρια γραμμή μας

Για μια μεγάλη πρόκληση με την ανάληψη των καθηκόντων της Γενικής Διευθύντριας της Henkel Consumer Brands (HCB), της νεοσύστατης δομής που συγχωνεύει τις επιχειρηματικές μονάδες Απορρυπαντικών & Καθαριστικών Οικιακής Χρήσης και Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Φροντίδας, κάνει λόγο σε συνέντευξη της η Karolina Markiewicz-Kuskowska.

Φωτ. Καραγεώργη (Giochi Preziosi): Οι γυναίκες ηγέτες μπορούν να φέρουν μια πιο ισορροπημένη και περιεκτική προσέγγιση στη διαχείριση των επιχειρήσεων

"Η διαφορετική κοινωνική εμπειρία των γυναικών μπορεί να φέρει μια ποικιλία προσεγγίσεων και ιδεών, ενισχύοντας την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στην επιχείρηση".

Δ. Λυμπεράκης (Egnatia-Aviation): Πιλότος σημαίνει να μάθεις να παίρνεις δύσκολες αποφάσεις σε δευτερόλεπτα

"Ο πιλότος αποτελούσε, αποτελεί και θα αποτελεί, το αναπόσπαστο κομμάτι ενός επιβατικού ή εμπορευματικού αεροσκάφους"

Πάνος Παγκράτης (Ariston Dental): Χτίζουμε πάνω σε αξίες που δεν αντιγράφονται εύκολα

"Η φήμη του CEO έχει βαρύνουσα σημασία για την αξία και το μέλλον της εταιρείας".

Γ. Σπυρόπουλος (OCTANE): Οι προκλήσεις του σύγχρονου επιχειρείν απαιτούν μια εφαρμοσμένη, ευέλικτη στρατηγική

Στο σημερινό αβέβαιο παγκόσμιο περιβάλλον θα επιβιώσουν οι πιο προσαρμοστικοί, εξωστρεφείς και ευέλικτοι οργανισμοί, σημειώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της OCTANE.

Andrea Rotunno (ProntoPegno Ενέχυρο Αγορά Χρυσού): Οι ανάγκες ρευστότητας δεν περιορίζονται σε περιόδους κρίσης

Η ProntoPegno Ενέχυρο Αγορά Χρυσού έχει ήδη συμπληρώσει σχεδόν 2 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.

Σχολή Ηγετικής Πρακτικής του CEO Clubs Greece: Αναβαθμίζοντας τις ικανότητες των μελών ΔΣ στην Ελλάδα στην Πράξη

Εν μέσω των συνεχώς μεταβαλλόμενων συνθήκων διεθνώς, ο ρόλος του Διοικητικού Συμβουλίου γίνεται όλο και πιο απαιτητικός.

Πόλυ Λεονταρίδη (ITF Hellas): Καινοτομίες, Υψηλοί Στόχοι και Ανάπτυξη Ταλέντων

Έχοντας συμπληρώσει 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η ITF Hellas θέτει νέους στόχους με μια διαρκώς εμπλουτιζόμενη γκάμα πρωτότυπων φαρμακευτικών προϊόντων υψηλής ποιότητας.