Blue Rocket Content Agency: Στόχος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα

Blue Rocket Content Agency: Στόχος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα

Χάρης Αθανασίου, 25 ετών, Βασίλης Ανδριανόπουλος, 24 ετών, Αλέξανδρος Απέργης, 25 ετών, Δημήτρης Βλάμης, 25 ετών

Το όραμά του Χάρη Αθανασίου, του Βασίλη Ανδριανόπουλου, του Αλέξανδρου Απέργη και του Δημήτρη Βλάμη είναι αφενός να εξελίξουν και να εξυγιάνουν την επιχειρηματική κουλτούρα στην Ελλάδα, αφετέρου να δημιουργήσουν ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα, με έμφαση σε υπηρεσίες όπως το TikTok και το SEO. Έτσι, αποφάσισαν να συνδυάσουν δύο επιχειρηματικές οντότητες, ένα Media Company κι ένα Digital Agency, με τη μία να τροφοδοτεί την άλλη.

Το media company ακούει στο όνομα Business Review Greece και αφορά ένα μέσο επιχειρηματικότητας το οποίο μετρά πλέον 300.000 ετήσιες επισκέψεις στο website, έχει 65.000 followers στο TikTok, καθώς και 8.000 subscribers στο YouTube. Εκεί "ανεβάζουν" τα Business Talks, "ένα από τα καλύτερα business podcasts στην Ελλάδα", κάτι που φαίνεται από τα Spotify charts, όπως αναφέρει η ομάδα του Χάρη, του Βασίλη, του Αλέξανδρου και του Δημήτρη. Επιπλέον, το Business Talks έλαβε την 3η θέση στα Content Marketing Awards 2023 στην κατηγορία "Best Branded Podcast (B2C/B2B)".

πιν
Από αριστερά προς τα δεξιά: Βασίλης Ανδριανόπουλος, Χάρης Αθανασίου,
Δημήτρης Βλάμης, Αλέξανδρος Απέργης

Τα έσοδα του Business Review Greece προέρχονται κυρίως από διαφημίσεις και από χορηγούμενο περιεχόμενο από startups και άλλες εταιρείες. Παράλληλα με το Business Review Greece, οι 4 φίλοι τρέχουν την BlueRocket, ένα digital content agency η δραστηριότητα του οποίου αφορά την παραγωγή οργανικού περιεχομένου με έμφαση σε πρακτικές SEO, αλλά και για το TikTok.

Στους πελάτες της Blue Rocket περιλαμβάνονται μεγάλα επιχειρηματικά ονόματα, όπως η Doctor Anytime και το Spotawheel, ενώ έχουν ασχοληθεί και με projects για εταιρείες όπως η Κωτσόβολος και η Ant1 Media Labs. Η επιτυχία, μάλιστα, της εταιρείας αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι από τα 4 άτομα (που ξεκίνησαν την εταιρεία) έχουν αυξηθεί στα 13, ενώ ταυτόχρονα επεκτάθηκαν σε δύο γραφεία. Επιπλέον, έλαβαν επένδυση από investors, όπως ο Απόστολος Αποστολάκης και ο Γιάννης Θεοδωρόπουλος, της τάξεως των 120.000 ευρώ. Κι όλα αυτά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. 

Τα έσοδα της εταιρείας το 2022 προήλθαν κατά 80% από την BlueRocket και κατά 20% από το Business Review Greece. Tον Μάιο του ίδιου έτους ήταν η πρώτη φορά που η αρχική ομάδα "μπήκε" full-time στην εταιρεία, καθώς μέχρι τότε οι 4 φίλοι τη συνδύαζαν με καθημερινές δουλειές, από τις οποίες παραιτήθηκαν. 

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.

Περισσότερα από Forbes

Ποιες είναι οι δύο Ελληνίδες της ευρωπαϊκής λίστας του Forbes "30 Under 30"

Δύο εξαιρετικές Ελληνίδες κατάφεραν να διακριθούν για τις επιτυχημένες πορείες τους σε δύο διαφορετικούς τομείς.

Άννα Τζήκα: Δραστηριότητα με κοινωνικό πρόσημο

Η δράση της 29χρονης Άννας αφορά δύο κοινωνικά ζητήµατα που βρίσκονται στον πυρήνα του σύγχρονου κόσµου.

Συμεών Λαλαγκός: Ενοικιάσεις σκαφών με τη "σφραγίδα" του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου

Εκτός από τον Σερ Στέλιο, την easyboat υποστηρίζουν ο ιδρυτής της Everypay καθώς και ο ιδιοκτήτης της ευρωπαϊκής άδειας των Domino’s Pizza.

Let’s Park: Η ομάδα που φτιάχνει πάρκα τσέπης

Η πλατφόρμα επιτρέπει τον συν-σχεδιασμό, την εύρεση χρηματοδότησης και την υλοποίηση των πάρκων τσέπης.

Blink app: Η εφαρμογή budgeting λευκής ετικέτας για τους νέους

Το Blink προσφέρεται ως μια υπηρεσία B2B2C, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και την παιχνιδοποίηση για να παρέχει προσωποποιημένες οικονομικές συμβουλές.

Hobsido: Με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του real estate

Το πιο γνωστό τεχνολογικό εργαλείο που ανέπτυξε η εταιρεία είναι το ektimiseto.gr, πλατφόρμα που βοηθά τον χρήστη να μάθει την αξία του ακινήτου του.

Αλκης Κυριακάκης: Έφερε τον οικογενειακό όμιλο σε ρεκόρ κερδών

Ο όμιλος έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει λεωφορεία, καθώς και δύο επιβατικά σκάφη.

Δημήτρης Βογιατζής: Με ατού τα data analytics και τις τεχνολογικές καινοτομίες

Η Amplifyd ξεχώρισε του ταλέντο του Δημήτρη του προτείνει στον πρώτο χρόνο συνεργασίας τους να γίνει Equity Partner,.

Β. Βαρδινογιάννης: "Πρώτα οι Gamers" με την Couch Heroes

Μετά την άντληση 1 εκατ. ευρώ η Couch Heroes προετοιμάζεται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης.

VibeAbroad: Η πλατφόρμα που συνδέει τους ταξιδιώτες με τους τοπικούς πολιτισμούς

Η δωρεάν πλατφόρμα στοχεύει να γεφυρώσει το κενό μεταξύ ταξιδιωτών και τοπικών πολιτισμών

Κ. Τσακογιάννης: Ολοκληρωμένες λύσεις για την ηλεκτροκίνηση με την Armet Mobility

Μέσα σε λίγα χρόνια, η Armet Mobility αύξησε τον τζίρο της από 100.000 ευρώ (το 2020) σε σχεδόν 2 εκατ. ευρώ (το 2022).

Εβελίνα Μαυρίδη: Υπηρεσίες καθαρισμού επόμενης γενιάς με την CLEAN i.T

Οι υπηρεσίες της CLEAN i.T είναι διαθέσιμες σε Αττική και Μύκονο, ενώ μέχρι τέλος του έτους θα είναι διαθέσιμες και στη Βόρεια Ελλάδα.