Αγγελίνα Τερλάκη (Red Dot Analytics): Βελτιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση των data center

Αγγελίνα Τερλάκη (Red Dot Analytics): Βελτιστοποιεί  την ενεργειακή απόδοση των data center

Αγγελίνα Τερλάκη, 26 ετών

Η Αγγελίνα Τερλάκη εκκίνησε το επιχειρηματικό της ταξίδι σπουδάζοντας στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ. Αφού ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές, αποφάσισε να μετακομίσει στη Σιγκαπούρη και να ακολουθήσει μεταπτυχιακά μαθήματα στον τομέα της Τεχνολογικής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας στο Πανεπιστήμιο NTU. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στο NTU, συμμετείχε επίσης σε πρόγραμμα καινοτομίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, Berkeley, εμβαθύνοντας στην κατανόηση της γύρω από την επιχειρηματικότητα σε διαφορετικές ηπείρους.

Αγγελίνα Τερλάκη

 

Παράλληλα με τις σπουδές της εργάστηκε σε ερευνητικό κέντρο του NTU και ανάλαβε σημαντικό ρόλο στην εμπορευματοποίηση ενός ερευνητικού project σε μια start-up επιχείρηση και σε συνεργασία με τον υπεύθυνο καθηγητή κατάφεραν να μετατρέψουν την έρευνα σε προϊόν και να το εισάγουν στην αγορά της Σιγκαπούρης στις αρχές του 2021.

Ως συνιδρύτρια της Red Dot Analytics, η Αγγελίνα ανέλαβε τις προσπάθειες συγκέντρωσης κεφαλαίων, οι οποίες αποδείχθηκαν επιτυχείς με το κλείσιμο ενός γύρου χρηματοδότησης από επενδυτές όπως το Asia Development Bank Ventures (ADBV). Επιπλέον, η ίδια ηγήθηκε των πρωτοβουλιών σχεδιασμού προϊόντος και μάρκετινγκ.

Η RDA εξειδικεύεται σε τεχνολογίες βασισμένες σε τεχνητή νοημοσύνη με στόχο τη βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης των data center. Μέσω της δημιουργίας ενός ψηφιακού αντιγράφου (digital twin) ενός κτιρίου, γίνεται προσομοίωση των αποτελεσμάτων που θα είχαν στο φυσικό κτίριο, οι προτάσεις που δίνει η μηχανή τεχνητής νοημοσύνης (AI engine) πριν εφαρμοστούν στο φυσικό κτίριο. Αυτό γίνεται με βάση τα οικονομικά και ενεργειακά οφέλη που θα έχουν οι προτεινόμενες αλλαγές, επιτρέποντας στον υπεύθυνο του κτιρίου να αποφασίσει εάν επιθυμεί να πραγματοποιήσει αυτές τις αλλαγές. Έτσι μειώνεται ο κίνδυνος και τα ανθρώπινα λάθη. Η πλατφόρμα μπορεί να μειώσει την ενεργειακή κατανάλωση έως και 40% και τα ανθρώπινα λάθη έως και 70%. Η αρχική αγορά είναι τα data centers, αλλά η ίδια τεχνολογία μπορεί να επεκταθεί σε οποιοδήποτε κτίριο έχει υψηλή ενεργειακή κατανάλωση.

Το 2022, η Αγγελίνα οδήγησε την RDA να συμμετάσχει στον διάσημο διαγωνισμό The Liveability Challenge. Η RDA αναδείχθηκε ως μία από τις φιναλίστ. Εκπροσωπώντας την RDA, έφτασε επίσης στον τελικό γύρο του διαγωνισμού "Innovator of the Year" της Seagate, όπου κέρδισε αναγνώριση ως μία από τις 8 κορυφαίες επιχειρήσεις ανάμεσα σε περισσότερες από 100 start-ups.

Το πιο πρόσφατο επίτευγμά της είναι η επιλογή της στη λίστα Forbes 30 Under 30 Asia στην κατηγορία της Τεχνολογίας Επιχειρήσεων, αναγνωρίζοντας το σημαντικό της ρόλο στην εμπορική αξιοποίηση της Red Dot Analytics από ένα ερευνητικό έργο σε μια επιτυχημένη start-up.

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.

Περισσότερα από Forbes

Ποιες είναι οι δύο Ελληνίδες της ευρωπαϊκής λίστας του Forbes "30 Under 30"

Δύο εξαιρετικές Ελληνίδες κατάφεραν να διακριθούν για τις επιτυχημένες πορείες τους σε δύο διαφορετικούς τομείς.

Άννα Τζήκα: Δραστηριότητα με κοινωνικό πρόσημο

Η δράση της 29χρονης Άννας αφορά δύο κοινωνικά ζητήµατα που βρίσκονται στον πυρήνα του σύγχρονου κόσµου.

Συμεών Λαλαγκός: Ενοικιάσεις σκαφών με τη "σφραγίδα" του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου

Εκτός από τον Σερ Στέλιο, την easyboat υποστηρίζουν ο ιδρυτής της Everypay καθώς και ο ιδιοκτήτης της ευρωπαϊκής άδειας των Domino’s Pizza.

Let’s Park: Η ομάδα που φτιάχνει πάρκα τσέπης

Η πλατφόρμα επιτρέπει τον συν-σχεδιασμό, την εύρεση χρηματοδότησης και την υλοποίηση των πάρκων τσέπης.

Bink app: Η εφαρμογή budgeting λευκής ετικέτας για τους νέους

Το Blink προσφέρεται ως μια υπηρεσία B2B2C, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και την παιχνιδοποίηση για να παρέχει προσωποποιημένες οικονομικές συμβουλές.

Hobsido: Με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του real estate

Το πιο γνωστό τεχνολογικό εργαλείο που ανέπτυξε η εταιρεία είναι το ektimiseto.gr, πλατφόρμα που βοηθά τον χρήστη να μάθει την αξία του ακινήτου του.

Αλκης Κυριακάκης: Έφερε τον οικογενειακό όμιλο σε ρεκόρ κερδών

Ο όμιλος έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει λεωφορεία, καθώς και δύο επιβατικά σκάφη.

Δημήτρης Βογιατζής: Με ατού τα data analytics και τις τεχνολογικές καινοτομίες

Η Amplifyd ξεχώρισε του ταλέντο του Δημήτρη του προτείνει στον πρώτο χρόνο συνεργασίας τους να γίνει Equity Partner,.

Β. Βαρδινογιάννης: "Πρώτα οι Gamers" με την Couch Heroes

Μετά την άντληση 1 εκατ. ευρώ η Couch Heroes προετοιμάζεται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης.

VibeAbroad: Η πλατφόρμα που συνδέει τους ταξιδιώτες με τους τοπικούς πολιτισμούς

Η δωρεάν πλατφόρμα στοχεύει να γεφυρώσει το κενό μεταξύ ταξιδιωτών και τοπικών πολιτισμών

Blue Rocket Content Agency: Στόχος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα

Παράλληλα με το Business Review Greece, ο Χάρης Αθανασίου, ο Βασίλης Ανδριανόπουλος, ο Αλέξανδρος Απέργης και ο Δημήτρης Βλάμης τρέχουν την BlueRocket, ένα digital content agency.

Κ. Τσακογιάννης: Ολοκληρωμένες λύσεις για την ηλεκτροκίνηση με την Armet Mobility

Μέσα σε λίγα χρόνια, η Armet Mobility αύξησε τον τζίρο της από 100.000 ευρώ (το 2020) σε σχεδόν 2 εκατ. ευρώ (το 2022).