Εβελίνα Μαυρίδη: Υπηρεσίες καθαρισμού επόμενης γενιάς με την CLEAN i.T

Εβελίνα Μαυρίδη: Υπηρεσίες καθαρισμού επόμενης γενιάς με την CLEAN i.T

Εβελίνα Μαυρίδη, 27 ετών

Τη Νο 1 πλατφόρμα παραγγελίας υπηρεσιών καθαριότητας, την CLEAN i.T (thecleanitapp.com), ίδρυσε η Εβελίνα Μαυρίδη. Το CLEAN i.T είναι ένα SaaS/Marketplace που παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να παραγγείλουν on-demand υπηρεσίες καθαρισμού και να πληρώσουν online, σε λίγα μόλις βήματα, από τον υπολογιστή ή το τηλέφωνό τους. Συνεργάζεται αποκλειστικά με Επαγγελματικές Εταιρείες Καθαρισμού και Facility Management, με βασική προτεραιότητα την ποιότητα και την ασφάλεια των υπηρεσιών. Καλύπτει δε όλη την αγορά των ακινήτων (διαμερίσματα, γραφεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, ξενοδοχεία), ακόμα και θαλαμηγούς.

Μέσω του αλγορίθμου της, η CLEAN i.T μπορεί να προβλέψει/εκτιμήσει ρεαλιστικά τις συνολικές ώρες, τις εργασίες, τα απαραίτητα προϊόντα για κάθε είδους υπηρεσία / για κάθε είδους ιδιοκτησία, να προσφέρει το συνολικό κόστος των υπηρεσιών και να προτείνει προϊόντα για βέλτιστα αποτελέσματα. Η πλατφόρμα διαθέτει ένα ευέλικτο σύστημα SaaS για τους συνεργάτες της, όπου μπορούν να διαχειρίζονται digitally τις εταιρείες τους, τους πόρους, το εργατικό δυναμικό, τα προϊόντα και πολλά άλλα.

πιν

Η εταιρεία παρέλαβε την πρώτη της παραγγελία στα 10 πρώτα λεπτά που η πλατφόρμα ήταν live, ενώ μέχρι στιγμής έχει χιλιάδες εγγεγραμμένους πελάτες και παραγγελίες. Καλύπτει εκατοντάδες υπηρεσίες καθαρισμού, συνεχώς προστίθενται νέα είδη και νέες υπηρεσίες, ενώ έχει ήδη δεκάδες συνεργάτες στην Ελλάδα, οι οποίοι συνεχώς αυξάνονται.

Οι υπηρεσίες της CLEAN i.T είναι διαθέσιμες σε Αττική και Μύκονο, ενώ μέχρι τέλος του έτους θα είναι διαθέσιμες και στη Βόρεια Ελλάδα. 

Έχει πραγματοποιήσει στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες Real Estate και Property Management, ενώ στις κριτικές στο εσωτερικό Review System και σε Κριτικές Google έχει 5/5 αστέρια.

Η πλατφόρμα, η οποία λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του 2022, βρίσκεται σε συζητήσεις με Έλληνες και ξένους επιχειρηματίες για να κλείσει Seed γύρο χρηματοδότησης, ώστε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της, να αυξήσει την ομάδα της, να βελτιώσει και να αναπτύξει περαιτέρω το προϊόν της και να επεκταθεί σε περισσότερες στρατηγικά επιλεγμένες περιοχές εντός της Ελλάδας, αλλά και εκτός.

Στόχος της Εβελίνας είναι να αλλάξει συθέμελα την αγορά των καθαρισμών, την αντίληψη που υπάρχει γύρω από τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, και να συμβάλει στην υιοθέτηση μιας Green Cleaning κουλτούρας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Η Εβελίνα είναι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (Deere) στο τμήμα του Entrepreneurship Management, το οποίο τελείωσε με βαθμό Magna Cum Laude και την τιμητική διάκριση Honors, ενώ είναι μέλος του International Honors Program και έχει ολοκληρώσει μέρος των μεταπτυχιακών της σπουδών στο Harvard Law School στο τμήμα του Copyright και Intellectual Property. 

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.

Περισσότερα από Forbes

Ποιες είναι οι δύο Ελληνίδες της ευρωπαϊκής λίστας του Forbes "30 Under 30"

Δύο εξαιρετικές Ελληνίδες κατάφεραν να διακριθούν για τις επιτυχημένες πορείες τους σε δύο διαφορετικούς τομείς.

Άννα Τζήκα: Δραστηριότητα με κοινωνικό πρόσημο

Η δράση της 29χρονης Άννας αφορά δύο κοινωνικά ζητήµατα που βρίσκονται στον πυρήνα του σύγχρονου κόσµου.

Συμεών Λαλαγκός: Ενοικιάσεις σκαφών με τη "σφραγίδα" του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου

Εκτός από τον Σερ Στέλιο, την easyboat υποστηρίζουν ο ιδρυτής της Everypay καθώς και ο ιδιοκτήτης της ευρωπαϊκής άδειας των Domino’s Pizza.

Let’s Park: Η ομάδα που φτιάχνει πάρκα τσέπης

Η πλατφόρμα επιτρέπει τον συν-σχεδιασμό, την εύρεση χρηματοδότησης και την υλοποίηση των πάρκων τσέπης.

Blink app: Η εφαρμογή budgeting λευκής ετικέτας για τους νέους

Το Blink προσφέρεται ως μια υπηρεσία B2B2C, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και την παιχνιδοποίηση για να παρέχει προσωποποιημένες οικονομικές συμβουλές.

Hobsido: Με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του real estate

Το πιο γνωστό τεχνολογικό εργαλείο που ανέπτυξε η εταιρεία είναι το ektimiseto.gr, πλατφόρμα που βοηθά τον χρήστη να μάθει την αξία του ακινήτου του.

Αλκης Κυριακάκης: Έφερε τον οικογενειακό όμιλο σε ρεκόρ κερδών

Ο όμιλος έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει λεωφορεία, καθώς και δύο επιβατικά σκάφη.

Δημήτρης Βογιατζής: Με ατού τα data analytics και τις τεχνολογικές καινοτομίες

Η Amplifyd ξεχώρισε του ταλέντο του Δημήτρη του προτείνει στον πρώτο χρόνο συνεργασίας τους να γίνει Equity Partner,.

Β. Βαρδινογιάννης: "Πρώτα οι Gamers" με την Couch Heroes

Μετά την άντληση 1 εκατ. ευρώ η Couch Heroes προετοιμάζεται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης.

VibeAbroad: Η πλατφόρμα που συνδέει τους ταξιδιώτες με τους τοπικούς πολιτισμούς

Η δωρεάν πλατφόρμα στοχεύει να γεφυρώσει το κενό μεταξύ ταξιδιωτών και τοπικών πολιτισμών

Blue Rocket Content Agency: Στόχος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα

Παράλληλα με το Business Review Greece, ο Χάρης Αθανασίου, ο Βασίλης Ανδριανόπουλος, ο Αλέξανδρος Απέργης και ο Δημήτρης Βλάμης τρέχουν την BlueRocket, ένα digital content agency.

Κ. Τσακογιάννης: Ολοκληρωμένες λύσεις για την ηλεκτροκίνηση με την Armet Mobility

Μέσα σε λίγα χρόνια, η Armet Mobility αύξησε τον τζίρο της από 100.000 ευρώ (το 2020) σε σχεδόν 2 εκατ. ευρώ (το 2022).